Diskusie - 1632. stránka fóra
28
FMFI UK
Niekto kto chodi na Matfyz na Komenskeho? :) alebo niekto koho poznate, aky odbor studuje(te)? len tak pre info :) + keby mi niekto vedel odpovedat - je na tejto fakulte povinna telesna? :D Otvor fórum »
7. 1. 2015 18:01
2
EZO TV musíte počuť
Tak čo na to hovoríte? Od 5:30 https://www. youtube. com/watch?v=LJyJJwk_T0s Poznáte niekoho kto tam volá? Otvor fórum »
7. 1. 2015 17:21
6
Voda
Máme urobit zo sloviny niečo na tému voda znamená život poezi alebo prozu .. neviete mi poradit ? Vobec nic ma nenapadá -. -. -. - Otvor fórum »
7. 1. 2015 16:56
7
Odchod z II. stupňa VŠ ??
Zdravím ľudia :) mám menšiu dilemu a rada by som počula názory viacerých .. momentálne študujem prvý semester druhého stupňa VŠ stavebného zamerania (inžinierske konštrukcie a dopravné stavby) .. no akosi ma to prestáva baviť, stále rozmýšľam nad odchodom Otvor fórum »
7. 1. 2015 16:56
14
V siedmom nebi
prosim vas suurne by som potreboval stiahnut do pc jednu epizodu V siedmom nebi (myslim rozborila ne ten americky serial)..neviete mi niekto poradit ci je to niekde na nete kde sa to da stiahnut Otvor fórum »
7. 1. 2015 16:15
18
Je to pravda ze väčšina zlocincov su introverti?
Toto mi dnes tvrdil jeden človek. Je to podľa vás tak? Otvor fórum »
7. 1. 2015 15:54
5
Pod kupolou
Ahojte mala by som na Vás prosbu. Ak má niekto doma knihu Pod kupolou od Stephena Kinga a nechce ju, rada by som ju kúpila. Už dlhšie ju zháňam ale v žiadnom kníhkupectve ju už nemajú na... Otvor fórum »
7. 1. 2015 15:46
17
Fakulta masmediálnej komunikácie (UCM) v Trnave
"Ak ste počas štúdia na strednej škole dosiahli študijný priemer do 2, 00 nemusíte absolvovať prijímačky. " Takto to píšu na stránke. Chcela by som vedieť, či pod pojmom "študijný priemer" mám rozumieť to, že priemer... Otvor fórum »
7. 1. 2015 15:36
6
FOTENIE ZVIERAT