Diskusie - 939. stránka fóra
2
Študent z FBP? Potrebujem info,,.
Čaute, som študentkou TRUNI 3. rok učiteľstvo bio a chem a na II. stupeň by som chcela prestúpiť na FBP- Bezpečnosť a kontrola potravín....mám šancu, že ma príjmu aj keď budem mať bakalára z inej VŠ?... Otvor fórum »
20. 7. 2016 08:19
10
Pozryťe sa ľudja, birc je "slávni"
mňa by zaujimalo či spomínaní užívatelia ešte žijú (na birdzi) :D http://fici. sme. sk/c/20057050/toto-su-slova-ktore-vecina-slovakov-pise-zle-a-nejde-oypsilony. html nevedieť gramatiku je hanba, ukameňujte ma za moj názor.. :D Otvor fórum »
20. 7. 2016 03:20
1
Colloseum - under 18
Ideme do Ríma a chcem kupit lsitky na Colloseum dopredu. Píše sa tam že občania EU pod 18 rokov maju zadarmo. mam tam teda zvolit ten free pre syna a pre mna ako otca full. funguje to... Otvor fórum »
20. 7. 2016 00:09
4
Čo to je za štýl vlasov?
Zdravím (baby), helpnite mi čo toto je ako sa nazýva ten štýl vlasov a čo si dotoh strká aby to tak stálo to chcem hlavne vedieť :D Chcem to aj ja ale síce mám iba 3cm vlasy ale uvidíme... Otvor fórum »
19. 7. 2016 23:39
6
MacBook alebo ultrabook
Mam na vás otázku ze ake máte skúsenosti s notebookmi... Mam kúpiť MacBook Air alebo ultrabook v tej istej cene? Hlavnou podmienkou je aby mal pod 2kg preto tieto dve možnosti ... Otvor fórum »
19. 7. 2016 23:10
2
Chcem ísť na inú SŠ
Ahojte. Chcem sa Vás opýtať, či niekto z Vás nevie poradiť: Idem teraz do štvrtého ročníka na obchodnej bilingválnej OA a chcem ísť na konzervu, ale čakajú ma ešte 2 roky. Keby sa to dalo hocijako,... Otvor fórum »
19. 7. 2016 23:07
11
Psychológia človeka
čo to vo vás vzbudzuje aké city ?? :-) "Život je o neistote, o nevyhnutných zmenách a o snahe vyťažiť z danej chvíle čo najviac- napriek tomu, že nevieme, čo prinesie zajtrajšok.... Otvor fórum »
19. 7. 2016 22:00
14
Hmyz v izbe
- Zabijem rýchlou a bezbolestnou smrťou
- Zabijem krutou, pomalou smrťou
- Chytím a vypustím na slobodu
Ďalšie možnosti »