Neviem či som sám, ale mám hrozné nervy na nový pokec, kurva, a tuším nie som sám, prihlasim sa pár krát denne, pošlem si s kamošmi pár RP, a tých pár minút bolo OK, lebo pokec bol v pohode, teraz je to tak strašne na piču, až škoda hovoriť, celá plocha je plná nadávok na nový pokec, takže nie som sám.
tak sa kurva pýtam prečo vždy dojebú to, čo je aspoň trocha v pohode, lenže toto sa načíta na desiaty raz, píšem na plochu 10 krát a ani raz sa to tam neobjavilo, hladám užívatela a vyhodí to prázdnu stranu, a furt do kola, a je to čistá pičovina všetko. Všetko sa dojebalo, a dizajn čo sa ste podobať facebooku je uplne trápny, pokec pre mňa dneska ZOMREL, ZDOCHOL, ....starý ale aspoň išlo čo malo, vylepšenie to len kazí.

Tak kurva prečo sa upravuje to čo každému vyhovuje, komu sa starý nelúbil, aj ja naň nadávam, ale na uživatelov a podobne, a a svoj účel plnil, ale nový...už som o tom hovoril, a uživatelia furt ty isty, pokec uplne dojebany....proste nemam slov...prepačte že sa rozpisujem takto nezmyselne...

 Záchod
Komentuj
 fotka
yolis  3. 9. 2009 21:39
si sa roznadaval nejako.
 fotka
teny555  3. 9. 2009 21:43
@1 tošto ked je dóvot
 fotka
bluepanter  3. 9. 2009 21:56
mne nový pokec vyhovuje, keďže ja odpisujem len na TS a nechodím do miestností.
 fotka
teny555  3. 9. 2009 21:59
@3 TS-ky na pokeci?
 fotka
hajzelodkosti  3. 9. 2009 22:02
dalsia reakcia cloveka co vie o weboch holu picu. Sorry, ale to ze ti nieco nejde neznamena, ze nikdy nepojde. To, ze si myslis, ze sa nieco podoba FB je len tvoje a ostatnych myslim.



Co je dojebane? Prides do miestnosti a je to stale ta ista miestnost. Pokec ma bugy, ale to je len otazka casu.
 fotka
sazarael  3. 9. 2009 22:03
tak jedien co je zle su tie rp
 fotka
teny555  3. 9. 2009 22:11
@5 aha holu piču, zas rozumný argument, šak ani by som od teba iný nečkal,

tak holú piču vie dalších 100 000 uživatelov čo na to vkuse nadáva...ale len ty víš vác, ved ja hovorim ako bežny človek čo vie holú piču, pretože je nás asi 99,9 %, a pre takých ludí je predsa pokec, oni ho zaplnujú, a nemožu ani nadavat?
 fotka
teny555  3. 9. 2009 22:13
@5 co je dojebane? idem napisať niečo na plochu, napišem to a pustím na plochu 7 rázy ani raz to tam, neni ja čakam jak kokot jak sa to posúva, ale moj prispevok tam neni ani na siedmy raz, hladam uživatela a 25 rázy po sebe to načíta čistú stranu, a RP...nehcem ani hovorit, lebo by som zase zbytočne moc nadával, hrešil, klial
 fotka
mayo  3. 9. 2009 22:22




SI NA SMIECH!

ale strašne.



1) o weboch vieš prd

2) o weboch vieš prd

3) nauč sa konečne gramatiku, ty, seriózny kritik



ďakujem za vylepšenie večera
10 
 fotka
hajzelodkosti  3. 9. 2009 22:23
@teny555 hej tak sa ich spytaj kto z tych deciek tam rozumie nejakym trendom vo webdizajne, ktory z nich ma potuchu o akom takom marketingu (ja sice tiez nemam, ale viem o com im ide), ktory z nich robi nieco s webom aspon zopar rokov, ktory z nich ma o tom aspon teoreticke znalosti?



Mozte nadavat, ale nenadavajte na nieco do coho nevidite, ale to je zbytocne pretoze ludom sa vzdy vsetko nebude pacit. Raz je to male pismo a pod. Keby vas to v tych vasich tupych hlavach napadlo tak je to vsetko otazka zvyku a opravy bugov. Na dizajn si zvyknete a bugy sa casom pooravuju a do pol roka ani jeden nepipne.



A cudujem sa ti ako ta moze rozculovat pokec ak to uz vazne takto prezivas radim vyhladaj odbornika, ktory ti pomoze, lebo toto nie je normalne
11 
 fotka
hangtime11  3. 9. 2009 22:27
všetci na to strašne nadávajú, dneska bolo toho plné sklo ... ach deti ...
12 
 fotka
hangtime11  3. 9. 2009 22:28
všetci na to nadávajú, a aj tak tam všetci chodia ! len musíme dúfať že ľudia od tiaľ nezačnú odchádzať a nezačne sa nájazd pokecákov na Birdz ... to by bolo pekne v riti !
13 
 fotka
shelia  3. 9. 2009 22:29
tiez som nazoru, ze toto je len momentalny stav ako vyzera pokec, po case sa to upravi... no co sa tyka noveho pokecu, skusila som ho predtym, ked ako tak fungoval a nepacilo sa mi to
14 
 fotka
ayreen  4. 9. 2009 09:15
Pokec pred zmenou - neskutočná sračka

Pokec po zmene - neskutočná sračka



Nevidím rozdiel.
15 
 fotka
maxton  4. 9. 2009 09:57
ani ja nemam rad zmeny, ale tie aj v zivote prist musia.... aj tak chodim len do jednej miestnosti, ktora sa dizajnovo (ako aj ostatne) nezmenila, a to ze spravili nove menu nejako prekusim
16 
 fotka
55lienka  4. 9. 2009 10:02
no tak ak sa ti to nelubi tak tam nebehaj. a mas klud a nemas zbytocne nervy. ten kto chce sa s tym popasuje
17 
 fotka
baarculiq  4. 9. 2009 13:23
vadia mi len tie nove RP lebo je to neskutocne pomale a ostatne este neviem zhodnotit lebo mi to uz dve a viac minut nacitava ..ale tak zvykneme si
18 
 fotka
teny555  4. 9. 2009 13:38
@10 nigdo z nich o to nevie ani piču, teda 99%, ale pre koho to je? pre tých obyčajných čo sa webom rozumeť nemusia, tak prečo kaziť to čo utišovalo tie davy a búriť ich niečim čomu aj tak nerozumia, a nepríjmu to...
19 
 fotka
tomas  4. 9. 2009 15:10
suhlasim s @teny555 web je urceny pre uzivatelov, a ked velka vacsina uzivatelov na web nadava, tak je nieco v neporiadku.



ak nadava tretina uzivatelov, tak je to ok, ak viac ako polovica, je to zle...
20 
 fotka
oinomaos  4. 9. 2009 15:30
dizajn zostava, nic sa menit nebude...frflat sa frfle aj v realnom zivote ked sa nieco zmeni.. o mesiac nikto o tom ani nestekne...
21 
 fotka
nicmanenapada  4. 9. 2009 15:30
@hajzelodkosti

Tí čo tam nadávajú, tvoria väčšinovú zložku pokecovskej "populácie". Áno, je reč o tých hlúpych deckách, čo holú piču vedia.

Takže keď je Pokec pre nich, tak oni sú tí, ktorí to práveže majú právo hodnotiť. Alebo ináč povedané, ak je Pokec pre hlúpych, nech ho hlúpi kritizujú...

Súhlasím s @tomas a @teny555 , ale zároveň predpokladám, že aj tak si ľudia čoskoro zvyknú. Skoro vždy sa nadáva na zmeny...
22 
 fotka
hajzelodkosti  4. 9. 2009 15:49
@nicmanenapada a teraz otazka bude vedenie pokecu pocuvat tupe deti na ukor toho, ze pridu o peniaze? Bude zaostavat len na ukor tychto uzivatelov? A pochybujem ze sa stazuje polovica pokecu Tak ked sa im tak nepaci nech tam nechodia. Som zvedavy o kolko im klesne navstevnost. To su blbosti, takyto ludia budu nespokjny stale.



@tomas aj na birdzi ludia nadavaju na vela veci, ktore nie su dotiahnute, nefunguju a pod. a co sa stalo? Stale sem chodia.
23 
 fotka
tomas  4. 9. 2009 15:54
@hajzelodkosti vieš ak máš pri dome reštauráciu kde varia zle, tak tam nebudeš chodiť ak máš na výber, ak máš pri dome JEDINÉ potraviny a viac krát ťa tam osrali a nepáčia sa ti tam ceny, budeš tam chodiť, len preto, že sú jediné... Na internete je však ku konkurencií jedno kliknutie.



To, čo tolerujú ľudia v reálnom kamennom svete, netolerujú až tak na nete. Príklad - freemail - freemailov je veľa, ak sa im znepáči, majú to na jeden klik ku konkurencií...



Čiže argumentovať tým, že tam budú stále chodiť.



Nebol by to prvý príklad, keď ľudia kvôli zlému redizajnu prestanú chodiť na nejaký web. I keď nie je to bežné... Ak Pokecu klesne návštevnosť o 5-10% (čo je predpokladateľné, tak to potom o mesiac-dva znova napravia), ak by ľudia boli fakt nespokojní a klesla im návštevnosť o 20-40% tak by to bol prúser a začali by riešiť v čom je chyba.



Ľudia vždy pindajú na nový dizajn (isté percento) a tvrdia, že tam prestanú chodiť. Niektorí to splnia, niektorí nie... Vždy je isté percento nespokojné a nikdy to nie je 99%. Ale občas sa stane, že zlý redizajn spôsobí pokles návštevnosti.



Viď české Centrum.cz pred pár rokmi zredizajnovalo web (inšpirované dizajnom Yahoo) a cca o rok sa vrátilo k starému dizajnu... Prečo asi?? Lebo VEĽKÉ PERCENTO ľudí bolo nespokojných a prestalo používať službu. Ak je počet nespokojných a pokles do 10% tak sa dá redizajn považovať za v poriadku, lebo tých 10% sa po nejakej dobe vráti, alebo nahradí novými uživateľmi... A predpokladám, že možno na 1-2 mesiace Pokec trochu poklesne. Ale neohrozí ho to. Ten pád nebude veľký možno 10% maximálne...





Ak by však húfne začali z Pokecu odchádzať ľudia (tretinový a väčší pokles) predpokladám, že by urgentne sa snažili nový dizajn prispôsobiť starému...
24 
 fotka
hajzelodkosti  4. 9. 2009 16:02
@tomas a aku ma prosim ta pokec konkurenciu? V chatovom svete ziadnu. V socialnych sietach velku. Takze ak niekto preferuje cisto chat ide na pokec nie na birdz a ani na FB.



5 - 10% nie je az tak vela mozno tych 10% uz je dost. Ano redizajn zvacsa znaci pokles navstevnosti, ale ak je clovek zvyknuty vrati sa casom. Je to akesi ludske myslenie a potreba vracat sa niekam kam rad chodi bez ohladu nato aky je dizajn.



Centrum je ale ina sluzba a iny pripad. Tak skoncili aj Morfeom. Zistil, ze na seznam nestacia a ze su slaby. Dizajn vratili lebo to bolo tragicke. Taktiez Centrum ma velku a silnejsiu konkurenciu.



Podla mna sa toto na pokeci nestane. Kvalitny chat, ktory by sa skonovla denno denne ci uz v MHD, na birdzi, v skole neexsistuje takze tohto sa pokec obavat nemusi.
25 
 fotka
cerwik  4. 9. 2009 19:36
už by si sa tam nemal nikdy vrátiť. Nikomu tým neublížiš, sebe pomôžeš .)
Napíš svoj komentár