Diskusie - 2216. stránka fóra
PHOTOSHOP CS5 a video
Snažím sa nahrať video do photoshopu ale neide mi to pridať, ukazuje mi tam, že si vyžaduje Quick Time 7. 1 alebo novšiu. no stiahla som to, nainštalovala a stále mi to nefunguje. viete mi... Otvor fórum »
9. 4. 2014 18:18
26
Myslite si o sebe, ze ste nieco viac ako ludia okolo vas?
9. 4. 2014 18:11
1
Prijímacie skúšky na magisterské štúdium UMB - odbor Medzinárodné vzťahy a diplomacia
Ahojte, Som študent z Ukrajiny a uchádzam sa o magisterské štúdium na UMB odbor medzinárodné vzťahy. Prosím vás nevedeli by ste mi poradiť s materiálmi, ktoré sa mám učiť na prijímačky ? Najlepšie by boli poznámky... Otvor fórum »
9. 4. 2014 17:39
4
Biomedicínska fyzika
Ahojte, máte skúsenosti so štúdiom biomedicínskej fyziky? Je to len pre supermozgy čo vyhrávajú všetky olympiády, alebo aj pre normálnych smrteľníkov? :D Otvor fórum »
9. 4. 2014 17:32
13
INSTAGRAM FOTKY
Ahojte, zaujímala by ma jedna vec ohľadom instagramu... vždy ak chcem pridať nejakú fotku tak ju musím orezať a ostane mi z nej polovica :D ... neviem či to je veľkosťou fotky, alebo čím....či... Otvor fórum »
9. 4. 2014 17:24
13
Objednávanie cez Aliexpress
Tí, ktorí ste už objednávali cez Aliexpress, mohli by ste mi s niečím pomôcť? Zaregistrovala som sa tam a keď si chcem niečo kúpiť, tak ako je to s platením? Stačí, ak vypíšem informácie a to... Otvor fórum »
9. 4. 2014 17:07
4
Matika
Čaute, potreboval by som pomoc. Vypočítal som tento príklad, ale môj postup sa mi zdá nejaký pofidérny. Mohli by ste mi niekto vypočítať výsledok, poprípade napísať aj postup? Ďakujem Nech... Otvor fórum »
9. 4. 2014 17:02
7
Do 12 rokov,,.
Prosím vás, birdzáci. Mám jeden problém. Mám 12 r. a neviem, či DO 12 ROKOV znamená aj 12 rokov. Tu to je: http://www. ticketportal. sk/cms_detail. aspx?id=10066 Tak neviem či si mám... Otvor fórum »
9. 4. 2014 16:43Magic the gathering offline
Zdravím mohli by ste mi poradiť nejaké hry offline ktoré sú podobné Magic the Gathering ? Otvor fórum »