Diskusie - 1910. stránka fóra
7
Peniaze
Čaute, počula som že ak sa odsťahujete od rodičov, resp. zmeníte si trvale bydlisko a ešte chodíte do školy, .. tak vám maju chodiť prídavky od statu, JE to pravda? Alebo čo by som mala pre to spraviť... Otvor fórum »
14. 8. 2014 14:36
21
Baby, ktoré plavky by ste si vybrali?
http://www. polyvore. com/hjkl/set?id=131939078 Otvor fórum »
14. 8. 2014 13:59
10
SOŠ
Ahoj, chcel by som byť AJ učiteľom na SŠ alebo VŠ a neviem či mám ísť na bilingválne gymo alebo na pedagogickú soš. Otvor fórum »
14. 8. 2014 13:58
8
35
Je to trápne ?
Chcem zacat chodit na doucovanie z NJ, a na nete som nasiel inzerat od studentky ktora doucuje nemcinu. Problem je v tom ze je v mojom veku. Nie je to podla vas blbe ked jej napisem ? :D Nechcem... Otvor fórum »
14. 8. 2014 13:14
1
Štúdium v zahraničí
Ahojte, chcela by som sa spýtať je tu niekto kto študuje medicínu(poprípade aj niečo iné) v zahraničí? Nemyslím tým česko ale skôr Nemecko, Holandsko, Dánsko atď ... aké sú vaše skúsenosti? náklady na štúdium a živobytie..... Otvor fórum »
14. 8. 2014 13:00
33
V čom nosiť veci
Ahojte, rada by som sa opýtala hlavne dievčat, v čom nosíte/ste nosili veci (učebnica, zošit, pero) do školy? na strednu hlavne? ďakujem za odpovede. :) Otvor fórum »
14. 8. 2014 12:58
24
Chalani a sex
chalani, aký ste mali pocit po prvom sexe? opíšte čo najviac detailov ak sa dá :) Otvor fórum »
14. 8. 2014 12:45CZECH RACER
Caute. mám hru czech racer ale ked ju idem hrať tak nabehne ze MEMORY ACCESS VIOLATION a nič viac, čo mám robiť ? :( Otvor fórum »
14. 8. 2014 12:40
14
Nezvykli ste sledovať tieto seriály???
Akty X, Faktor PSY, Bejvoč, Knight Rider, Macgyver, A Team a pod??? Otvor fórum »
14. 8. 2014 12:17
1
Street Racing Syndicate
Stiahol som si túto hru, nainštaloval, ale keď ju chcem zapnúť napíše - Pre úspešné dokončenie inštalácie je potrebné reštartovať PC. Dal som REŠTARTOVAŤ, keď sa PC znova zapol, išiel som zapnúť SRS, a... Otvor fórum »
14. 8. 2014 12:09
6