ahojte, som študentka prvaku na vysokej a chcem sa nechať vyhodiť a mam po ruke brigadu kde ale potrebujem potvrdenie o navsteve školy, ja ešte študent som ale budem nim len nejak do februara dokedy ma nevyhodia tak potom budem stale brana ako študent aj
si prijebana? chces ist robit smetiara? pri takychto povolaniach POTREBUJES titul, ak sa nechystas programovat alebo nieco ine samozrejme. takze neries picoviny a dorob si skolu
Ludia mylite sa, dnes uz vysokoskolsky titul nic nezarucuje. Vsetci sa stretneme v priemyselnych parkoch tak ci tak. Uz je to iba o konexiach, bohuzial hah Ale ak chces zostat na slovensku a nezivorit, asi by si mala pokracovat.
ja som nechala vysokú v zimnom semestri 3. ročníka... neľutujem to, síce som školu v 2. odflákla a bola to vo veľkej miere aj moja vina, že som to nezvládla ale nemala som ani podporu od rodiny a každý si plieskal dlaň o čelo, čo ja robím na VŠ... nemyslím si že to bola chyba, pokiaľ sa chystáš ten odbor niekedy ešte doštudovať, budú ti uznané predmety ktoré si spravila... ale ak aj nie, nevadí, len si to rozmysli, lebo ak budeš chcieť ísť inde budeš za to platiť...
ja po vlastných skúsenostiach by som na denné štúdium už nešla... externistom sa veľa odpúšťa, zjednodušuje aj keď nie všetko sadá študovať externe..
čo sa týka brigády, pokiaľ sa chceš nechať vyhodiť zo školy, študentkou budeš do augusta 2014, dokedy by ti mal platiť aj ISIC pokiaľ to teraz nieje s predlžovaním už inak...ja som zanechala štúdium oficiálne vo februári minulého roku, nakoľko po začatí semestra nebolo možné prerušiť, všetky skúšky spravené mám uznané spísané na papieri. Ja som potrebovala ukončiť štúdium aby som sa mohla živiť sama a nastúpiť na TPP. Pokiaľ sú rodičia ochotní ťa dotovať aj keď už nebudeš študent tak si zahojená, mne to ale bolo blbé a z brigády sa neuživíš...potvrdenie o návšteve školy sme my dostávali na začiatku šk.r. tak neviem ako je to u vás... keby niečo, napíš,rada odpoviem...