Určite sa mnoho ľudí na Slovensku už pokúšalo niečo reklamovať a teda vedia koľko je s tým problémov...30denná lehota na vybavenie, často neuznanie, bez krabice a bločku nič neuznajú, jednoducho, musíte byť obrnený trpezlivosťou a tlačiť na nich.

Čo však taká reklamácia v USA?

Nedávno som si objednal spoločenskú hru z USA. Hra došla celá v poriadku, okrem jedného dieliku, ktorý vyzeral akoby bol nalomený (Obrázok)V podstate prkotina, ale skúsil som napísať na ich zákaznícky servis. Do hodiny(!) prišla odpoveď že je im ľúto že som dostal poškodenú hru, a že budú viac ako radi ak budú môcť škodu napraviť, nech pošlem svoje kontaktné údaje. Poslal som ich a za ďalšie cca. 2 hodiny mi napísali že novy dielik na ich náklady posielajú a mal by prísť do 14 dní.

Ostal som asi takto . Do 3 hodín vybavená reklamácia cez mail, bez bločkov a podobných vecí, bez akejkoľvek lehoty, považujú to za svoju povinnosť vymeniť mi poškodený tovar.

Preto, Slovenské obchody... What´s the problem?


 Blog
Komentuj
 fotka
piter09  13. 4. 2012 10:00
ked objednavas cez net tak ake blocky by si im tam chcel davat -.-

ja som napr. zatial v alze alebo v deichmane s reklamaciami nemal problem...

tiez som reklamoval kombo z nemecka a islo to vpohode
 fotka
finrod  13. 4. 2012 10:12
@piter09 cez net blocek nie, ale o potvrdeni predaja hocico...
 fotka
smajdalf  13. 4. 2012 11:50
@piter09 napríklad faktúru Neviem odkiaľ objednávaš, ale ak je to normálny obchod musíš dostať faktúru ktorá slúži ako bloček.



Neviem kde si mal problémy s reklamáciou, ale ja som zatiaľ natrafil na obchody kde boli predajcovia ochotní. Napríklad teraz, mp4 som reklamoval, chýba mi USB kábel, nevadí, pošlú, bude sa to riešiť keby mi chceli vrátiť peniaze. Opravili, do 30 dní sa to vrátilo. Predtým sa mi stalo že poľský servis mi ako náhradu 16€ slúchadiel poslal také čo nemali hodnotu ani 50 centov, predajca pokrútil hlavou a na náklady obchodu mi dal tie 16€ čo k tomu boli. Ja mám skúsenosti s reklamáciami pozitívne aj na slovensku...
 fotka
piter09  13. 4. 2012 12:01
@smajdalf no hej, ale pri reklamacii mi zatial stacilo len zadat cislo objednavky a nic viac nepytali..
 fotka
smajdalf  13. 4. 2012 12:02
@piter09 napríklad progamingshop.sk si pýta kópiu faktúry
 fotka
finrod  13. 4. 2012 12:09
a odo mna nepytali vobec nic
 fotka
malabeba  13. 4. 2012 13:38
Lebo tam je na prvom mieste dôvera v zákazníka a snaha mu vyhovieť, tu je na prvom mieste zhrabnúť peniaze a ďalej neriešiť.
 fotka
chiseller  13. 4. 2012 18:25
rozdiel SVK a zahraničie! dnes som písala do blogu ako som pochodila s reklamovaním Iphonu v ORANGE. nervy 300, záruka na ten mobil mi bola úúúplne na prd.
Napíš svoj komentár