Diskusie - 1144. stránka fóra
6
Dotazník - mediácia pozri link v texte
som študentkou Vysokej školy zdravotníctva a sociálnej práce sv. Alžbety v Bratislave. Touto cestou by som Vás chcela požiadať o vyplnenie krátkeho dotazníka, ktorý sa zameriava na mediáciu. https://docs. google. com/forms/d/1CJVKJy7XeSfDGdJzLKjzWZhBvbInlj Otvor fórum »
6. 1. 2016 22:09
7
Doba vratenia VP
Zdravim chcel by som sa spytat na vase/niekoho zname skusenosti ohladom doby vratenie VP po uplynuti viac ako polovice trestu. 1. 4. 2015 som bol odovzdat VP na policajnej stanici. 4. 1. 2016 som postou poslal ziadost o... Otvor fórum »
6. 1. 2016 20:06
4
Zlomková čiara
Prosím vás nevie niekto ako urobím vo worde zlomkovú čiaru? Ďakujem :) Otvor fórum »
6. 1. 2016 19:36
24
8
Fórum o hľadaní brigády,,.
- Už fakt nie ...
- Aj ja si hľadám brigádičqu tak čo ...
- Iba kuknem a smejem sa ...
Ďalšie možnosti »
6. 1. 2016 18:28- Aj ja si hľadám brigádičqu tak čo ...
- Iba kuknem a smejem sa ...
Ďalšie možnosti »
8
Neviete niekto poradiť brigádu na leto 2016 (mám 16 rokov)
Hľadám brigádu na leto 2016 a neviem nič nájsť. Mám 16 rokov no v polke leta budem mať 17 rokov. Ak viete niekdo niečo poradiť vopred ďakujem. Otvor fórum »
6. 1. 2016 17:46
8
Ocne tiene
Ahojte, otazka skor pre dievcata... neviete mi poradit nejake volne dostupne( v drogeri)i ocne tiene- cierne, modre a pod? Nejaku znacku..... ide o to, aby bbol silne pigmentovany.. doteraz som natrafila na tiene, co... Otvor fórum »
6. 1. 2016 17:07
14
Fantasy film
Cavte, hladam nejaky fantasy film ktory by som si mohol pozriet, no myslim tym fantasy stylu Pan Prstenov a nie Harry Potter. Nievo kde sa bojuje jednoducho, su tam popripade rozne rasy a tak. Dakujem... Otvor fórum »
6. 1. 2016 16:09
8
Dotazník: Jazykové postoje
Ahojte, zdieľam s vami dotazník, ktorý sa týka postojov k určitému jazyku. Preto by som bola veľmi rada, keby ste sa ho zúčastnili a odpovedali na pár otázok. Veľmi by mi to pomohlo. ... Otvor fórum »
6. 1. 2016 15:01
11
Realita