Diskusie - 3180. stránka fóra
32
Kamaráti vs. priateľ
Ahojte neviem ako to popísať, ale ide v skratke o to že mi mama vyčíta to, že idem von s kamarátom (prejsť a porozprávať sa). Tvrdí že už ma ľudia videli s kadekým a môžu si o mne... Otvor fórum »
7. 2. 2013 23:25
5
PC program na ladenie gitary
poznáte nejaký program, alebo stránku na ladenie gitary? Nie je niečo také, že mi to bude ukazovať kedy je už správne naladené? Ako ladička Otvor fórum »
7. 2. 2013 23:11
11
Je nebezpečné brať tabletky na cvičenie ?
Je nebezpečné brať tabletky na cvičenie v mojom veku ? alebo sú nejaké kritéria kde pri takých to vecia by sa mi mohol nejako pokaziť môj organizmus ??? Otvor fórum »
7. 2. 2013 23:02
166
Najpreceňovanejší spisovatel (resp. jeho dielo) všetkých čias?
Áno, všetci vieme, aké fórum ma inšpirovalo :D Otvor fórum »
7. 2. 2013 22:55
19
Pracovná doba
Dobrý deň , píšem hned na začiatok , ešte som nikky nebola zamestnaná a som len študentka no chcem sa opýtať na jednu vec , Nevyznám sa v tom tak budem rada ak mi napíšete ako to... Otvor fórum »
7. 2. 2013 22:43
6
Kde si predstavujete naj freeride na SR??:)
K teme kedze nam tu napadlo tolko snehu vsade, a vsade hlasia kalamity..:) tak ma to laka zmiznut na poriadny prasan kde by i sneh siahal az do polky stehien..:) kde mate naj skusenosti? Ja preferujem zadne derese..na kosodrevine..... Otvor fórum »
7. 2. 2013 22:38
26
Výrastok
Mojej priateľke rastie z riti fazuľa. Čo mám robiť ? A ja mám rad anál a vždy mi penis smrdí okrem hovien aj fazuľou. Otvor fórum »
7. 2. 2013 22:16
24
Ako neochorieť?
Zimné obdobie sprevádza choroby a mňa by zaujímalo, ako sa im bránite. Okrem toho, že sa viac obliekate. Otvor fórum »
7. 2. 2013 21:42
2
Školský internát Jozefa Herdu TRNAVA
Dnes som bola na DODcku na obchodnej v Trnave... Pýtala som sa tiež na ubytovanie, a bolo mi povedané že sa dá ubytovať v internáte blízko Športového gymnázia Jozefa Herdu. Je tam niekto z vás... Otvor fórum »
7. 2. 2013 21:42
15
Bojové umenie