Ako sa dá definovať týchto 5 písmen? Nedá sa to.Každý človek ju definuje inak. Lásku skúšali definovať už mnohí múdri ľudia.
Je láska v živote dôležitá? Potrebujeme ju? Má zmysel milovať ked potom budeme trpieť? Mohla by som sem písať ešte dlho takéto otázky. Zažije človek tú ,,pravú" lásku? Ja osobne som romantička. Verím v pravú lásku.
A možno to ešte newiem posúdiť ale už viem čo to slovo láska znamená. Podla mna je to neopísateľné.
Keď človek miluje, nepýta sa koľko sa mu vráti.V láske človek jednoducho dáva a dáva.
Aj do trinástej komnaty môjho srdca sa vkradol chlapec. A teraz je nielen v tej komnate ale
aj v mojej hlave a ja ho nemôžem dostať von. Každú noc zaspávať s myšlienkou na neho,
vidieť ho, počuť jeho hlas... Toto je podla mna láska. Ale možno je to len zamilovanosť. Ten hrejivý pocit ked ho vidím ma roztápa. Ked počujem jeho hlas, pred očami mi lietajú tisíce farebných motýľov. Ked nanho
myslím, mám chut kričať a smiať sa. Láska je ozaj neuveriteľný, ale tak nádherný pocit.
Láska nepríde vtedy, kedy ju čakáš a si na nu pripravený. Príde práve v tej chvíli, ked ju
najmenej čakáš. Možno po tejto láske príde sklamanie a ja zistím, aký ozaj je. Ale je mi
to jedno. Asi je pravda to čo povedal ktosi múdry, že ked niekoho lúbime, je to akoby
sme mali na očiach ružové okuliare. Aj ja ich mám. Aj keby som mala akýkoľvek zlý deň,
on ho vždy rozjasní. Pri nom mám pocit, že sa nič nemôže stať. Avšak raz príde ten zlom a
ja ho budem vidieť inak.
Potom príde ten pocit sklamania a smútku. Bude to bolieť. Veľmi bolieť. Možno sa moje srdce bude liečiť den, dva, možno týžden alebo mesiac ale možno aj celý život. Lenže liekom na lásku je láska. Lenže láska môže odísť tak rýchlo ako aj prišla. A potom ostane trinásta komnata môjho srdca prázdna. A moje srdce sa bude pomaličky
rozpadávať na malilinké ostrovčeky. Ale keby sme tak veľmi netrpeli, nevedeli by sme, že
sme žili.
A preto vám radím, milujte a nebojte sa toho, lebo všetko má svoj zmysel. Všetko
čo zažijeme má svoj vlastný zmysel. kvôli ktorému sa nám to stalo. Človek potrebuje k životu
aj lásku aj sklamanie. Lebo ak by sme neľúbili, neboli by sme sklamaní, a ak by sme neboli
sklamaní, nevedeli by sme, že sme vlastne žili. A život treba premilovať, preplakať ale určite
si ho treba užívať z plného dúška. Netreba ním len tak preplávať. Lebo všetko ma svoje výhody
ale aj nevýhody.

 Blog
Komentuj
 fotka
pukynka_15  27. 4. 2010 08:33
Je to pekné, ale našla by som ti tu minimálne 5 blogov ktoré v podstate vravia to isté čo je tu ... kedy už príde niekto s niečím novým? iným postojom k láske?
 fotka
ceruzisko  27. 4. 2010 10:35
prosím, rozdeľ to do odstavcov.

máš v dvoch vetách za sebou "lenže" bez logickej nadväznosti.

článok mi nič nedal, pripájam sa k @pukynka_15 .

a toto, o čom hovoríš nie je láska, ale zamilovanosť.



prepáč, ak sa ťa toto všetko dotklo. ešte som možno nemala dostatnočnú dávku kávy na ráno, aby som sa na veci dívala prikrášlene.
 fotka
pukynka_15  27. 4. 2010 14:17
a ešte ..



"A teraz je nielen v tej komnate ale

aj v mojej hlave a ja ho nemôžem dostať von. Každú noc zaspávať s myšlienkou na neho,

vidieť ho, počuť jeho hlas... Toto je podla mna láska"



láska nie je keď naňho budem stále myslieť, cíťiť ho a pod... je to puto pri ktorom viem, že tam je dôvera, úprimnosť a vzájomné porozumenie, a podržanie ..pri ktorom sa nemusím báť že ma sklame .. nie len to, čo mám v hlave ...
 fotka
bibla  27. 4. 2010 14:28
@pukynka_15 nebyť toho čo si teraz povedala,myslela by som si,že som blázon...vďaka
 fotka
pukynka_15  27. 4. 2010 14:37
@bibla a to už prečo?
 fotka
sarah_whiteflower  27. 4. 2010 14:41
Mala som rozpísaný prenádherne dlhý koment! Komplet mi ho vymazalo, ja niekedy Birdz tak z duše nenávidím!



@pukynka_15 @ceruzisko @bibla

Ja sa len pýtam (nič v zlom), prečo by láska mala byť niečo "originálne", "niečo nové", a tak ďalej? Nový pohľad na lásku? Proste majú niektorí (mnohí) ľudia na lásku svoj vlastný pohľad, ktorý je "tuctový", ale každá jedna láska je svojím spôsobom originálna, tým, čo cítime vo svojom vnútri. Či je láska iba o tom, čo cítime a na čo myslíme, alebo je to aj o tých istotách a tak ďalej, či na tom záleží tomu zamilovanému... bohužiaľ, to je spôsobené už samotným personálnym rastom toho ktorého prežívajúceho, autora, a tak ďalej... V láske je potrebná sloboda cítenia, vyjadrenia, sloboda šťastia a tešenia sa... prečo máme potrebu zdrbávať niekoho za jeho pohľad na lásku, a vyčítať mu, že nie je originálny? Čo ak to ten človek proste vie iba takto? A predsa môže milovať, ľúbiť čisto, pekne, úprimne?



Teraz k blogu. Páčil sa mi, úprimne, naozaj by bol omnoho lepší rozdelený do odstavcov, pokús sa o to, a bude to určite perfektné. Ja som si to rada prečítala, zanechalo to vo mne príjemný, hrejivý pocit. Dávam ti 4* a keby si zmenila trochu niektoré vety, ktoré zneli predsa len príliš frázovite, a rozdelila to do odstavcov, tak by som možnože dala dokonca aj 5. Prajem ti veľa šťastia do písania ďalších dielok na tejto stránke.



A na záver mi to nedá, už to zo seba musím vypľuť, dusím to pridlho: Prečo mám pocit, že keby niečo podobné napísali napr. (nič proti nim ako autorom, uznávam ich!) @endre-silentname , @johnysheek , @nonormal , @mirkova či niekto z ostatných birdzovských uznávaných bloggerov, tak sa nenájde jediný z nás, ktorý by na to povedal niečo negatívne? Prečo mám čoraz smutnejší pocit, že na Birdze proste iba máme pocit, že sme veľkí a potrebujeme zdrbávať nových autorov? Je to môj subjektívny pocit, nie iba kvôli tomuto blogu, ale pri tomto mi to zase evokovalo tento pretrvávajúci jav. Je mi z toho smutno Nedáme šancu, aby nám tu vyšlo niečo nové... už sme pomaly ako tí nadutci blbí na madnesse...
 fotka
pukynka_15  27. 4. 2010 14:48
@sarah_whiteflower je to len moj nazor k článku .. nech by to napísal ktokoľvek iný...akosi niesom krvopotná fanúšička dakoho uznávaného na tomto portáli .. a aj keď máš pravdu svoj názor nezmením...
 fotka
sarah_whiteflower  27. 4. 2010 15:05
@pukynka_15 Ani som tým v žiadnom prípade neútočila priamo na teba. Posledný odsek môjho komentára bol mierený tak... všeobecne... určite nie iba na userov, ktorí komentovali tento blog... teda vlastne, možno ani nie vôbec na nich, tento blog mi proste iba evokoval smutnú skutočnosť, ktorá sa tu deje... nevravím, že to práve u vás, čo ste to tu komentovali, musí nutne byť tak... ale navonok to tak bohužiaľ pôsobí pri mnohých blogoch...
 fotka
pukynka_15  27. 4. 2010 15:15
@sarah_whiteflower Ja viem že to teraz možno vyznie blbo, ale myslím, že je správne keď sa napíše kritika, lebo to by malo tú dotyčnú osobu posúvať ďalej. Na chválenie je doma mama, ktorá povie, áno je to pekné. čo neznamená, že tu by sme mali iba všetko kritizovať. Áno, je dobré pochváliť keď je niečo dobré bez ohľadu na to kto to píše, ak si všimneš, ja som napísala aj to, že je to pekne napísané, ale písať na niečo s čím nesúhlasím a zdá sa mi to byť tuctové že je to skvelé, to asi nie .





Nečítam dáko moc blogy tak neviem, aké je to ine, že je skritizovaných mnoho blogov. Keď sa mi niečo zapáči, dokážem o tom napísať aj dlhánsky koment.
10 
 fotka
bibla  27. 4. 2010 15:39
@sarah whiteflower ver,že taká krivda je aj proti niektorým z nás.ja sama na inej stránke trpím preto,že moje meno alebo nick nie je známy.ľudia si tak moje veci nečítajú,hoc tu sa takí nájdu...
11 
 fotka
johnysheek  27. 4. 2010 16:36
@sarah_whiteflower nieto casu citat cely koment a cely blog.. snad neskor.. teraz chcem reagovat na jednu vetu..



"keby to napise niekto iny, nebude negativne reakcie" myslim ze by boli.. myslim ze kazdy by si vyjadril svoj nazor a nasiel by sa niekto kto by si tym ccel spravit meno resp len oponovat ostatnym



na druhej strane.. //necital som blog, tak ze pisem vo vseobecnosti//

zalezi i na tom ako je to napisane a co to zahrna.. lebo laska je jedna a zaroven v tisicoch variant a pohladov su tisice na kazdu z nich..



takze ano.. je originalna.. i ked mozno nemusi byt prave originalne podana
12 
 fotka
sarah_whiteflower  27. 4. 2010 16:50
@bibla Ja som nepovedala, že proti vám nie je! Ešte raz a naposledy, ja som poslednú časť môjho komentu nemyslela na tri nicky, ktoré písali pod týmto jedným konkrétnym blogom. Išlo tu o zovšeobecnenie, a presne o to, čo ty sama si aj povedala. Nemáš známy nick - ľudia nečítajú, a ak aj čítajú, majú tendenciu iba zdrbávať...



@pukynka_15 Tuším sme sa opäť nepochopili.. ak si si nevšimla, tak aj ja som do svojho komentu napísala aj kritiku... Ale z niektorých reakcií na tento blog som mala pocit, že sú sčasti prehnané, možno kvôli tomu, že ten nick tu je kratšie... mohla som sa mýliť. Opätovne opakujem, že to bol môj subjektívny názor, a rozhodne som od teba nechcela, aby si vyhlasovala o tom blogu, že je to neviemaké skvelé. Koniec koncov, ani pre mňa to predsa nebolo na 5*.
13 
 fotka
pukynka_15  27. 4. 2010 16:57
@sarah_whiteflower .. pochopili len som sa zle vyjadrila, teda to zle napísala ..
14 
 fotka
suzanqa  27. 4. 2010 17:20
dakujem za kritiku a za pochvalenie.........prihlásila som sa sem včera takže netušíím ako tuu ro biť a čo tu robiť.....snažim sa do toho dostať........
15 
 fotka
bibla  27. 4. 2010 17:35
@sarah whiteflower no veď ja ťa chápem,súhlasím s tebou.zjavne sme sa nepochopili
16 
 fotka
sarah_whiteflower  27. 4. 2010 17:39
@suzanqa Nemáš za čo Ak potom chceš, aby sme dostali upozornenie na to, že si nám niečo napísala, tak sa to robí tak, že pred nick toho, komu adresuješ danú správu, napíšeš zavináč.. spraví to odkaz na daný nick...



a @bibla prepáč... ja som očividne dnes nejaká vymletá, áno, nepochopili sme sa
17 
 fotka
suzanqa  27. 4. 2010 17:43
@sarah dakujem už budem vedieť........
18 
 fotka
bibla  27. 4. 2010 17:44
inak chúďa @suzanqa toľko TS...
19 
 fotka
suzanqa  27. 4. 2010 17:45
@bibla hh to je hroznééé
20 
 fotka
bibla  27. 4. 2010 17:50
@suzanqa hej?tak už nebudeme
21 
 fotka
mirkova  27. 4. 2010 23:28
@sarah_whiteflover - lichotí mi, že ma považuješ za takú dobrú blogerku, až si ma spomenula v komente
Napíš svoj komentár