Diskusie - 1734. stránka fóra
15
Archeológia, štúdium archeológie
Mala by som záujem študovať archeológiu. Viem, že na Slovensku existujú tri školy: v Bratislave, v Nitre a v Trnave. Mohli by ste mi poradiť ako je to so štúdiom na týchto školách? Je ťažké sa... Otvor fórum »
9. 11. 2014 16:44
14
štúdium vysokej školy dieťa-rodič
- študujem/vyštudoval(a) som VŠ, ani jeden rodič nevyštudoval VŠ
- študujem/vyštudoval(a) som VŠ, jeden rodič vyštudoval VŠ
- študujem/vyštudoval(a) som VŠ, obaja rodičia vyštudovali VŠ
Ďalšie možnosti »
9. 11. 2014 13:54- študujem/vyštudoval(a) som VŠ, jeden rodič vyštudoval VŠ
- študujem/vyštudoval(a) som VŠ, obaja rodičia vyštudovali VŠ
Ďalšie možnosti »
18
Ako začať niekomu dôverovať ?
mám prvého priateľa keďže doteraz som vždy radšej všetko ukončila skôr než to začalo byť vážnejšie a ja vôbec netuším ako sa správať vo vzťahu. je to úplne zvláštne keď sa niekto zaujíma toľko o vašu osobu. nie... Otvor fórum »
9. 11. 2014 13:44
15
Učiteľstvo dejepis-náboženstvo
Ahojte, chcela by som sa informovať o štúdiu učiteľstva predmetov dejepis a náboženstvo. Budem rada ak mi napíšete svoje postrehy napríklad nakoľko je to náročné, výhody a nevýhody. Skúsenosti si budem tiež ceniť. Budem... Otvor fórum »
9. 11. 2014 13:27
10
Rast do výšky
Dobrý deň cez leto mi nejaká osoba poradila za čo ďakujem :) a preto som tu znova a chcem sa znova pýtať :) Aby ste ma pochopili .. meriam asi 168 alebo 167 cm :) vážim 57 kg a cez... Otvor fórum »
9. 11. 2014 13:25
21
Slovenské zdravotníctvo
Zdravím, chcem sa s vami podeliť o môj "zážitok" s našim zdravotníctvom a rada by som vedela aký máte na toto celé názor vy. 4. 10. 2014 si môj priateľ zlomil ruku tak vážne že bola potrebná operácia. ... Otvor fórum »
9. 11. 2014 13:19
36
Keď si nájdete partnera/partnerku, tak väčšinou,,.
- som muž- ona chodí von s mojou partiou
- som muž- ja chodím von s jej partiou
- som žena- on chodí von s mojou partiou
Ďalšie možnosti »