Diskusie - 4368. stránka fóra
11
Máte to aj vy tak?
Robia sa mi otlaky vo všetkých topánkach. Mám tenisky, členkové a na päte mi vyškreli strašný otlak až do krvi, pritom mi nie sú malé a boli aj celkom dobrej značky. Takisto sandále vyššie trochu mi robia otlaky na... Otvor fórum »
20. 3. 2012 15:59
3
Vypracovane maturitne zadania z Dejepisu?
Nemate niekto fakt dobre vypracovane maturitne temy z Dejepisu ? (zones neposielajte) Díky ; ) Otvor fórum »
20. 3. 2012 15:55
11
Násilie v médiách
Som študentka žurnalistiky v NItre a potrebujem práve Vás----ľudí od 15-22 rokov, aby ste mi pomohli s výskumom k diplomovej práci. Nechcem tú diplomovku zbúchať ako viacerí, že si vymyslia odpovede....Mňa zaujíma Váš názor...... Otvor fórum »
20. 3. 2012 15:32
2
Potrebujem pomoc s jednou pesničkou (zas)
Ahojte, zasa by som potrebovala pomôcť s jednou pesničkou :D Ak pozerávate VH1, tak tam v tých upútavkách chodí jedna pesnička, kde ide taký vlasatý ujo v takom Ferrari čiernom :D A za ním ide také ďalšie Ferrari červené :D... Otvor fórum »
20. 3. 2012 15:17Ahojte, pracoval niekto v Anglicku a ziadal si o vratenie dani??
Ahojte, pracoval niekto v Anglicku a ziadal si o vratenie dani?? TAX REFUND? ze treba na to formular P45 a P60. Pomoze mi niekto ako co?? Vdaka Otvor fórum »
20. 3. 2012 15:12
4
Ahojte, chcel by som vas poprosit o vyplnenie dotazniku
Ahojte, chcel by som vas poprosit o vyplnenie dotazniku, ktory najdete na tejto stranke http://romand. szm. com/ Je... Otvor fórum »
20. 3. 2012 15:10
27
Ktorú časť svojho tela máte najradšej?
20. 3. 2012 15:03
9
Môžem jednoducho neprísť na talentovky na strednú školu?
No lebo keď sa posielali prihlášky na stredné, mali sme uviesť dve školy. Jednu mám gympel a druhú pedagogickú. Ibaže pozerala som čo si musím doniesť a čo ma čaká, a viem že určite neprejdem. Tancovať neviem (máme si nacvičiť... Otvor fórum »
20. 3. 2012 15:01
2
Už ste oklamali niekedy genetiku?
20. 3. 2012 15:00
19
Nuda alebo čo s časom ?