Diskusie - 484. stránka fóra
6
Primacky na Strednú školu, mám sa báť?
Caute budem robit primacky na SS a monitor som dost dosral je to na hambu ale mal som 25 a 28 ale slovinu viem len som sa ponahlal. Budem robit primacky do Bernolakova na dopravnú hlási sa tam okolo... Otvor fórum »
11. 5. 2018 15:11
3
Čistenie korčúľ
Ahojte rád by som sa opýtal či vlastní niekto korčule značky Rollerblade s ložiskami SG7. Rád by som ich namazal a neviem či sa z tých ložisk dá zlúpnuť ten ochranný kryt aby som tam mohol dať vazelínu. ... Otvor fórum »
11. 5. 2018 14:18
4
Pravidelné užívanie marihuany-dotazník
AHOJ, som študentkou psychológie a robím výskum ohľadom užívania marihuany. Ak máte čas a skúsenosti, budem vdačná za každé vyplnenie (nad 18 r. ) https://docs. google. com/forms/d/1U0SJ7Hf7XpHEIweBjyLzuuj56HDSu2vuCcUfpboV-LU/viewform?edit_requested=true Otvor fórum »
11. 5. 2018 11:46GTF PU uplatniteľnosť
Čaute, študujem v 1. ročníku Mgr Probačnú a mediačnú prácu a celkovo potom, čo každý vraví že humanitné odbory a programy sú nerentabilné, chcem sa opýtať, že či radšej nemám ten program zanechať a že... Otvor fórum »
11. 5. 2018 09:59
8
Fitness v Žiline
Aké máte skúsenosti s fitkami v Žiline? Rada by som začala cvičiť, ale nemám tucha, ako začať, tak bolo by fajn, keby sa mi tam aspoň chvíľku niekto povenoval a mal so mnou strpenie, keďže... Otvor fórum »
10. 5. 2018 16:00Hľadám niekoho kto študuje interkultúrne vzťahy a medzináboženské kompetencie na Žilinskej univerzite
Ahojte, hľadám niekoho kto študuje tento odbor na univerzite v ZA. Chcela by som sa spýtať niekoľko otázok. Ďakujem veľmi pekne :) Otvor fórum »
10. 5. 2018 13:04
6
8
Škrabnutie cudzieho auta
Zdravím birdzáci. Dnes sa mi stala dosť vážna vec. Pri parkovaní som náhodou ťukol do cudzieho auta a zostali tam škrabance (trochu viditeľné). Odišiel som odtiaľ a preparkoval som inde. Som začiatočník a fakt neviem čo mám... Otvor fórum »
10. 5. 2018 08:11
6
Prečo gymnázium?