Obsah:
New Yorkom sa zakráda smrť v podobe švábov. Nový druh vyklonovaných chrobákov ich napodobní, zničí a po šiestich mesiacoch sám vymre. Časom však vedci zistia, že chrobáky prežili a dokonca dokážu napodobniť aj človeka. Začína sa lov na ľudí...

Český obsah:
V newyorské kanalizaci se rozmnožili švábi, kteří roznášejí smrtelnou infekci. Doktorka Tylerová však naklonuje jiný druh brouka, ten šváby zneškodní a sám vymírá... zdánlivě. O tři roky později je v chodbách metra objeveno dvacet centimetrů velké mladě brouka neznámého původu. Jeho zkoumáním Tylerová zjistí, že kdysi záchranný klon nevymřel, naopak, jeho mutace zašla až k přizpůsobení se člověku. Když se navíc začnou množit zprávy o lidech záhadně zmizelých v podzemí, je třeba se začít bránit.

Sci-fi patrí stále medzi najobľúbenejšie žánre a vo filmovom spracovaní je o to zaujímavejšie a pútavejšie, keď človek vidí všetko na plátne pred sebou a môže to vynikajúco prežívať.
Mimic 2 je film o invázii švábov, kedy obyvatelia New Yorku zažili strach, hrôzu a šok. Hrozbu tohto odporného slizkého hmyzu sa podarilo odvrátiť doktorke Susan Tylerovej tým, že vyšľachtila niekoľko zvláštnych druhov a tieto ich potom zničili. Genetickými pokusmi s nepríjemným a nebezpečným hmyzom a narušením rovnováhy v prírode sa komplikovaný plán akosi vymkol spod kontroly odborníkom a novo vypestovaný hmyz začal byť veľmi nebezpečný pre ľudí. Stalo sa aj niekoľko vrážd, ktoré detektív pripisuje doktorke Susan.

Český obsah od distribútora:
Z dílny autorů filmů "ˇVřískot" a "Hellraiser" pochází i poslední pokračování série Mimic 3: Sentinel. Když se obyvatelé bytového komplexu začnou ztrácet, zdráhá se Marvin uvěřit nemyslitelnému: mutant obrovského masožravého hmyzu, který už jednou trýznil společnost, je zpět a připraven znovu zahájit její likvidaci! Ačkoliv je Marvin uzavřen ve svém pokoji kvůli silnému astmatu, musí sebrat všechny síly, aby zneškodnil tuto hrůznou kreaturu dříve, než skončí jako její příští oběť! Tento thriller, plný akčních scén a neuvěřitelných speciálních efektů, je povinný pro všechny fanoušky maximální hrůzy!

orochimaru  6. 2. 2010 14:59
..vsetky tri filmy MIMIC su super! ...

..je to o chorabkoch co sa dokazu maskovat za ludiy!!?! ...