Ak krátkodobo, tak dokážem robiť aj niečo, čo ma nebaví, ale vynáša dobre. No dlhodobo by som to robiť nedokázal, preto chcem robiť to, čo ma baví A našťastie študujem informu, takže počítam s tým, že moja budúca práca ma bude baviť a celkom slušne vynášať Som pekný optimista, čo? Na Slovensku dobre zarábať... Preto chcem ísť do zahraničia
...Pozri sa, je krasne robit to co ta bavi, lebo mas minimalne vyhodu oproti tomu ktoreho to nebavi... Mozes tak tu pracu vykonavat s plnym nasadenim, s radostou. Budes rast, pojdes hore a vydrzis v tej oblasti makat aj 30 rokov ked bude treba...
Horsie to maju ty ktorych nic nebavi, taky len chodia zo zamestnania do zamestnania, vytvaraju/rusia zivnosti, podnikavci vselijaky, ktory pri nicom neostanu, lebo nemaju hned v prvy mesiac 4000 €
...Nechci robbit to co ta nebavi, lebo v tom nikdy nebudes ani dobra, ani spokojna
moje parametre sú : aby to bolo dobr platené a aj aby ma go bavilo.... a aby som na to mala hlavne po finančnej stranke ohladom škôl...
a chcem byť manažérka v hoteli a hlavne je to robota v ktorej nie je človek furt na jednom bode, v jednej kancelárií, s jedným compom...môže sa vypracovať vyššie atd... len je smola že som ženská... ale o to väčšia výzva to je pre mňa
Prvorade su pre mna peniaze (mozno preto, ze ich nemam :d), takze u mna by vyhrala druha moznost. Na nudnu dobre platenu pracu by sa mi zvykalo myslim lepsie ako na vyplaty, v ktorych by mi chybalo kazdy mesiac 20 eciek na najom.
Začala som veľmi dobre, na strednej škole, ktorá ma baví. A viem, ako chcem pokračovať (FIF UK slovenský jazyk/literatúra + filozofia). Škola, na ktorej študujem je podobná gymnáziu (dostanem sa po nej na akúkoľvek vysokú školu, okrem medicíny). A keďže chcem byť v budúcnosti profesorka, tak s toho vyplýva, že mi nezáleží na zárobku, keďže učitelia nezarábujú veľmi veľa
Tieto skupiny "vlastností" zamestnania sú pre mňa rovnako dôležité a dlhodobé nedostatky v ktorejkoľvek z nich majú za následok moju výpoveď (už sa stalo):