Diskusie - 3554. stránka fóra
4
Súrne hladám
Prosím prosím o pomoc, hladám už asi týždeň jednu pesničku, neviem ani názov ani nič, akurát v refréne sa spieva niečo, že "falling in love" a klip je o nejakom chlapovi, ktorý behá v nejakom kožuchu po snehu... Otvor fórum »
1. 11. 2012 18:27
13
Pozvanie
Ahojte potrebujem poradiť. Chcela by som zajtra pozvať kamaráta k sebe aby sme pozreli jeden film, len je mi to blbé sa ho pýtať, lebo bol predvčerom u mňa a nechcem sa mu vtierať. Neviete ako... Otvor fórum »
1. 11. 2012 18:17
6
Hľadám druhákov (tretiakov,,)
z Komenskeho - filozofickej fakulty, ktori studuju ucitelstvo anglictiny a slovenciny. potrebovala by som nejake informacie o uciteloch a o testoch co nas cakaju :D tak ak by sa tu nahodou niekto taky nasiel, bola by som... Otvor fórum »
1. 11. 2012 18:17
13
Kniha pre tetu
Poradte, akú mám kúpiť mojej 45-ročnej tete knihu? napr. nepoznáte nejaký super román čo by sa hodil aj tejto vekovej kategórii? Díky Otvor fórum »
1. 11. 2012 18:12
3
A zas niekto potrebuje poradiť film :D
Zajtra mám večer pozerať s priateľkou film v aute a potreboval by som odporučiť nejaký kvalitný horor (psycho, ducharina, nejaké ľakačky), proste také niečo pri čom sa fakt budeme báť :D Tým čo napíšu normálne odpovede vopred... Otvor fórum »
1. 11. 2012 18:10
2
Jogurtová plnka/krém do torty
cukrárky prípadne aj cukrári :D prosím vás o pomoc :) chcem robiť dvojposchodovú tortu a do tej spodnej časti by som chcela urobiť jogurtovú plnku/krém :) ale taký aby sa neroztekal... prípadne nejaký chutný recept na plnku do ktorej by... Otvor fórum »
1. 11. 2012 17:58Spomienky na detstvo
Napis do komentu ci to je pravda. http://najmeme. sk/meme. php?id=463 a ak nie tak co ine Otvor fórum »
1. 11. 2012 17:55
4
Clip in vlasy
Kto ste mali tieto príčesky, aké máte snimi skúsenosti? :)... oplatí sa do toho investovať?. rozmýšľam, že by som do nich investovala, len neviem akú dlžku si kúpiť, poraďte koľko cm je tak akurát :) ďakujem Otvor fórum »