@muffinuska1 aka si len ty premudrena, zboznujem ako vies stale kydat na masmedia......preco je to otrasne a lahke a k nicomu?ako vies ze je to lahke ked to nestudujes?
Prosim ta, nesnaz sa ma presvedcit o opaku. Kazda hlupana tam ide, ale uznavam, ze su tam aj ludia, ktorych to naozaj bavi. Len je to presytene, vsetci to studuju a potom sa cuduju, ze su bez prace.
@muffinuska1 nesnazim sa ta presvedcit, ale vsimla som si ako v kazdej diskusii o masmedialke sa takto vyjadrujes....ja sa za hlupanu nepovazujem, za hlupane nepovazujem ani moje spoluziacky. a kazda jedna sme tam preto, ze toto je to, co nas bavi. kazda jedna chceme pracovat v mediach, v radiu, telke, v dramaturgii, produkcii, ako hovorkyne, moderatorky, redaktorky, novinarky atd atd atd. bez prace je ten, kto sa nedokaze chopit sance...zucastnujeme sa tlacoviek, pracujeme v univerzitnom radiu,televizii, piseme. tak co sme mali studovat? ekonomiku? ked toto je to, co chceme robit? a preco lahke? myslis, ze studujeme ako sa usmievat pred kamerou?
Život je presýtený médiami. Média rozprávajú, píšu, komentujú a ne učia-
ako zdravo žiť, ako nevytvárať humus v živote. Mám podobnú skúsenosť
s pedagogickým štúdiom. Keď vás už nikde neprijmú, tak hup! stáť sa učiteľom. a predsa výchova a vzdelanie je naozaj základ života. Ale hlupák si myslí, že každý môže byť učiteľom. Aký paradox!
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
Komenty k téme
Prosim ta, nesnaz sa ma presvedcit o opaku. Kazda hlupana tam ide, ale uznavam, ze su tam aj ludia, ktorych to naozaj bavi. Len je to presytene, vsetci to studuju a potom sa cuduju, ze su bez prace.
ako zdravo žiť, ako nevytvárať humus v živote. Mám podobnú skúsenosť