Diskusie - 980. stránka fóra
13
Sprava pod vplyvom
Nazdar..trochu som popila a kamarátovi (mam ho rada)som napisala, ze mi chyba a take opilecké somariny... a teraz sa vazne hanbím za seba, bojím sa otvoriť spravu..mam sa ospravedlniť alebo to ignorovať? A vobec, ako mam prestať... Otvor fórum »
6. 6. 2016 20:22
13
V ktorej banke si otvoriť účet?
Zdar :) Neviem sa v tom moc orientovať ale potrebujem účet (som študent tak pravdepodobne študentský) ale neviem v ktorej banke ho otvoriť. VUB, Slovenská sporiteľňa alebo Tatra banka? Podľa čoho vyberať? A... Otvor fórum »
6. 6. 2016 19:01
4
Maľovanie na tvár živnosť(áno/nie?)
Dobrý deň, potrebovala by som radu. Vopred ďakujem za každý názor. Chcela by son maľovať detičky na rôznych miestach( súkromné oslavy, v prírode na ihriskách....) len príležitostne. A chcela by som sa Vás spýtať či... Otvor fórum »
6. 6. 2016 17:50
12
Vzťahy s telesne postihnutými
Opustili by ste frajerku/frajera keby náhodou po chorobe/nehode zostal na vozíčku? Otvor fórum »
6. 6. 2016 17:40Brigáda tu alebo v zahraničí
Ahojte, nevie niekto z vás o nejakej dobrej brigáde na leto, alebo nepotrebujete parťáka? Napíšte mi prosím vás TSku.. :) (18 mám až v auguste, preto sa mi teraz ťažko zháňa niečo normálne, tak by som... Otvor fórum »
6. 6. 2016 16:42Korejcina, UK
Ahojte~, prosim vas nie je tu niekto taky (or nepoznate niekoho) kto studuje korejcinu v bratislave na komenskeho?potrebovala by som sa nieco opytat :) Otvor fórum »
6. 6. 2016 15:55
8
Kam na dovolenku?
Máte nejaké typy vážne krásnych oblastí? Najviac sa mi páči Taliansko a Španielsko. Ja by som najradšej išla na takú dedinkovskú oblať na Sicílii a užívala si tu peknú krajinu a ticho. Nejak ma omrzeli tie hotelové rezorty.... Otvor fórum »
6. 6. 2016 15:41
47
Saténové obliečky
Väčšinou v amerických filmoch keď prichádza na rad posteľná scéna, tak herci tam majú saténové obliečky. Má ich niekto? Aký je rozdiel medzi nimi a balvnenými? Otvor fórum »
6. 6. 2016 15:12
15