Chcel by som radu ohladne bakalarskeho studia na VUT. Neviem sa rozhodnut medzi Teleiformatikou na FEKT a Informacnymi technologiami na FIT.
Nakolko som prijaty na obidve a neviem ake su vyhody, chcel by som zistit od ludi, ktory tam studuju.
Mal som vac
TLI je v pohode stačí vedieť trochu logicky uvažovať...v podstate to je o počítačových sieťach,ak vieš,že ťa baviť nebudú,tak to moc neodporúčam.
V prvom ročníku sa však s nimi moc nestretneš,tam bývajú len všeobecné predmety ako matika,fyzika,elektrotechnika, materiály a technická dokumentácia a ak si dobre spomínam elektrotechnické súčiastky a programovanie. Ťažké to moc nie je, i keď v 1.-3. semestri dajú zabrať protokoly z meraní a podobné hovadiny,ale to keď sa človek naučí robiť,tak to pôjde ľavou zadnou. U nás to bolo hlavne nepodceniť všetko v prvom ročníku(ako to urobila kopa mojich bývalých spolužiakov). Od druhého tam je viac voliteľných predmetov, takže si vo veľkej miere určuješ kam budeš smerovať.
Všeobecne mi TLI nepríde ako ťažký odbor,sú tu určite aj ťažšie...
Najhoršie je, že ja ani neviem čo počítačové siete sú
Mohla by si mi to trocha opísať?
Som z gymnázia takže mám všeobecný prehľad, ale to neznamená že sme na informatike niečo robili a zapájali siete. Na fyzike keď sme robili s elektrinou som mal vždy jednotky, ale že by som tomu veľmi chápal to povedať nemôžem. Dala by sa niekde nájsť ukážka, ktorá by mi trocha naznačila akú náplň práce má tento odbor?
Mám to ťažké a preto by som chcel radu, čo by mňa ako amatéra v týchto dvoch oblastiach mohlo zaujať.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
4 komenty
Myslím si, že tam študuje @feklus / ale nie som si 100% istý.
Napíš mu. Alebo, on sem hodí koment.