Diskusie - 1309. stránka fóra
14
Pretty Little Liars
Čaute. Dnes dávajú v Amerike finále a konečne odhalia kto je -A. Do teraz mi išla ABC family online ale zrazu to nejde. Nevedeli by ste mi odporučiť nejakú stránku na pozeranie? Otvor fórum »
12. 8. 2015 00:17
34
Vlogy
Ahojte. Chcel by som sa len opýtať, či sledujete nejakých vlogerov, a tiež by som vám rád ukázal ten svoj :) Ono momentálne len začínam a zatial ma nikto nesleduje, ale budem rád, ak zanecháte... Otvor fórum »
12. 8. 2015 00:04
45
Podvadzanie zeny s chlapom
Preco ked zena sexuje s inou zenou tak jej frajerovi to nevadi este je rad ze donesie kamaratku do trojky. Ale ked si to chlap rozda s inym chlapom (len ho vyfajci) tak je hned doma ohen na streche?... Otvor fórum »
11. 8. 2015 22:47
5
Existuje nejaký kurz veteriny?
Študujem vysokú školu masmediálnu komunikáciu, ale kedže milujem a mám doma viacero mačičiek, rada by som im chcela vedieť pomôcť sama, ak sa vyskytne problém. Preto potrebujem poradiť, či neviete o nejakom kurze alebo niečom, ... Otvor fórum »
11. 8. 2015 21:47
17
Budúci prváci na gymnáziu bilíkova BA
Ahojte ludia.... Prijali ma na bilikovu do bilingvalnej anglickej sejcie ... ak nahodou idete tiež na biličku alebo niekoho poznate kto tam ide ... bola by som rada kebyže v prvé dni gam budem aspoň niekoho poznať ....ďakujem Otvor fórum »
11. 8. 2015 19:47
5
Poradíte mi film ?
Vedeli by si ste mi poradiť nejaký fakt dobrý film, ktorý sa odohráva v 70-tych rokoch ? Kde je mafia, odpor k čiernochom, drogy, vojna vo Vietname, ženy atď :) Niečo podobné ako bude Mafia... Otvor fórum »
11. 8. 2015 18:10
6
Fitnesscentrum BRATISLAVA
Ahojte, viete mi odporuciť nejake fitka v okoli Karlovej Vsi, Stareho meste resp. niečo poblízku??? Niečo som googlila, ale našla som vačšinu na ročne clenske alebo abnormálne vysoke jednorazove vstupy. Mohli by ste mi sem hodiť cenu jednorazovej... Otvor fórum »
11. 8. 2015 17:58
10
Najlepší prenosný reproduktor?