Další velmi známou veličinou v anime se zdá být již celkem postarší a trochu erotická komedie s názvem Love Hina. Nevím, jestli ji popis „postarší a erotická“ dostatečně vystihuje, věřte však, že pokud bych použil slova jako „trhlá“ nebo „praštěná“, určitě bych svým označením nezabloudil daleko od pravdy. Abych byl přesný, Love Hina by se dokonce dala nazvat jakousi definicí těchto dvou slov, jelikož hlavně v jejich rytmu (samozřejmě se značnou dávkou erotiky neboli ecchi) se celý seriál nese.

Love Hina - příběh jednoho devatenáctiletého studenta, který odjíždí z domova, aby se stal manažerem dívčí ubytovny – je série, jak už jsem poznamenal, poněkud starší. Ačkoliv ne nějak závratně, její základy sahají až do roku 2000, přičemž se stejnojmenná manga, podle které bylo anime zpracováno, dočkala prvních dílů již v roce 1998. Manga pak dokonce v roce 2001 získala „Kodansha Manga Award“, cenu, která se udává již od roku 1977 nejlepším publikovaným knihám ve čtyřech kategoriích. Režisérem je Yoshiaki Iwasaki, který ačkoliv není příliš známý, má za sebou mnoho vypracovaných projektů. Podílel se na mnoha samostatných dílech anime buď jako pomocný režisér nebo scénárista, má již ale za sebou i několik kompletních sérií, mezi kterými vyniká snad nejvíce právě Love Hina. Iwasaki je však aktivní i v dnešních dnech, až do prosince letošního roku totiž vychází jeho TV anime s názvem Sky Girls.

Příběh se točí kolem devatenáctiletého studenta Keitara Urashimi. Chlapec se snaží dostat na prestižní Tokijskou Univerzitu, jelikož jako malý pětiletý kluk dal svůj slib dívce, do které se zamiloval. Co ale naplat, Keitaro není zrovna nejbystřejší a dokonce si ani nepamatuje, jak ona dívka vypadala. Slibu však hodlá dostát téměř za každou cenu a tak přijíždí do dívčí ubytovny své babičky, kde se hned při několika prvních trapných situacích stává manažerem. Aby celý seriál dostal správnou atmosféru, mladého studenta všechny dívky téměř od začátku pokládají za naprostého úchylka, což jde vzhledem ke smůle, jenž chudáka Keitara postihuje, celkem lehko pochopit. Dívek v ubytovně pak žije hned několik a stejně jako smolař Keitaro i každá z nich má svojí velmi vyhraněnou osobnost. U některých z nich pak ani tak ne vyhraněnou jako spíše bláznivou.

Dívek v ubytovně žije celkem 6, mezi nimi se nachází jak sedmnáctiletá bojovnice a mistryně v kendu (bojový sport s dřevěnými japonskými meči), třináctiletá tajemná a velmi velmi hyperaktivní dívka snědé pleti, která si příliš ráda hraje s roboty, tak Naru Narusegawa, osmnáctiletá přitažlivá slečna, jež ačkoliv ze začátku se snaživým studentem příliš nesympatizuje, v průběhu příběhu se jejich vztah dost změní.

Možná jste si všimli, že jsem zatím nezmínil, s kolika díly můžeme u Love Hiny počítat. Onen údaj jsem však zatajil schválně, jelikož zde se nachází určitá překážka. Pro ty z vás, kteří si však sérii oblíbí ale určitě problémem nebude. Anime samotné má 25 dílů, k seriálu však patří i dva bonusové díly, oba po 45 minutách, které navazují na dění v ubytovně. Po shlédnutí anime vás tak pokud budete mít zájem čekají navíc díly Christmas Special (vydaný v prosinci roku 2000 – tedy ještě ten samý rok jako samotný seriál) a Spring Speciál ( který se dočkal vydání v dubnu 2001). Pokud vám ale ani dva bonusy nebudou stačit, je pro vás připravený ještě jeden ve formě třídílného OVA: Love Hina Again, kde se ledacos dozvíme o Keitarově dětské lásce.

Love Hina je zkrátka kapitola sama pro sebe. Nabízí nekonvenční zábavu stejně jako kvalitní záminku k příjemnému odpočinku. U seriálu snad ani nebudete nuceni o ničem přemýšlet, leda do jaké polohy si dát nohy při sledování. Jedná se o odpočinkovou záležitost, kterou řadím kvalitou do lepší poloviny.

Pokud bych měl seriál doporučit, určitě bych tak udělal v případě každého, kdo má rád absolutní blázniviny, u kterých si ostatní dokáží poklepat na čelo. Ačkoliv začíná celkem normálně, Love Hina je schopna během několika dílů nabrat takovou rychlost, že i otrlejším příznivcům bláznivin zůstane rozum stát. Navíc každý, kdo se rád podívá na často polonahé a v rámci kresby přitažlivé dívky, určitě také nezůstane neobohacen. V prostředí dívčí ubytovny s horkými lázněmi se totiž prostor pro ecchi přímo nabízí.
Datum: 1.10.2007 09:56 | Hodnocení filmu:
Autor: Filip Zrak

orochimaru  23. 1. 2010 13:36