Myslím, že vhodné riešenie pre Bratislavu, kde sa nenašli peniaze na ozajstné METRO.
Napríklad vo Volgograde, či Kryvom Rigu, to vyriešili vybudovaním tunela ako pre metro v určitom úseku v centre, kde je vyťažená doprava a zápchy.
Tam je to skvelým urýchlením. Stanice sú podzemné v tom centre a v ostatných častiach vychádza trať na povrch.
Konkrétne vo Volgograde sú 3 stanice pod zemou, ide o normálnu električku, nebolo by treba nové súpravy, len vybudovanie toho podzemného úseku.
Čo by bolo samozrejme tiež dosť finančne náročné, ale neporovnateľne menej ako systém "ťažkého metra" ako napríklad v Prahe.
A myslím, že BA by niečo takéto naozaj potrebovala.


stanica v podzemí :



vchádzanie súpravy klasických električiek Tatra do podzemného úseku


 Blog
Komentuj
 fotka
teny555  9. 7. 2009 18:40
hop, ten druhy obrazok bol nejaky moc velky je tam asi tretina
 fotka
teny555  9. 7. 2009 18:41
a prvý tiež do **** to najlepšie tam neni...
 fotka
pawlo  9. 7. 2009 18:50
Jedna z tých drahších ale najlepších alternatív riešenia dopravy v Košiciach po vybudovaní Auparku by bola tiež podzemná doprava - aj električky aj klasické autá by jazdili pod územým auparku
 fotka
teny555  9. 7. 2009 18:52
@3 tak hadam v kratkom useku by to nebolo take strašne drahe
 fotka
freedomko  9. 7. 2009 19:54
hmm ma tak napada.. .ze vlastne by v raci sla do zeme v meste bola v zemy sak trnavske myto a hviezdoslavovo namestie su dost podkopane a vyhupsla by sa von v lamaci alebo to iste zo zlatymi... no pekne to vymysleli
 fotka
tomas  9. 7. 2009 20:38
no pekne
 fotka
filinko  10. 7. 2009 16:00
Ba je nahovno..nepaci sa mi
Napíš svoj komentár