Diskusie - 1138. stránka fóra
5
Čierna obrazovka na FACEBOOK-u
Ahojte, mám takýto problém a neviem si poradiť. Ked sa prihlásim na Facebook, tak mi sčerná obrazovka, ked na ňu hocikde kliknem tak normálne zosvetlie, nabehne obraz a všetko je OK. Toto mi robí... Otvor fórum »
10. 1. 2016 22:16
25
Trojka
Baby, vadilo by vám, keby váš partner chcel zobrať gumenú anču s vami do trojky? Alebo vadilo by vám, ak by ste nemali chut na sex a chlap by vybral anču zo skrine a... Otvor fórum »
10. 1. 2016 21:36
2
UPJŠ - odbor Biológia Bc.
Sú tu nejaký študenti alebo niekto kto tam má spolužiakov, že aký je názor na túto fakultu a odbor ? :) Je ťažké sa tam dostať ? (ak hovoríme o bezproblémovosti s bio a chémiou) Aké sú prijímačky... Otvor fórum »
10. 1. 2016 21:14
5
Prosím vás kde sa dajú zrýchlovať videá ?
:)viete mi niečo poradiť nejakú appku na Android alebo do PC (Windows? ) Otvor fórum »
10. 1. 2016 21:11
9
Práca barman čašník
Čaute pracujem ako programátor a po víkendoch by som chcel pracovať ako barman / čašník (nechcem to koli penizom ale zo zaujmu o pracu) čo k tomu potrebujem vedieť? Musím mať barmanský kurz? Otvor fórum »
10. 1. 2016 20:45
13
Prečo pre nás "iný" môže predstavovať nebezpečenstvo ?
čus, potrebujem vaše názory k tejto drblej otázke, musím do zajtra napísať jednu diskusiu do školy, iný - myslí sa ako iní ludia, iné kultúry, atď :( dík! Otvor fórum »
10. 1. 2016 20:09
8
Vyhadzov zo školy. Kedy sa treba prihlásiť na ÚP?
Ahojte, potrebujem poradiť ohľadom toho, čo mám robiť keď som nesplnila požiadavky VŠ na prechod do druhého semestra... teda už nie som študent... do kedy sa mám nahlásiť na ÚP? Alebo som študentom až do... Otvor fórum »
10. 1. 2016 19:50
10
Psycholog
myslíte, že je blbosť ísť k psychologovy, keď cítite, že ste na tom psychicky zle? Otvor fórum »
10. 1. 2016 19:45
9
Zimné topánky