Ľudia potrebujem súrne pomoc s intrákmi v Prahe. Čo mám robiť ak mám záujem o intrák UK,VŠE (Jižní město), ale niesom ich študentkou? Je možné dostať sa tam aj keď som z inej školy resp. ako mám postupovať? Na nete to vyzerá dosť komplikovane a celkovo na
@lansue@bress@smiss vdaka ludia, btw neviem robit s tymto birdzom asi som vas označila aj v statuse ale cert to vem. Zajtra to obvolam, už som sice posielala aj maily, ale telefonat bude snad ucinnejsi
Inak hej malo by stacit zavolat a vybavit to, urcite sa dostanes na niektoru z tych koleji, najskor na tu kde je viac skol (tzn nie Blanice). Predpokladam ze tam chces byvat hlavne kvoli ludom (kamosom a tak), lebo iny dovod tam byvat nevidim izby nie su nejake uzasne, neni to moc blizko centra (musis sa teperit busom a potom este na metro).
Ked tam mas kamosov tak to je samozrejme ina vec, tam sa fakt konstantne robia chodbovice, izbovice, oslavy vsetkeho co moze byt zamienkou k chlastaniu...
Dá sa, ja som z Policajnej a ide to Ale inak neviem čo je na tom zložité, veď tam más všetko napísané, aj špeciálny formulár "pre študentov iných vysokých škôl"
@mardzi93 jj to súhlasím
Ale najviac ma zaujíma ako berú slováka/slovensku na policajnej. Vieš predsa policajná je trošku iná škola než ostatné.
Je tam veľa slovákov? Poprípade môžeš sa zamestnať v PZ ČR?
Zaujíma ma to preto, že som sa minule o tom bavil s kamošom a sme sa nevedeli zhodnúť On tvrdil, že tam sa slovák nedostane
@smis Nie, sme tam 2 slovenky v ročníku , a inak neviem čo vôbec na celej škole sú ešte nejaké.
A berú nás v pohode.
No a či sa môžeš zamestnať, tak záleží od toho že kde
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
17 komentov
Tam sa vlastne najviac chlastá počas skúšok