Ahojte, študujem teraz na Ekonomickej univerzite v Bratislave na Obchodnej fakulte, odbor Podnikanie v obchode a cestovnom ruchu a končím prvý ročník. Pred rokom keď som sa rozhodoval kam ísť na vysokú som mal veľa alternatív a možno teraz trochu lutujem
Frajer chodi na MRITko, ja na NH. Co sa tyka MRIT, je to dost narocne. A pokial uvazujes nad tym prestupom na tento odbor, odporucala by som ist od 1. Rocnika, pretoze v prvom rocniku mritka mas aj viac matiky ako ostatne fakulty a ver tomu ze pokial sa nenaucis pevne tie zaklady tak budes mat riadne problemy dalej, matiku musis mat zvladnutu aspon trosku pretoze v druho rocniku budes mat narocne prednety celkom. Ale tak pokial sa na to citis, tak preco to neskusit len treba ratat s tym ze oproti tomu co mas teraz to bude uplne ine, o dost narocnejsie. Ved co viem a co mi vravel, do druhaku ich slo asi o tretinu-polovicu menej ako zacinali v prvom+ strasne vela prenosarov mal tento rok na cvikach vsade
A este si odpovedz na otazku, co mas z toho pocr, nakolko takychto 'manazerov' vyjde len z nasej skoly dost na fhicke by si aspon mohol pokracovat dalej na ing v tom mrit alebo napr na take auditorstvo plus dalsia vec co mi napadla. Ze ta to bavi ucit sa je pekne, no trafis predmety (hlavne na mrit) ktore musis pochopit, inak ich nedas, lrbo su zalozene na matike a podobne a je to dost narocne, ked som s tym pomahala frajerovi tento semester, ci uz pri domacich alebo ked sa ucil, tak som len cumela, xo za somariny ma ale vsetko je to na tebe a tvojom uvazeni. Lrn si myslim ze ak OF tak lepsie je si vybrat ZOP, nie POCR
Skús porozmýšľať aj o všelijakých iných možnostiach doplnkového štúdia, napr. také predmety CNAS ponúkajú naozaj kvalitnú výučbu. Aj keď na ňu všetci nadávajú, EUBA ponúka veľa super možností, len študent musí byť iniciatívny.