Diskusie - 1924. stránka fóra
6
List zasielka z UK
prosim vas kolko trva dodanie listu odoslaneho z UK 1. triedou na Slovensko ? je to viac ako tyzden/5 pracov. dni ? Otvor fórum »
8. 8. 2014 18:22
29
Homofób roka
Titul Homofób roka získala Konferencia biskupov Slovenska - z rozhodnutia akéhosi Inštitútu ľudských práv (či ako sa to volá) pod vedením akéhosi Weisenbachera. Prosím Vás, súdružky a súdruhovia, dajte hlavy dohromady a zvestujte mi, čo značí... Otvor fórum »
8. 8. 2014 18:08
57
Mate nejaky konkretny typ zeny ktora sa vam paci alebo riesite vsetky rad radom podla vzajomnych sympatii?
Ja som zistil ze ma najviac pritahuju modelkovske typy teda chuda stihla vysoka dlhonoha a pri tych mam aj najvacsiu uspesnost ked s nimi flirtujem. Dalej mam stastie na zelene oci (nevyberam si baby podla farby oci, ale... Otvor fórum »
8. 8. 2014 17:32
15
Win 8. 1 Hranie Hier
Zdravím, rád by som sa spýtal nejakého odborníka na PC a nie nejakých trapkov, čo mi sem napíšu nejakú debilinu a budú frajery ako vždy. Tento krát - dostal som predvčerom ntb s Win 8. 1, ... Otvor fórum »
8. 8. 2014 17:16
24
Paranormálne javy(duchoviia, ufon, atd,,. )
Čo si myslíte existujú alebo nie? Aké máte skúsenosti? Myslíte že existuje niečo ako na tomto videu? https://www. youtube. com/watch?v=6Kk8HtEgEIQ&list=UUcgMHg_CkxcO9X8rUuxR4yw Otvor fórum »
8. 8. 2014 17:15
16
Batohy
Neporadili by ste mi niekto nejakú stránku na kvalitné batohy do školy za prijateľnú cenu? Najlepšie by bolo, ak by tam boli značky ako Burton alebo Roxy. Hľadám už dva dni a nič. :) Otvor fórum »
8. 8. 2014 16:21
6
Notebook
Poraďte aký notebook si kúpiť do 500€, aby na ňom išla aj nejaká hra, napr. Mafia 2, alebo GTA4 (nemusí na naj nastaveniach :D) a aby išiel v pohode net, len nech na ňom je... Otvor fórum »
8. 8. 2014 16:06
51
Najstarsie zenske remeslo
Co si o tom myslite ked sa zena - studentka prava venuje prostitucii a v zahranici ma perspektivneho frajera ktory o nicom nevie? Otvor fórum »
8. 8. 2014 16:01
14