Masmedialna komunikacia a marketingová komunikácia
Ahoj,
chcem sa spýtať, keďže chcem ísť na vysokú školu tohoto zamerania, že aký je rozdiel medzi štúdiom marketingovej komunikácie a masmédialnej komunikácie. Nejaké hlavné body v čom sa konkrétne odlišujú. A ešte aké sú hlavné zamestnania ktoré by človek
Ešte si to asi upresním Chcel by som tvorivo pracovať, vymýšľať reklamné texty, robiť copywright, písať, fotografovať, prinášať nové nápady, tvoriť vizual. Nechcel by som pracovať ako moderátor alebo redaktor, ale redaktor mi až tak neprekáža, robiť s číslami a pracovať v obchodnej sfére alebo manažmentu.
ak sa chceš naučiť točiť, fotiť, strihať, písať a nemáš k tomu techniku, tak na médiá, tam ti požičajú.
ak sa chceš naučiť, ako funguje ľudské premýšľanie a ako to využiť, choď na marketing.
ak chceš tvoriť a vieš ako na to, nemusíš sa kaziť školou (teraz firmy väčšinou nechcú žurnalistov, ktorí vyštudovali žurnalistiku, lebo všetci píšu na jedno kopyto).
ja študujem sociológiu a robím v médiách, celkom to funguje. ak sa tomu chceš fakt naplno venovať aj počas školy, je podľa mňa úplne v pohode ísť na takú školu. len si treba nájsť dobrú školu (ideálne nie súkromnú, kde ťa pochvália za všetky zlátaniny, ktoré vytvoríš).
No ďakujem za rady. Chcel som ísť na komenského univerzitu - marketingová komunikácia, ale sestra ma od toho veľa odhovárala, že to nie je pre mňa, že tam nebudem robiť to čo naozaj chchcem. Tak som začal pochybovať aj keď som bol predtým rozhodnutý viem, že by mi nechcela zle Techniku mám a ako tak ovládam predtým som chodil na digitálne médiá a intermedia, ale odišiel som nebolo to také ako som si predstavova. tak teraz hľadám čo by ma bavilo a napĺňalo dôslednejšie, nechcel by som sa zase sklamať.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
Komenty k téme