Diskusie - 1129. stránka fóra
18
Co by ste robili, keby,,
Je nemcina vas druhy materinsky jazyk, mate maturitu na strednej (dobrej) odbornej skole vo viedni, a studujete momentalne (prvy semester) na univerzite vo viedni, odbor ktory vas bavi (ale niekedy sa pytate, ze kedy toto v... Otvor fórum »
18. 1. 2016 12:36
38
Z ktorého regiónu Slovenska pochádzaš?
18. 1. 2016 11:19
7
Mám vôbec chodiť na skúšky,,.
... ak aj tak neplánujem pokračovať v tomto odbore ani prestúpiť na odbor podobného typu kde by som použil vedomosti z tohto bazmeku? Otvor fórum »
18. 1. 2016 08:47
33
Výška alebo hudba,,? (čo mám robiť?)
Na výške ako prvák študujem odbor ktorý ma zďaleka nebaví a myslím že nepoznám človeka ktorý by do toho bol vyslovene zažraný. Ide o prekladateľstvo tlmočníctvo. Už dlhšie rozmýšľam že zmením školu... Samotné rozhodovanie kam podať... Otvor fórum »
18. 1. 2016 01:17
11
Mali ste smegmu? (tzv. rybacinu spoza predkozky)
Ako mlady fagan ked som mal tak trinast sa mi to obcas stalo a nechapem preco. Dokonca raz, dva aj v strnastich, mavali ste to aj vy? Je to tym prechodom do puberty? Alebo ak baby... Otvor fórum »
18. 1. 2016 00:40
20
Vysoká škola
je na tomto fóre ešte niekto kto na ňu preboha nechodí ? :D Otvor fórum »
18. 1. 2016 00:22
4
Hľadám redaktorov na môj web
Ahojte, na stránke comicbox. eu píšeme o filmoch/seriáloch natočených podľa komiksov. Hľadáme kolegov, ktorí by mali záujem písať články. Ponúkame finančnú odmenu za každý článok a autor najlepšieho článku mesiaca dostane dva lístky... Otvor fórum »
17. 1. 2016 23:25
11
Vysoka skola v Dansku
Je tu niekto kto sa tiez hlasi do Danska na vysku tento rok? :) Co idete studovat a kam presne? Otvor fórum »
17. 1. 2016 21:18
14
ERASMUS
Ahojte, boli ste niekto na Erasme? Kde? Aké ste mali náklady na život tam? Chcela by som sa prihlásiť, vôbec neviem kam a dôležitým faktorom sú pre mňa financie. ďakujem za odpovede :) Otvor fórum »
17. 1. 2016 20:48
3
Práca zahranicie