Diskusie - 1396. stránka fóra
27
Čerešňová sezóna a imigranti
Ak jete čerešne tak sa najprv pozriete do vnútra či tam nie je nejaký červík - imigrant alebo ju zjete len tak? Ja jem čerešne tak, že ma nezaujíma čo je vo vnútri, to čo treba vypľujem... Otvor fórum »
2. 6. 2015 22:10
9
Dane z brigád
Ahojte, ak dlhodobo pracujem v obchode, a som študent, čiže neplatím dane ak nezarobím nad 165€ a výplata mi chodí každý mesiac na účet. No ale idem aj na komparz kde mi dajú 30€ na ruku.... Otvor fórum »
2. 6. 2015 20:14
10
Zahranicny pobyt
Ahoj, ked som uz nanominovaná na erasmus na zimny semester a uz som aj dostala mail od zahranicnej univerzity ( ale este som neposielala ziadne dokumenty, zmluvy a podobne) da sa to este zrusit pokial nemozem ist? Nejake... Otvor fórum »
2. 6. 2015 20:00
11
Medicína - prijímačky
Ahojte budúci medici. Ako ste na tom s prípravou na prijímačky? Všetko už naučené? :) Otvor fórum »
2. 6. 2015 19:44
28
Coca-cola, Pepsi-cola, Kofola a ich napodobeniny
Hrozí niečo z dlhodobého popíjania či už Coca-coly, Pepsi-coly, Kofoly alebo ich tzv. "umelých" napodobenín? Otvor fórum »
2. 6. 2015 19:12
18
Naj,,.
Máte nejaké typy na knihy, ktoré vás veľmi zaujali? :) Knihy typu, že ste sa od nich nevedeli odtrhnúť alebo taktiež takého typu, že ste si ich museli prečítať ešte raz? :) Otvor fórum »
2. 6. 2015 19:08
5
Ročníková práca
Chodím na gymnázium a tento rok nám oznámili, že si máme pripraviť tému na ročníkovú prácu. Máte nejaké nápady? Niečo, čo by ostatných zaujalo a dalo sa o tom dlho kecať? Už som zúfalá. od začiatku... Otvor fórum »
2. 6. 2015 18:37
15
Kamarát ?
Ahoj ! Aký máte názor na človeka s ktorým sa osobne dokážete normálne porozprávať, ale v spoločnosti má na vás sarkastické narážky a pokúša sa vás silou mocou zhadzovať ? Dokážete sa s... Otvor fórum »
2. 6. 2015 17:05
21
Násilie v rodine-budem ešte niekedy štastná?