Diskusie - 1104. stránka fóra
15
Film, keby
keby ste mohli, v akom filme by ste si aku postavu zahrali? Otvor fórum »
10. 2. 2016 13:09
10
Kde v zahraničí sú najnižšie náklady na štúdium?
Okrem Česka. Kde sú najnižšie náklady na život, štúdium a veci s tým spojené. Otvor fórum »
10. 2. 2016 13:02
57
Miss Birdz
Úplne stručne. Dajme tomu, že by bola vyhlásená súťaž Miss Birdz. Ktoré dievča by podľa vás získalo titul? Ktoré dievča sa vám najviac páči? Kľudne vypíšte v prípade záujmu aj rebríček, Miss Birdzu,... Otvor fórum »
10. 2. 2016 11:34
31
Najlepšia kniha ever
Akú TOP knihu ste prečítali ? A čím Vás najviac nadchla? (Skuste vynechať motivačnú literatúru) Skôr román alebo silný dej :) Otvor fórum »
10. 2. 2016 04:10
4
Efekt fotky
prosííím, dá sa nejako virtuálne vytvoriť taký "analógový" efekt na fotke? alebo to musí byť čisto foťákom? /ak je to vo photoshope, viete mi trošku bližšie povedať, že kde? lebo som trošku začiatočník v ňom.... Otvor fórum »
9. 2. 2016 23:35
53
Ktoré odbory považujete za zbytočné?
Resp. nie za zbytočné ako také, ale často sa spomínajú odbory, ktoré "nemá zmysel študovať" a "človek po vyštudovaní skončí v mekáči" a podobne.. jasné, že všetko závisí od daného študenta, ... Otvor fórum »
9. 2. 2016 23:15
6
Bio Uk
Ahojte :) prosim vas, tento rok maturujem a chcem ist na medicinu, kazdopadne si chcem dag urcite nejaku poistku a chcem sa vas opytat, Biochemia, Chemia, alebo Biologia na Uk v Bratislave, ktore je podla vas naj a... Otvor fórum »
9. 2. 2016 23:12
26
Najvačšie disy storočia
ludia dajte do tohto fora največšie disy -urážky pre menej chapavých aké ste v živote počuli Otvor fórum »
9. 2. 2016 22:22
21
Trestné oznamenie
Ako sa podáva trestné oznámenie? Keď pôjdem osobne tak bude chcieť policajt spísať zápisnicu? Môžem dôjsť na stanicu a anonymne nahlásiť trestný čin? Ďakujem Otvor fórum »
9. 2. 2016 21:30
16
Isté štúdium v Brne