Je tu nejaký farmaceut, ktorý sa dostal na farmáciu zo zdravotníckej školy (farmaceutického laboranta) ? Ak áno, mala by som hneď dve otázky. Prvá je, že či ste sa dostali hneď na prvýkrát, alebo až po roku a druhá, ako to je v prvých ročníkoch, je to zvl
radšej nekomentuj keď si nervózny ja sa rozhodujem a toto tu mi teda zďaleka nepomôže a k tomu tvojmu kamošovi, práve o to tu ide, že gympláci tam majú vyššiu šancu sa dostať ako zdravoťáci
Caw,ja študujem farmáciu,ale som sa hlásil z gympla (ale z takého, že chemiu a biologiu sme tam mali slabšiu než na zdravke). No,mám aj spolužiačky,zo zdravotnej školy,a dokonca jeden spolužiak je z učnovky,takze to nie je nemožné, ale priprav si nervy,ked sem chces ist, ta skola je psycho.
Môj spolužiak je na STU na tej chémii či čo to tam ešte máme ... No a to sme z informatického-program. gympla kde sme chémiu mali jednu? za tyždeň .. Darí sa mu,záleží to od toho či si prirodzená kapacita alebo nie ...
u mňa sa spolužiačky dostali len do Hradca bez príjmačiek vďaka priemeru.. to, že nemáš gympel neznamená, že sa tam nedostaneš, sú tam príjmačky a rovnaké sú pre teba ako aj pre gymplákov, ale už podľa svojich znalostí a možností musíš vedieť akú máš šancu a koľko sa musíš učiť .. a škola, prvé 2 roky majú vraj výhodu z gympla študenti, ale potom už laboranti, ale ak sa budeš snažiť, tak máš rovnakú šancu
No tak na zdravotnej mate pomenej chemie a biologie cize sa to budes musiet doucat AK sa budes poriadne pripravovat a zacnes uz coskoro zohnat si knihy atd kľudne sa tam mozes dosta hlavne ale ta musi bavit chemia lebo a co som pocula je to tam tazke ale zvladnut sa to urcite Da stranove vzorce atd ... Ale musis si to dovre zvazit nieje to len otom Ze je stoho dobre uplatnenie