Naša učiteľka vyštudovala Karlovku a učí Anglinu na gymnáziu ... takže...nie je to len o škole ako sa presadíš ... ale asi tú Karlovku ale radšej by som sa zavesil
neviem prečo tu prevažuje názor že škola v česku je automaticky lepšia ako na slovensku - v podstate nezáleží na tom, kde študujeme, ale ako sa potom dokážeme presadiť...navyše, prečo platiť viac za školu v česku...
vrchol hlúposti a primitivizmu sú tvrdenia že najlepšie školy sú : Harvard, Yale, Oxford...to sú možno najznámejšie ale nie najlepšie školy...keby ste videli naživo 20-ročných amíkov akí sú sprostí a študujú Harvard a podobne, tak by ste tomu nemohli uveriť...
@james144 ja si za svojím stojím...netvrdím že na slovensku je dokonalý vysokoškolský systém, práve naopak, je mizerný a neplní svoj účel, ale VŠ po celom svete už dávno neplnia svoj účel...čo z toho keď urobíš štátnice, veď aj tak to do týždňa všetko zabudneš a znova sa to naučíš až v reálnom živote...a študentský systém na VŠ je všade ten istý - máš skúšku, tak sa to naučíš, urobíš ju a viac ťa nezaujíma ( výnimku tvorí pár jedincov ktorí sa v učení vyžívajú)...proste všade sa robí pokrok len pre pokrok...tak tu nedrístaj...
@wayne Hovorím nezažil si nevieš. A mýliš sa. Choď skúsiť aspoň Erazmus a potom porovnávaj. Napríklad my v Brne áno máme ťažké skúšky po ktorých sme vygumovaný (a ešte aj skúškové trvá kratšie ako u nás)ale učitelia to je niečo úplne iné. Keď prídeš na slovenskú VŠ u prevažnej väčšiny učiteľov máš pocit akoby si im takmer prekážal odrapocu svoje, často nepripravený a preč a nikto nič nechápe. V Brne je to úplne iné. Už po pár prednáškach čo som absolvoval som si povedal áno tu je to dobré. Pre toto som išiel študovať to čo študujem. Niektoré veci síce neberieme tak do hĺbky ako v KE(napr odvodenia) ale to je človeku na nič. Dôraz na podstatu a podanie akéhosi know-how to je to čo je iné. Už len tie učebnice/skriptá veď ja to čítam na dobrú noc. Sú písané tak aby ich študent pochopil.