Diskusie - 974. stránka fóra
3
Kontaktné šošovky
Ahojte, odkial objednávate šošovky?Mne prvé dala očná a už mi treba nové, našla som tie isté čo mi dala ona, ale zdajú sa mi nejaké lacné http://optika. eiffeloptic. sk/purevision-2-hd/d246. htm tieto mám od nej. Myslíte, že ich... Otvor fórum »
11. 6. 2016 20:18
8
Pomoc
Mam16 myslite si co chcete zesom decko je mi to jedno ale ja uz neviem co robit rodicia ma nutia pomaly kazdy den chodit do kostola ak nejdem tak je peklo skusala som sa snim povypravat no stale vravia to... Otvor fórum »
11. 6. 2016 19:30
2
Instagram profil
Ahoj, vie mi niekto prosim poradit ako si TRVALO odstranim insta profil??? Dakujem Otvor fórum »
11. 6. 2016 19:30Autoneho--->PN--->študent
Ahojte... Mala som autonehodu, pri ktorej som utrpela úraz. Lenže som študent VŠ, popritom brigádnik a mám detskú lekárku. Doktorka mi nevie dať PN-ku. Keďže som bola poškodená, tak na polícii sa ma pýtali na dobu PN, ... Otvor fórum »
11. 6. 2016 19:11
9
Sloboda, rovnosť a bratstvo, ktorá hodnota je najvätšia?
11. 6. 2016 18:52
1
Turbulary na leto
čaute :D riešim dilemu či si kupiť adidas turbular na leto :D ma niekto sksuenost či nie je v nich moc teplo alebo take niečo? popripade poradiť ine boty:ˇ)) dikii Otvor fórum »
11. 6. 2016 18:37
11
Bulharsko - Primorsko autom
ahojte som tu nový, možno je to nezvyčajné, ale 31. 8. sa chystáme s priateľkou do Bulharska autom, pobyt začína 1. 9. na 9 nocí/10 dní, sú v tom aj raňajky, všetky potrebné... Otvor fórum »
11. 6. 2016 16:39
5
Tetánia
Ahoj... len nedávno mi zistili tetanický syndróm ... bol výrazne pozitívny, lekár mi predpisal nejaké vitamíny ale nepovedal mi čo to je za chorobu nič okolo toho iba mi dal recept do ruky a to je všetko... iba som... Otvor fórum »
11. 6. 2016 16:19
9
Prijimacky
Zdravim, robili ste niekto prijimacky na lf szu ? Chcela som sa spytat ako to bolo s otazkami, v porovnani napr. s lf uk kde su otazky vyberane iba z danych podkladov, ci boli otazky... Otvor fórum »
11. 6. 2016 16:15
2