Diskusie - 754. stránka fóra
23
Nejaký smutný-depresívny film?
Poraďte film nejaký dojímavý až depresívny, tak ako je "zostaň so mnou", "na vine sú hviezdy", "miestnosť samovrahov" Otvor fórum »
28. 2. 2017 16:45
32
Problems
Ja neviem ako mám pomôcť svojej kamoške. Sa mi priznala že si dala Ibalgin a Magrilan sedem tabletiek iba tak medzi rečou. Snažila som sa aby prišla na iné myšlienky. Som sa bála o ňu aby sa rana dožila.... Otvor fórum »
28. 2. 2017 16:12
2
Laboratórne vyšetrovacie metódy v Trnave
Ahojte, som študentkou prvého ročníka LVMvZ na Trnavskej univerzite a chcem sa opýtať nejakých ľudí čo tento odbor študuju a sú vo vyšom ročníku, alebo niekoho čo už pracuje v tomto odbore, či sa vedeli upatniť?? Otvor fórum »
28. 2. 2017 14:24
2
Učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry- PO
Ahojte, prosím vás, kto študuje tento odbor na filozofickej fakulte? Chcela by som si naň podať prihlášku, zaujímala by ma náročnosť štúdia a nejaké tie podrobnosti o štúdiu a tak z pohľadu študenta :)Prosím, píšte vaše... Otvor fórum »
28. 2. 2017 12:49
21
Aké povolanie by som nikdy nerobil/a
28. 2. 2017 12:37Parkovanie v BA
Caute Bratislavcania Ako to mate s parkovanim v BA? Mozem parkovat hocikde aj ked nema rezidencnu kartu a nemam ečv BA ani BL. Budem parkovat centre pri ruzine. Pripadne ceny parkovania na den alebo... Otvor fórum »
28. 2. 2017 10:47
26
Chýba vám leto? Prečo?
Táto zima bola taká skutočná, no pomaly sa dní predlžujú a blíži sa prvý jarný deň. Chýba vám leto? Aké aktivity? Dlhé letné večeri, pobyt vonku, gril, voda, dovolenky... Čo okrem komárov ; ) Otvor fórum »
28. 2. 2017 08:38
11
Vypadavanie vlasov
caute mam strasne riedke vlasy a este k tomu som postrehol masivne vypadavanie... nevedeli by ste mi nejako poradit? Riedke vlasy mame v rodine ale moji starsi surodenci majú hustejsie ako ja. Budem vdacny za kazdu pouzitelnu radu... Otvor fórum »
28. 2. 2017 06:12
7
Testosterón