nasledujuci text obsahuje vela spoilerov na film, takze kto sa chce vyvarovat toho aby pocitil silu spoilerov tak dalej necitat.

Neviem presne ako zacat tak to vezmem hned od zaciatku filmu, prva fight scena hned na zaciatku, tak tu asi nikto z nas neriesil, kazdy vedel ze to je len taka vlozka k filmu aby nam ukazal na co sa tesit, cize pribeh ci logiku sme tam hladat nemuseli, aj ked ten pribeh tam nakoniec aj dali, co ma ale zaujalo (nezaujalo ma to hned ale spatne ked som sa dostal dalej do filmu, ale tak napisem to uz teraz) tam v prvom rade dolezite bolo povedat ze vsetci nasi hrdinova si ostatnzch davali ako muchy, bola to pre nich taka srandicka, ale nebol dovod sa o hrdinovat bat na zaciatku filmu, to da zmysel. Jediny zraneny tam bol Hawkeye ktory tam mal nejaku poticku s tou beta veriou flasha ktorz ho nejak drgol a on dostal zo zbrane do brucha ? tak to bol ? ak nie opravte ...

no a dalsia vec ktora suvisi s dalsimi vecami co napisem neskor je ako Stark mal tu viziu ze sa blizi koniec sveta, vsetci mrtvi, kopec super velkych battle lodi v podobe neakych chrobakov napadaju Zem. Hovorim si "super, toto vyzera na mega fight" . Dalsich asi 40 minut sa nieslo v duchu vtipnych hlasok, tie mi tiez nevadili, vedel som ze Avengers nie je akcny komiksovy film na styl Batmana, takze vtipky boli ok, niektore celkom podarene, napr to ako Cpt America takmer dvihol Thorovo kladivo ehm no, ale ideme dalej k fightom, dobry akcny film nech uz je jeho podzaner akykolvek by mal mat vierohodneho zloducha a clovek pri sledovani filmu by sa mal aspon na chvilu bat o hrdinov a TOTO bol v tomto filme uplny prepadak ktory uz nevyvazili ani pekne efekty (ok pytate sa ze naco to riesim ked ten film bol hlavne na to, nerozmyslat ale uzivat si efekty ale to mne nestaci nikdy, vzdy aspon minimum toho deja a strachu o hrdinu tam byt musi).

Konecne sa dostavam ku danej konkretnej veci ktora mi nakoniec skazila cely film a to boli v prvom rade ocakavania zloducha, ktory bol na zaciatku predstaveny megalomansky, boli tam aj naznaky prepojenia jeho mysle so Starkom ! Zloduch mal ciel ! Evolucne dostat Zem na novu uroven co mi pride velmi dobry napad na vyhubenie ludstva. Naznaky ze sa medzisebou Avengeri pohadaju lebo budu manipulovani myslou tej srbskej kocky atd, vsetko pekne rozbehnute, ale NEDOTIAHNUTE.

Dalej v bitke na tej lodi co bolo v strede filmu a kazdemu bolo jasne ze to bolo v strede filmu to zacalo na jednej strane gradovat tym, ze vsetkych hrdinov az na Ironmena polozili k zemi vlastne ti dvaja pomocnici, tak ja uz nateseny ze ked nejaki dvaja sluhovia polozia v strede filmu na zem vacsinou avengerov tak aky to bude musiet byt na konci filmu super BATTLE ! na druhej strane v tej bitke proti utronovi bojoval sam Iroman a tam sa ten ultron nezdal zeby mal nejaku super koncentrovanu energiu, cize ten fight na lodi zlej strane vlastne vyhrali ti dvaja a nie hlavny boss. no a tato vec bola cela napicu , ze film do polky filmu graduje a ze najhorsie chvile avengeri zazivali v trapnej bitke na lodi na ktoru ani nikto nebol extra pripraveny a mal to byt len skor taky premostovak do druhej polovice filmu.

No a uplny KONIEC mojim akymkolvek obavam o dej a o pribeh a o avengerov bol v momentoch, kedy sa k Avengerom pridal este ten nesmrtelny cerveny lietajuci frajer co mal v strede cela jednu z najsilnejsich energii vesmiru, ktory sice vyeral ako postava z power rangers ale nevadi(ktora, ta energia taktiez nebola nejak super zobrazena aby sme citili aku ma silu, proste to tam niekto spomenul akokeby to bola bezna vec, pricom napr vo filme Strazcovia Galaxie podobna sila , ked ju ukazali, tak ked si pamatate, tak ju zobrazili v zezle obrovskeho "cloveka" ktory ked raz s tym zezlom buchol po zemi,cela planeta zhorela v pekle !!! , tomu hovorim predstavenie sily o ktoru sa musim bat aby ju nedostala zla strana !!! alev avengeroch nic ) a PLUS aby toho nahodou nebolo este malo ! sa k avengerom pridaju este ti dvaja ultronovi pomocnici, ktori vlastne boli jedini ktori nejak avengerom ublizili ! to ako som sa mal potom dalej bat o dej ?

a z rovnice v strede filmu ktora bola:

Avengers = Ultron + srbski surodenci z coho mohol byt mega vyrovnany fight, sa ku koncu filmu stala az na zaplakanie rovnica ktorej uveria len debilkovia:

Avengers + nesmrtelny cerveny lietajuci frajer s jednou z najsilnejsich enerii vo vesmire ktoru mal koncentrovanu v strede cela + srbski surodenci ktori jedini sposobili ake take problemy avengerom = Ultron

a to ako co mal byt dalej za fight ? na konci ziadne obrie lietadlove lode v tvare chrobakov, ziadny supervelky Boss, ziadne prepojenie Ultrona so Starkom, ziadne rozhadanie Avengerov, nic z toho co film naznacil ze sa stane...Ultron sa proste rozdelil do par stoviek kovovych robotov co tam padali ako muchy v kuse a nebol ani naznak ze by avengeri mali prehrat a dalsie super PLUS bola .... evakuacia ??? ludi ??? to vomne malo vyvolat napatie ze ide o osud vesmiru a oni tam evakuuju ludi vo vytahoch, vo vani, a jedno decko kvoli ktoremu vlastne aj nas flash zomrel ? to som mal k tomu decku nieco citit ? ci to skor bolo navodenie pocitu ze aki su ti nasi hrdinovia superhumanni a mal som vtedy plakat ?

Z tej celej parodie vzisiel nakoniec najsvetlejsi moment az po titulkach kedy sa tam objavil ten fialovy frajer z The Guardians lebo ten mi navodil krasne zimomriavky uz v tom filme v ktorom sa na par sekund objavil, takze na A3 sa tesim aj tak, snad to nedojebu.

Koncim.

Recenzia