Dnes sa mama zobudila zo silným plačom. O chvíľu mi vysvetlila svoj sen- v ktorom som sa pridala do sekty a utiekla z domu. Zaujímavé ...podnietilo ma to v tom popremýšlať...prečo? 

Aj napriek tomu, že som čiastočne bola vychovávaná k tomu stať sa kresťankou-  všetky sily zasiahli a jedného dňa som si povedal, že na to falošné miesto nikdy nevstúpim. Nemôžem počúvať upindané babičky,zmätené deti,kt. nevedia čo tam robia, manželov, kt. sa navzájom podvádzajú a myslia si, že kostol je jediné miesto kde im bude odpustené.

Je to miesto odpustenia hriechov. Amen..stačí tak málo- stačí vyštudovať  školu, tajne nechať vašej hospodinke fajčiť alebo si inak vybíjať tak prirodzenú vec ako sex- a máte to!  Je to ako lotéria, môžete odstraňovať hriechy. Ste ako VANIŠ- škvŕn a špín sa zbavíš. Je to tak lahké ako lusknutie prsta.. a aby nezabudol väčšnú básničku daj si doma ešte pár odčenášov. Odriakaj slová a ver, že  ťa zachránia pred väčšínm zatratením.  

Ľudia neveria pretože chcú byť lepší počas života. Veria pretože sa boja, Boja sa, že to všetko raz skončí, potrebuju nádej, že príde niečo lepšie ale aj napriek tomu ubližujú...prečo?  lebo je to ľudské ubližovať......ale niekto veľmi šikovný si raz povedal..."čo keby urobím stánky kde im jednoducho všetko odpustíme....možeme na to aj zarábať, vytvoríme nejaku fanfiction o šefinovi ,kt. vedel robiť zázraky a vlastní novu dimenziu kde sa budeme mať všetci dobre " Bingo odpoveď za 100 bodov! Pretože sa nikdy nikto nedozvie, že to tak nie je lebo mŕtvy zo stane mŕtvy. A my budeme spoko lebo jemu je tam "HORE" dobre. 




Je rok 2016- máme počítače, virtuálnu realitu, dokážeme vojsť do každej časti tela, poznáme správanie, prírodu a veľa objavovania je ešte pred nami ale to, že táto story prežila až dodnes je neuveriteľné- 

tak ako je ľudské zabíjať je  ľudský aj strach,

strach zo zmien,

zmien ako je smrť

PS: aby som sa vrátila ku začiatku vlastne to nič s tou sektou nemalo ale cirkev je pre mňa istým vyjadrením sekty ale nemám asi dosť veľké vzdelanie aby som to mohla potvrdiť. Amen 

 Blog
Komentuj
 fotka
relieforsaddist  23. 2. 2016 13:15
presne toto !!!
 fotka
zajkousko  23. 2. 2016 13:32
veľmi pekne vyjadrenie tvojich pocitov, ktoré vychádzajú zo skutočnej pravdy, kde až ďaleko do akého morálneho rozkladu sa dostala Cirkev Kristova na zemi...
po stáročia ju zneužívali cirkevní hodnostári na strašenie ľudí Bohom, obohacovanie a falošné hlásanie pravdy...

ľudia by mali konečne pochopiť, podstatu Boha, kto to je a prečo sme na zemi...
ak by toto dokázali pochopiť, stavali by sa k život ináč...

ja do kostola chodím pravidelne, lenže ako vstúpim do chrámu, vypnem všetko okolo seba, všetkých prestanem vnímať a som zahĺbený do svojho vnútra a meditujem s Bohom...
takéto vnímanie spolupatričnosti s Bohom si musí človek vybudovať postupne, to sa nedá naraz, meditácia, množstvo otázok na Boha, prosieb a vysvetlení...
naprosto s tebou súhlasím, ľudia chodia do kostola z povinnosti, že je nedeľa a prvý piatok, že sa treba vyspovedať a hriechy sa im odpustia...
no len čo dajú nohu z kostola von robia všetko znova a znova...k čomu je toto všetko...

osobný skutočný vzťah s Bohom, keď prestaneš vnímať okolie ma veľmi málo ľudí...
je na mieste povedať, že radšej do toho kostola ani nechodia, lebo nezískajú v ňom to čo ich duša potrebuje...
potom sú samozrejme také stavy o ktorých píšeš...

tento svet sa odklonil od Pravdy, hriechy sa legalizujú a ľudstvo upadá do obrovskej priepasti...

ak chceš skutočne mať účasť na Božom kráľovstve, vybuduj si osobný vzťah s Ježišom, v súkromí sa s ním normálne rozprávaj, popros ho pomoc a hlavne poďakuj večer za to, že bol s tebou celý deň, len vy dvaja a nik iný,...
postupne prídeš na to, že ste skutoční priatelia, že si bez jeden druhého neviete predstaviť život...
toto je pravá pravda Božej lásky...

Nech ťa žehná všemohúci Boh, nech ťa príjime do svojho srdca a zjaví pravú podstatu jeho lásky †
 fotka
zajkousko  23. 2. 2016 13:33
@relieforsaddist

máš pravdu holub....
 fotka
georg21  23. 2. 2016 19:37
@mouette
"kt. nevedia čo tam robia, manželov, kt. sa navzájom podvádzajú a myslia si, že kostol je jediné miesto kde im bude odpustené."

- Ako vieš, že nevedia čo tam robia? Ako vieš prečo tam chodia?
Je niečo zlé na tom, ak človek chodí do kostola lebo chce počuť Božie slovo, stretnúť Ježiša spolu s druhými veriacimi, či vyznať a ľutovať svoje hriechy konkrétne cez sviatosť zmierenia? Lebo chce svätiť nedele a sviatky, tak ako to robil aj Ježiš a sám Boh nám dal deň na odpočinok?
Kňazi predsa nasledujú Ježiša, a tak sa On k nám môže priblížiť aj úplne viditeľne, ľudsky... teda nám konkrétne pomáhať, poradiť aj v tom čo nás trápi. Teda ak sa cítime ako hriešny.
Prajem ti zažiť osobné stretnutie s Ježišom, s Bohom... lebo je to o budovaní vzťahu s ním. Nie o posudzovaní, domýšľaní si niečoho o statných ľuďoch.
 fotka
mouette  23. 2. 2016 21:04
@georg21 deti sú malé čisté stvorenia, ktoré na tento svet prichádzajú s otázkami .....robia to čo vidia okolo seba....často ich tam rodičia berú už od veku keď su ešte len v kočáriku tie deti nevedia čo tam robia..osobne si pamätám ako som tam trpela ako som sa tešila keď budem mocť ísť domov a prestať počúvať veci, ktorým nerozumiem...neskor som začal vzdorovať a nechcela tam chodiť a začala som sa pýtať mojich rovesníkov "Prečo chodia do kostola a čo ich tam drží" Jednoznačná odpoveď bola lebo som na to zvyknutý/á od mala, lebo MUSÍM- oni nevedeli prečo sú tam brali to ako bežnú nedeľnú rutinu( to k deťom)

manželia- nemyslela som všetkých ale mám k tomu reálny prípad pár rodín čo sa v kostole prezentovali ako "obraz pravej tradičnej rodiny" a o pár rokov neskor sa to prevalilo, že už vtedy sa navzájom podvádzali ....

Asi si ma nepochopil - nechcela som povedať, že je zlé počuť Božie slovo, stretnúť Ježiša- chcela som povedať môj názor na to, že toto celé je jedna veľká fikcia, pre mňa nikto z nich neexistuje to je všetko..tým pádom zavrhujem všetky zvyky s tým spojené.....

Oľutovať hriechy by som rozobrala osobne - kedže som bola na birmovke (ako dieťa nie z vlastného presvedčenia rodičia ma prinutili) čítala som si malú brožurku s názvom "Spovedné zrkadielko" - bolo tam asi na 15 až 20 stranách vypísané čo všetko sú hriechy- akože človek povedal pane bože je hriech ak oklamem rodičov ak áno "blikni slniečkom raz" ak nie "blikni slniečkom 2krát" Poviem ti v tej chvíli som zistila, že ako 14 ročná som bola podľa počtu hriechov hodná zatratenia v pekle a to som bola jedno z najslušnejších dievčatok vo vesmíre.....nie ďakujem neľutujem ani jediné rozhodnutie v mojom živote áno urobila som chyby ospravedlnila som sa, porozmýšlala nad tým, uvedomila si ich ale viem, že sú tu a už nezmiznú- nebudem sa tváriť, že spoveď je ako guma na hriechy...


O kňazoch sa nemienim baviť - prvá vec čo ma napadne prečo cirkev vyslala detskú križiacku výpravu?.....lebo si myslela, že ak proti dospelým chlapom pošlú malé deti Boh sa zmiluje...vážne ? pošlem malé deťúrence do vojny ? ...vieš čo urobili tisíckam detí ..zabili alebo znásilnili ! Takýto ľudia hlásali v mene božom!


Nechcem spoznať nič hlbšie z tejto povrchnej cirkvi a ani pocítiť nejaké blbé stretnutie s fiktívnimi postavami, takto mi je dobre
 fotka
johnysheek  14. 6. 2016 08:30
neda mi nereagovat i ked po funuse..

((*edit - fu.. je to dlhe.. ale snazil som sa reagovat obsirnejsie, nez len stroho odbit.. ak budes mat chut niekedy, tak si precitaj.. ak nie, tak nic no.. )

predstav si, ze mas dieta a ze ako sprvna matka vies, ze potrebuje pohyb.. budes ho bravat von? na ihrisko? a co ked sa mu to nebude pacit? co ked mu budu ine deti robit zle? mozno tak, ze to nebudes vidiet.. prestanes ho tam bravat a nechas ho doma?
tak i ten rodic, berie dieta so sebou do kostola prave preto, lebo to povazuje za nieco potrebne a dolezite. chapem, ty to tak nevidis, oni vsak ano. a tak ako ty, buduca matka mas pravo vychovoavat svoje deti, tak aj oni. su horsi ako ty? preco?
ano je pravdou, ze mnoho z tych "kvazi veriacich" su len "nedelni" a inak to vobec neriesia a neziju.. a to je smutne, ale to neznamena, ze to je zle, brat tam tie deti.. v neposlednom rade, ak to robia necitlivo, to dieta (podobne ako ty?) nebude chciet chodit a zhnusi sa mu to.. ale na druhej strane, postupom casu a ako dospeje, moze zacat chapat danym slovam
a potom samozrejme je tueste faktor knaz.. ci sa dokaze priblizit myslienkami i tym detom a mladym, alebo si len recituje nejake vseobecne pravdy, ktore sa velmi nikoho nedotknu, toboz nie tych, co potrebuju "zasah" nielen slobodu

co sa manzelov, podvodov a dalsich veci tyka.. deje sa to ako v cirkvi tak i mimo nej.. je to o ludoch.. to neznamena, ze krestanstvo ci cirkev je zla.. takisto ako to, ze niekto vystriela svoju rodinu ci ludi nevrha zle svetlo na cely jeho narod, preco by chyby jednotlivcov mali vrhat zle svetlo na cirkev... nevraviac o tom, ze cirkev dava len moralny zakon a teda moralne/nehmotne sankcie na rozdiel od statu

hm. je to pre teba velka fikcia. povedzme ze to akceptujem.. potom je vsak vela otazok, ktore asi neriesis alebo ta nezaujimaju (ale zas nevravim ze by mali.. len proste, niekto tu "fikciu" zije a vie, citi ze to nie je fikcia )

co sa hriechov tyka, nie je nikde "absolutny" vypocet hriechov a hriech je z velkej casti i o pristupe a tom ako sa stal.. taktiez viac nez ich pocet rozhoduje zavaznost.. kazdy mame a sme mali a budeme mat kopec hriechov.. ci uz tych beznych. (hnev, mensia klamstva, ..) alebo tych vacsich a zavaznejsich.. ku kazdym z nich sa pristupuje inak..
a zo zmyslu krestanstva a viery vyplyva, ze vsetky hriechy su odpustene.. spoved ako taka je preto, aby boli i povedane a vyznane a tym padom si ich clovek aj implicitne uvedomil, uznal a olutoval.. chcel to zmenit..
a byt tym najslusnejsim.. neberiem ti to je vela skvelych ludi ci deti ci dospelych.. ktori by vsak skoncili v zatrateni kvoli tomu, ze proste napriek tej dokonalosti i oni maju chyby a robia nejake hriechy (bez ohladu na to co to je)..
zmyslom krestanstva je prave zdokonalovat sa.. a tie hriechy a spovede v tommaju pomahat..
vies, ty mozno beries klamstvo ci nieco podobne ako ok, ved to orbi kazdy.. mozno i obcasne privlastnenie si niecoho co je "nikoho" ako ok, ved tym nikomu neublizsis..
krestanstvo vsak ma silny moralny zakon v tom, ze toto nepripusta lebo nechce (tak ako to robi svet) povolovat uzdy dovolenemu co by casom viedlo az k amoralnemu spravaniu, ktore by bolo akceptovane, ale si tieto uzdy drzi a nepusti.. a ano potom to vyzera ako spiatocnicke, historicke.. niekomu az hlupe.. ale nie je to tak..

kriziacke vypravy ako take boli vyslane z dovodov ochrany svatej zeme pred znesvatenim, co bolo v tom case povazovane za dolezite (teraz nieco podobne robia usa s ohladom na ropu na blizkom vychode ) netreba vsak zabudat, ze vtedy papez a panovnik boli velmi uzko spojeni a presahovali sa, takze za tym neboli len "cirkevne veci" ale tiez boj o uzemie, rozmach, peniaze..
a ta detska kriziacka vyprava bol proste omyl.. ale zas. jednalo sa o to, ze nie cirkev ako taka je zla, ale dane rozhodnutie a dana akcia ludi, ktori tak rozhodli bola zla.. ci si myslis, ze cirkev ako taka cela s tym suhlasila? nejednalo sa len o prikaz a vynutenie zo strany vrchnosti a to ako cirkevnej, tak i vtedajsej svetskej?

co sa druhej veci tyka, nie je to ospravedlnenie.. ale vies kolko je zla vo svete mimo cirkvi? a ano, i cirkev resp krestania jednotlivciv v nej casto prispeli a prispievaju ku tomuto zlu.. avsak ak by sa vsetci ludia riadili zakladnymi krestanskymi tezami, zakladnym zakonom lasky.. ver mi, svet by bol raj, nielen krajsie miesto

a k poslednemu odstavcu.. nie som si isty ci je povrchna cirkev alebo skor tvoj nazor na nu cirkev je o osobnom prezivani a nie o sledeovani toho co robi druhy..
byt v cirkvi neznamena riesit ci niekto iny podvadza svoju manzelku ci pripadne dalsi nutia svoje deti do neicoho..
byt v cirkvi znamena, snazit sa o to aby ja som bol lepsie, aby som viac miloval, aby som viac pomahal, aby som menej hresil a rozdaval viac lasky a porozumenia a pokory..

fakt ti to pride take strasne?
 fotka
mouette  14. 6. 2016 17:10
@Johnysheek rešpektujem tvoj názor a ďakujem za komentár, ja si rada vždy vypočujem druhého názor, moj názor je velmi velmi subjektívny - viem, že možno práve inteligencia človek sa prejavuje aj v tom ako veľmi objektívne dokáže zmýšlať a brať klady aj zápory .....určite máš vo veľa veciach pravdu je jasné, že cirkev sama za všetko nemože a nie je jediným zdrojom zla......sama som na ňu však zasadnutá pretože som sa v istej dobe pohybovala v spoločnosti mladých ludí čo si hovoria kresťania ......zhnusilo sa mi to miesto a nikdy som sa necítila pri nich dostatočne dobrá chápana alebo vobec ....neprijali ma medzi seba, pozorovali ma ked sme sa modlili, či sa modlím správne, odcudzovali ma keď som bola veľmi uprimna a niekomu tým čiastočne ublížila a v konečnom dôsledku sa na oko tvárili uplne inak akí boli .....keď tých ľudí teraz vidím ako sedia pokorne každú nedeľu v kostole a potom škaredo povedané odrb*vajú celý svet rečičkami a klamstvami je mi zle......viem nemala by som súdiť všetkých podľa toho ani celú cirkev ale tak nejak mi moja mysel nedovolí sa pozerať na nich triezvo......vždy len v hlave vidím "všetci sme bratia a sestry - ale odsúdime toho toho a toho lebo je iná lebo je homosexuál lebo ..." ..ja vlastne nechápem načo tam chodia keď si z toho nič nezoberu, strávia tam hodiny, dni možno týždne počas života ale nezmenia sa su pokritci (teraz čisto hovorím za ľudí ktorých som spoznala....a vďaka ktorým sa mi sprotivilo všetko spojené s vierou ) v tej dobe som tam hľadala pokoj medzi nimi a našla som presný opak zlo, hádky a faloš
Napíš svoj komentár