Diskusie - 1529. stránka fóra
13
Chémia, fyzika
Ahojte, študujem na gympli a vyberáme si VP- voliteľné predmety. Uvažujem nad chémiou a fyzikou prípadne aj matika... a dosť by ma zaujímalo aké obory by som mohla študovať na VŠ a ake je uplatnenie :) vĎaka Otvor fórum »
3. 3. 2015 17:17
9
Prípravok na žehlenie vlasov
Ahojte, aký prípravok používate ked žehlíte vlasy každý deň? niečo proti vysokej teplote. Napíšte presne aky pripravok, dostupný v drogérii :) Otvor fórum »
3. 3. 2015 17:02Pavol Dobšinský - Slovak Tales for Young and Old
Nemáte náhodou niekto tú knihu? Prosím, veľmi súrne. :) Otvor fórum »
3. 3. 2015 15:48
1
Ukladanie súborov
Takže mám mobil Sony Xperia J ale háčik je v tom že VIDEÁ a HUDBA sa mi ulladajú na kartu SD ale OBRÁZKY a APLIKÁCIE na pamäť telefónu. Skúšal som ich preniesť po stiahnutí ale nejde to. Vopred... Otvor fórum »
3. 3. 2015 15:16
6
Chce niekto pokecať
3. 3. 2015 14:16
8
Farebny sprej na vlasy- máte skúsenosti?
Kvôli stávke musim ja A kamoš si dať nazeleno vlasy, koľko to vydrží? dá sa to po 1-2 umytí dať dole bez nejakého náznaku zelenej farby? :D btw, poraďte aj kúpu takého spreja, dajte aj svoje skúsenosti Otvor fórum »
3. 3. 2015 13:08
21
Hľadám báseň - ZADANIE: vizualizácia poetického textu
Vo výsledku budem mať urobiť vizualizáciu nejakej básne v rôznych filmových žánroch. Báseň nemá byť veľmi dlhá, ale ani príliš krátka. Nejaké tipy na básne? autorov? Niečo pekné a vhodné na vizualizáciu?... Otvor fórum »
3. 3. 2015 13:00
14
Pracovná agentúra XAWAX. Skúsenosti.
Máte niekoho známeho, ktorý bol za posledný rok niekde cez túto agentúru ? Alebo niekto z vás, Aké máte skúsenosti s touto spoločnosťou. Ďakujem. :D :D :D Otvor fórum »
3. 3. 2015 12:46
12
Borry Mall
ahojte. ako sa dostanem zo železničnej stanice Lamač do Borry? (autobusy) a o kolkej chodia? Otvor fórum »
3. 3. 2015 10:51
2
Biele slnko púšte