Diskusie - 1115. stránka fóra
10
Internát Student Residence
Ahojte, je tu nikto kto byva alebo byval na internate Student Residence v Inchebe? Ak ano boli ste spoko s ubytkom, službami... ? Otvor fórum »
1. 2. 2016 21:10
42
Aký zlozvyk vám vadí na vašom partnerovi, prípadne čo nestrpíte na druhých?
Vedeli by ste mi povedať, aký zlozvyk má vaša polovička? Taká vec, ktorá vám trhá srdce a nemusí ísť o bežnú vec, Alebo je niečo na druhých ľuďoch, čo nestrpíte? Nešetrite kritikov, nie sme všetci... Otvor fórum »
1. 2. 2016 20:38
9
Ktoré nemecké mesto, alebo spolkovú krajinu by ste rady navštívili?
Ktoré mesto je vám najbližšie? Otvor fórum »
1. 2. 2016 19:48
7
Advokátsky koncipient a materská dovolenka
ahojte, ak mi niekto vie poradiť, tak budem veľmi rada. Chcela by som sa opýtať, či keď sa žena chce stať advokátkou, pracuje ako advokátsky koncipient dva roky, tak ide na 2... Otvor fórum »
1. 2. 2016 19:38
3
Manželské internáty
Je možnosť aby sme s partnerkou dostali manželský internát aj ak nie sme manželia? Ešte k tomu ak sme na odlišných školách(UK/STU)? Podobné fórum tu už je ale možno sa niečo časom zmenilo. Vopred vďaka za rady a typy. Otvor fórum »
1. 2. 2016 18:29
11
Najdivnejsi sposob stretnutia
akym najzvlastnejsim sposobom si stretol svojho kamarata/kamaratku? ste doteraz kamarati? Otvor fórum »
1. 2. 2016 18:27
10
4
Ski challange Jasná
Je tu niekto, kto robí ski challange na gopasse? :D Nemám tam veľa priateľov tak skúšam šťastie, že nájdem nejakých tu :D Otvor fórum »
1. 2. 2016 17:18
9
Zivot bez internetu a tv
Vedeli by ste takym sposobom zit? ... ako to bolo kedysi... Otvor fórum »
1. 2. 2016 16:47
12
Krčné mandle
zaujímalo by aké mate skúsenosti po ich vybratí alebo počas zákroku (kedysi sa neutlmovalo /neuspávalo) :) ... ľutujete to, alebo bo vám je lepšie ked už sú fuč s hrdieka :) dík za odpovede a dotazy :P :D Otvor fórum »
1. 2. 2016 16:40
22
Pusa na líce