Plochá Zem.






Tabuľka ukazuje ako by sa menil výškový spád, zakrivenie, keby bola Zem guľa. Zakrivenie sa exponencionálne zvyšuje narastajúcou vzdialenostou : 

1 : Solné jazero v Bolívii má dlžku až 140 kilometrov. Ak by Zem bola guľatá, na jeho konci by sme mali namerať prevýšenie takmer 1,5 kilometra ! Namiesto toho však výškový spád v jazere je len 3 metre ! Zrejme aj preto dostalo jazero prezývku "Flat"





2 : Z parku Indiana Dunes vzdialeného 53 kilometrov od Chicaga by sme mali namerať výškový spád 220 metrov. Spád tam síce nameriame, ale len okolo 40 metrov, čo je výrazne menej než predpokladaná 220 metrová hodnota !






» www.tripadvisor.in/LocationPhotoDi...


Dokonca aj z fotiek ktorými sa ohánajú guľatozemci, nie je také veľké zakrivenie aké by v prípade zemegule malo byť. V tomto prípade bol pokus zmeraný z New Buffalo, ktoré je od Chicaga vzdialené 74,3 kilometrov. Pri takejto vzdialenosti by sme mali namerať výškový spád 434 metrov, ibaže na fotke dokážeme uvidieť obrysy budovy vo výške 280 metrov ! To je až o 154 metrov - 35% menšie než očakávané prevýšenie pri Zemeguli !







» www.reddit.com/r/chicago/comme...


Je však veľmi zaujímavé, že z tej istej obci pri inom snímku vidíme toho o niečo viac, respektíve budovy vo výške 148 metrov, hoci by tu mal byť spád okolo 434 metrov ! Zrejme bol robený snímok síce z tej istej obci, ale z iného miesta, pri inom uhle, takže bola snímaná iná časť plochy, čo dalo zas iné výsledky.







» www.reddit.com/r/chicago/comme...

3 : Niagara State Park je vzdialený od Toronta 50 kilometrov. Ak by Zem bola guľatá, mali by sme namerať výškový spád do 196 metrov, ibaže spád z merania nie je vyšší než 50 metrov !







» sk.pinterest.com/pin/23988711763...


Dokonca aj pri tých geodetických meraniach ktorými sa ohánajú gulatozemci (kedže sú na nich vyššie hodnoty spádu) nie sú hodnoty ktoré by mala dosahovať gulatá Zem. V tomto prípade vidíme spád 184 metrov, hoci pri guľatej Zemi by ten spád mal byť až o výške okolo 315 metrov !







» kreacionismus.cz/mytus-o-ploche-...


Takýchto meraní, ktorých hodnoty spádu sú menšie než ako by mali byť pri guľatej Zeme sú dnes tisícky. Prakticky je dnes veľmi ťažké nájsť geodetické meranie, ktoré by dosahovalo hodnot gulatej Zeme. Bud sa od nej líši viac či menej. Z geodetických meraní teda vyplýva nasledujúce :







1 : Zem nie je guľa

2 : Naša Zem by na základe geodetických meraní mohla mať tvar vysoko sploštenej guľe, to by však guľu pripomínalo len z dialky. Z toho by ale následne vyplývalo že nám diabolská NASA Diabolská NASA / Satanizmus v NASA

o tvare Zeme klamala.

3 : Zem je plochá, tak ako učí biblia. Základný povrch Zeme je rovný. Na tomto povrchu sa však striedajú prevýšenia. Je to niečo podobné ako 3D plastická mapa.






Základný povrch je rovný, povrch nad základným povrchom je niekde rovný, a inde vyvýšený - všade inak a nerovnomerne - takýto povrch by najviac pasoval na súčasné geodetické merania.

Refrakčný index :







Niektorí guľatozemci sa nechcú zmieriť s tým že je Zem plochá, kedže by to vážne ohrozilo ich zbožnú oddanú vieru v ateistických vedcoch, tak prišli s nápadom že objekty v diaľke ktoré by sme pri guľatej Zemi nemali vidieť vidíme kvoli refrakčnému indexu svetla. Refrakčný index učí o tom, že ked svetelný lúč dojde ku kontaktu s prostredím ktoré je výrazne odlišné od prostredia v ktorom doteraz putoval, zakriví sa. To je síce pravda, každopádne refrakčný index pre vzduch je okolo 1,0001, čo je hodnota veľmi malá a teda zanedbateľná, nesposobujúca žiadne zakrivenie slnečného ľúču. Svetelný lúč vo vzduchu sa nezakrivuje ani pri zmene teploty, respektíve teplota má na jeho zakrivenie zanedbateľný vplyv. Svetelný ľúč može však výraznejšie zakrivit vlhkosť a tlak. Pri maximálnej možnej miere by vlhkosť a tlak vo vzduchu dokázala zakriviť svetelný lúč až o 33 stupnov !

Problém je však ten, že k tomuto dochádza len vtedy ked sa pozeráme zvislo nahor na oblohu. Iba medzi jednotlivými atmosférami Zeme je dostatočný rozdieľ vo vlhkosti a tlaku sposobujúci viditeľné zakrivenie svetelného lúču. Pokial však svetelný luč smerujeme pri Zemskom povrchu, je zakrivenie svetelného lúču zanedbatelné, kedže medzi dvoma miestami, ktoré sú napríklad vzdialené od seba 50 kilometrov, je relatívne rovnaká vlhkosť a tlak, respektíve vlhkosť a tlak sú len minimálne rozdielne, takže dokážu sposobiť minimálny lom svetla, ak vobec nejaký.

___________________________________

PS : VIAC INFO O DANEJ TEME, AKO I O ZAZRAKOCH A ZNAMENIACH V KRESTANSTVE NA MOJEJ KRESTANSKEJ STRANKE :

» paranormalnejavy1.webnode.sk/ostatne-clanky/...

» paranormalnejavy1.webnode.sk/1-zazraky-a-zna...




 Blog
Komentuj
 
 fotka
johnysheek  6. 8. 2022 20:13
,

áno, na tomto sa konečne zhodneme..

ZEM JE PLOCHA.. volá sa tzv. ZEMĚPLOCHA.. alebo tiež "DISCWORLD", podľa toho v ktorej reči..

a taký Mrakoplaš, Kolik Aťsepicnu či Elánius by vedeli rozprávať...

 
 fotka
tomas55555  6. 8. 2022 20:28
@johnysheek

Hmmm takže dalšia tvoja ironia ? Kebyže máš radšej nejaké logické protiargumenty voči tomu čo som napísal spravil by si lepšie
 
 fotka
johnysheek  6. 8. 2022 20:54
@tomas55555 jasné že mám, ale nestojíš mi ani za to, aby som ich písal.. tobôž chcel o nich "diskutovať"..
lebo ako zvyčajne si sa ani nesnažil reálne skúmať jednotlivé tvrdenia a pravdy, proste si ich len napísal a vymyslel nejakú zlátaninu pro resp. proti..

ale teda jeden za vsetky:

Inak povedané, museli by sme po obvode zeme prejsť o 21 tisíc kilometrov aby sme vystúpili z južneho polu na severný a teda o výšku 12600 km ! To teda znamená že 12600 : 21000 = 0,6 km prevýšenia na jeden kilometer obvodu !

>>

"o 21 tisic kilometrov" - co o 21t kilometrov by sme ?
ano, musel by si prejst 21 tisic kilometrov. bodka.

vysku 12600km? vysku coho? od coho? si si vedomy, ze sa bavime o "guli", takze ides po povrchu..
zaroven sa bavime o guli s centrom gravitacie v strede, takze kedze si stale rovnako daleko od centra, lebo je to gula, ta gravitacia posobi rovnako, takze nejdes nikam "hore ci dole"..
lebo ta gravitacia (jej centrum) je stale od teba 6300km (polomer zeme).. a meni sa len velmi malo od polu k polu..

takze ake prevysenie? nehovoriac o tom, ze ty vravis o konstatnom prevyseni z polu na pol, ale logicky ono by sa niekde v strede muselo otocit a klesat.. ale no.. to je predsa system guli

o tom, ze porovnavas pristavanie papierovych lietadiel na guli v ramci gravitacie zeme s ich lietanim v ramci zeme a gravitacie celkovej..

proste skoda reci...

som si vedomy, ze nechápeš ani slovo z toho, čo som napísal a že som sa zas zbytočne do niečoho namočil.. ale proste.. ak doteraz tvoje tvrdenia chceli mať aspoň náznak rozumnosti a logiky, teraz stratili aj najmenší ...

smutné..
 
 fotka
tomas55555  6. 8. 2022 21:27
@johnysheek

Zober si do rúk globus. Obvod Zeme z Južného polu na severný pol je 21 tisíc kilometrov. Alebo inak, obvod zeme z rovníka na severný pol je 10,5 tisíc kilometrov. Ak by si teda z rovníka chcel ísť smerom na severný pol, musel by si prejsť 10,5 tisíc kilometrov, chápeš ?

"vysku 12600km? vysku coho? od coho?

12600 km je rozdiel výšky medzi severným a južným polom. Zober si do ruky globus, pozri kde je severný a kde južný pol, a možno popritom zistiš že medzi týmito bodmi je rozdiel vo výške 12600 km, teda priemer zeme. Od rovníka k severnému polu by to bola výška zhruba 6300 km.

"si si vedomy, ze sa bavime o "guli", takze ides po povrchu.."

Ano ideš po povrchu ale ten povrch nie je rovný. Ved nevieš aký povrch má gula ?

"zaroven sa bavime o guli s centrom gravitacie v strede, takze kedze si stale rovnako daleko od centra, lebo je to gula, ta gravitacia posobi rovnako, takze nejdes nikam "hore ci dole"..
lebo ta gravitacia (jej centrum) je stale od teba 6300km (polomer zeme).. a meni sa len velmi malo od polu k polu...."

Co má prosím ta gravitácia spoločné s tým že hoci stúpaš čo sa výšky týka, tak hoci si rovnako vzdialený od jadra, nepotrebuješ k tomu vykonávať nadmernú energiu ???

Prečo potom ked stúpaš do kopca potrebuješ vydať nadmernú energiu, než kebyže ideš do roviny ? Aha, povieš asi že to je preto že sa vzdaluješ od jadra. Ok, potom by ale platilo že ked sa nachádzaš na pevnine 1000 metrov pod morom, a vystupuješ autom hore kopcom, mal by si vynaložiť menej energie, než ked ideš lodou po "rovine" v 0 metra nad morom..... lenže opak je pravdou....

Dalej, gravitácia je prejavom hmotnosti telesa. Každé teleso má svoju gravitáciu. Vykonaj si teda pokus, vytvor si veľku plastovu gulu, vytvor na nej železnicu, umiestni tam hračkársky vlak a skús ísť vlakom nahor. Sám uvidíš že hoci budeš stále rovnako vzdialený od stredu Zeme, ked pojdeš hore, budeš musieť vydať viacej energie...




takze ake prevysenie? nehovoriac o tom, ze ty vravis o konstatnom prevyseni z polu na pol, ale logicky ono by sa niekde v strede muselo otocit a klesat.. ale no.. to je predsa system guli


"ale logicky ono by sa niekde v strede muselo otocit a klesat."

Pokial by si šiel z juhu na sever tak by si stále len stúpal. Pokial by si išiel zo severu na juh tak by si zase stále len klesal. Ved si už pozri konečne ten globus !


"o tom, ze porovnavas pristavanie papierovych lietadiel na guli v ramci gravitacie zeme s ich lietanim v ramci zeme a gravitacie celkovej.. proste skoda reci..."

V poradí tvoj 50 ad hominem. Gratulujem

A neobťažuj sa poslať další komentár, pokial sa v nom nebudeš chcieť vyjadrovať k veci, ale budeš chcieť chrliť nadávky, posmešky, a odveci vyjadrenia. Na to fakt nie som zvedavý a nemám čas to čítať.
 
 fotka
johnysheek  6. 8. 2022 21:31
no comment... sám si popísal tie problémy a vôbec ti to neprišlo divné..
to je dosť divné.. a dosť na to, aby nemalo zmysel ti to ďalej vysvetľovať.. ako som už xkrát povedal - douč sa základy zo základnej školy..

lebo platí presne čo si napísal:

Aha, povieš asi že to je preto že sa vzdaluješ od jadra. Ok, potom by ale platilo že ked sa nachádzaš na pevnine 1000 metrov pod morom, a vystupuješ autom hore kopcom, mal by si vynaložiť menej energie, než ked ideš lodou po "rovine" v 0 metra nad morom..... lenže opak je pravdou....

opak nie je pravdou, len si musíš uvedomiť, ako funguje gravitácia.. a na čo vlastne spotrebúvaš tú energiu.. ale ty podobné veci "zanedbávaš" a potom ti vychádzajú kraviny..
 
 fotka
tomas55555  6. 8. 2022 21:59
@johnysheek

Myslím že som ti jasne napísal, že ked nemieniš diskutovať k téme a dávať argumenty, ale len ad hominem výkriky a kvázi poučky o "ničom" tak nemáš ani písať....
 
 fotka
luc.ka  6. 8. 2022 22:24
Zem ma tvar geoidu.
 
 fotka
tequila  7. 8. 2022 00:31
lol nestacilo ti, ako som ta minule rozlozil na kusky pod vlastnym blogom? chces duplu? fakt si radsej uz najdi babu a zasexuj, bude ti lepsie
 
 fotka
johnysheek  7. 8. 2022 00:59
@tomas55555 a predsa pisem
 
 fotka
lostinthedark  7. 8. 2022 03:06
Kedy natocis videjko?
 
 fotka
tomas55555  7. 8. 2022 06:38
@Tequila

Áno, niečo si rozložil, tvoj vlastný mozog Prečo si panic ktorý si tu na druhých vylieva svoju frustráciu ? Vieš o tom že tí čo tu kazu o sexe ho väčšinou majú najmenej, ak vôbec ?
 
 fotka
swamper  7. 8. 2022 12:31
Tipujem , že ti buď dochádzajú témy , alebo máš nádor na mozgu
 
 fotka
darksider96  7. 8. 2022 16:19
Zem nie je plochá. To v tvojom blogu skôr pripomína debatu blbého a blbšieho Problém, že je to zložitejšie ako sa môže zdať. Moc by som sa nespoliehal na skorumpované americké agentúry typu NASA. Oni moc toho nevedia a ani si to nechcú priznať. Zem ale nie je ani úplná guľa. Je to skôr trocha taký sploštený elipsoid. A dôvod prečo vyzerá cca. ako guľa má na svedomí zakrivenie časopriestoru. Ak máš zakrivenie priestoru, tak sa ti rovná plocha javí ako guľa, nezávisle na rozmeroch a nikdy na to neprídeš… To zakrivenie časopriestoru spôsobuje asi tzv. Meru. Plus tu hrá rolu mnohodimenzionálnosť atď. To zrejme ani nemáš možnosť pochopiť. To dokáže pochopiť (dokonca len čiastočne) iba najväčšia hŕstka mozgov sveta. To nie je parketa nikoho z nás na birdzi. Podľa toho čo viem, tak to zakrivenie časopriestoru spolu s tou mnohodimenzionalnosťou a ďalších skrupul spôsobuje naše videnie Zeme a okolia vo vesmíre a podobne. Navyše podľa Véd tu zohráva úlohu aj taká vec, že sa dostaneš len tam kam sa môžeš dostať resp. kam ti je súdené sa dostať. Čiže predpokladám, že ak urobíš taký pokus a pôjdeš obísť Zem, tak vrátiš sa z toho konca z ktorého si sa vydal na cestu. Proste takto dookola budeš chodiť pretože sa ti tam nedá dostať a vrátiš sa naspäť na začiatok. Tieto rôzne veci z toho aj vysvetľujú tie záhady typu ako Bermudsky trojuholník a pod. Len to nie moja parketa. Nerozumiem skoro vôbec tomu.
 
 fotka
tequila  7. 8. 2022 16:35
tym, ze to budes hadzat na inch, sa panictva nezbavis a daj link na svoje tvrdenie
 
 fotka
tomas55555  7. 8. 2022 17:51
@tequila

Ty si bola prvá ktorá začala hádzať panictvo, by ma tak zaujímalo z akého dovodu ?

 
 fotka
tomas55555  7. 8. 2022 17:53
@johnysheek
@Darksider96

» cdn.fbsbx.com/v/t59.2708-21/2...

Tu dokonca vidíme ako by sa menilo zakrivenie v prípade guľe. Vidíme že zakrivenie pri guli, respektíve spád narastá kvadraticky na každý kilometer. V Bolívii je najdlhšie jazero, o šírke až 100 kilometrov. Toto soľné jazero Salar de Uyuni je zcela rovinaté, ploché. Podla matematických výpočtov by tu však malo dojsť ku zakriveniu o 793 metrov a teda 793 metrov pod horizontom ! To sa však nedeje ani z dialky, kedže spád je 0 metrov. Ako je to možné ???
 
 fotka
johnysheek  7. 8. 2022 18:03
@tomas55555 gravitacia
studuj tomas, studuj... az potom mudruj...
 
 fotka
lostinthedark  7. 8. 2022 22:39
"Ty si bola prvá ktorá začala hádzať panictvo, by ma tak zaujímalo z akého dovodu ?"

Ty si strašné NPCčko Zle ťa nakódili more Najskôr sa s ním bavíš ako s chlapom, odpíše ti, ty sa spawneš a už ho oslovuješ v ženskom rode Mohli by ti dať nejaký update a fixnúť bugy.

Inak prečo tu nie sú očíslované komenty?
 
 fotka
warble  8. 8. 2022 00:30
to je take zlate, ze si vsetky argumenty postavil na zakladnej zlej premise skus sa naucit po slovensky radsej nez drat klavesnicu na tychto chujovinach
 
 fotka
warble  8. 8. 2022 00:38
dobre, docitala som a ospravedlnujem sa, ze som sem nieco pisala vasi nerozmyslali nad tym, ze by ti vypli internet? ukazoval si aj im tieto svoje napady a objavy?
 
 fotka
tomas55555  8. 8. 2022 11:25
@johnysheek

Gravitácia sposobuje že neexistuje zakrivenie ? Pobavil.
 
 fotka
tomas55555  8. 8. 2022 11:27
@lostinthedark

Som si najprv myslel že to je muž. Ktorá žena si dnes dá názov "tequila"

"Inak prečo tu nie sú očíslované komenty?"

Paranormal activitxy
 
 fotka
tomas55555  8. 8. 2022 11:28
@warble

Argument hodný tvojho intelektu
 
 fotka
johnysheek  8. 8. 2022 12:34
@tomas55555 vieš.. je smutné, že my bavíme teba.. keďže hlúposti tu píšeš jediný ty..
je o to smutnejšie, že si si toho nie vedomý a utvrdzuješ sa v tom svojom svete...

ale najsmutnejšie je, že ignoruješ všetky dobré rady, čo ti ľudia dávajú a ideš si ďalej tvrdohlavo svoje.. keby aj nie tie predošlé, tak minimálne toto nie je prejav rozumu/mnosti či múdrosti..

ps: o to vtipnejšie vyznieva akýkoľvek tvoj koment týkajúci sa niečieho iného intelektu.. ty sám si nevieš po sebe prečítať a zvážiť svoje tvrdenia, či majú či nemajú medzery a či sú alebo nie sú postavené na vode.. ale budeš sa navážať do druhých a zhadzovať ich argumenty.. avšak nie reálnymi argumentai a premýšľaním nad tým, ale prvými myšlienkami, čo ti napadnú..

fakt sa nad sebou zamysli..

a dokáž mi prosím, že to 100km dlhé jazero je "vodorovné" v zmysle že keď stojíš na jednom jeho konci tak vidíš druhý aj keď i to by sa dalo cez zakrivenie vysvetliť.. ale škoda strácať čas..
 
 fotka
tomas55555  8. 8. 2022 14:05
@johnysheek

Nepovedal som ti už raz, že ked nemáš čo rozumné k téme, že nemáš písať ? Tak teda aspon k jednej vete ktorú si ako tak dal k téme :

"a dokáž mi prosím, že to 100km dlhé jazero je "vodorovné" v zmysle že keď stojíš na jednom jeho konci tak vidíš druhý aj keď i to by sa dalo cez zakrivenie vysvetliť.. ale škoda strácať čas.. "

Stačí jeden zdroj ? Alebo ich potrebuješ dostať 25 a potom všetky označiť za padelky ?

"Stretching more than 4,050 square miles of the Altiplano, it is the world’s largest salt FLAT"

» www.nationalgeographic.com/travel/article/...
___________________________
 
 fotka
johnysheek  8. 8. 2022 14:23
@tomas55555 začni písať rozumné veci ty a budem i ja..
nerobíš ty, nerobím ja..

inak ja som ti tiež povedal strašne veľa vecí a máš ich všetky na háku.. prečo teda sám nerobíš to, čo chceš, aby robili druhí?

flat je plochý ale aj platňa.. čo myslíš, ktoré z toho to bude znamenať?
zároveň toto nie je žiadne DOKAZ o tom, že to jazero je "vodorovné" resp "rovné" vo význame akom ho ty popisuješ..

to jazero má zakrivenie... ak by po ňom šla loď, tak ju nevidíš "celú" až kým príde na druhý breh, ale postupne vidíš ako mizne za horizontom.. lebo to jazero je "na povrchu gule"... takže je zahnuté..

miimochodom, dokazuje to aj tebou poslaný článok, keďže "v pozadí" vidíš hory", ktorým "hranica snehu" začína skoro na úrovni hladiny jazera.. pričom je logické, že tá začína podstatne vyššie a že len nie je vidieť "spodok" hory
 
 fotka
tomas55555  8. 8. 2022 14:30
@johnysheek

Platna ??? A to si z akého slovníku zas vyhrabal ? Daj link na ten slovník. Cakám
 
 fotka
tomas55555  8. 8. 2022 14:32
@johnysheek

A za druhé, aj platna je rovinná, plochá.. to nevieš ??
 
 fotka
tomas55555  8. 8. 2022 14:47
@johnysheek


Ze si to ty, tebe je potrebné dávať ešte aj slovenské zdroje

Len si to predstavte - obrovský, pevný Jazero Uyuni, s rozlohou viac ako 10 000 kilometrov štvorcových, ktorej povrch je úplne zrkadlový a takmer úplne plochý. Keď sa ocitnete na takomto mieste, je celkom možné cítiť sa ako na inej planéte.

» vfs-france.ru/sk/plotva/boliv...

Až neprirodzene rovný povrch (výškový rozdiel na celej planine je maximálne jeden meter) je výborným miestom na hranie sa s perspektívou na fotografiách, na druhej strane strácate pomerne rýchlo predstavu, kde sa vlastne nachádzate.

» www.cestujemespolu.com/2016/06/prejdit...

Vidíš teda ten rozdiel ? Na 100 km jazere by pri gulatej zemi by mal byť spád 793 metrov, ale ono je tam výškový rozdiel ani nie do 1 metru....
 
 fotka
johnysheek  8. 8. 2022 14:53
@tomas55555 a kedy konečne použiješ vlastný rozum a vygoogliš si?
ale inak.. skús AKYKOLVEK slovník, aký ti napadne, čo je online

translate.google.com , slovnik.sk , ...

flat je plochý, rovinatý ale aj plocha..
salt flat je soľná plocha, rovina, platňa.. nie je to vo význame "slaný plochý či slaný rovinatý"
 
 fotka
johnysheek  8. 8. 2022 14:55
@tomas55555 aj guľa má plochu a nie je rovná v tvojom význame..
fakt, že zanedbávaš tú najpodstatnejšiu vec nateraz pominiem.. nemá to zmysel..
 
 fotka
tomas55555  8. 8. 2022 14:57
@johnysheek

Cítal si ty vobec čo som ti poslal, dokonca ešte aj slovenské zdroje som ti dal.

"Až neprirodzene rovný povrch (výškový rozdiel na celej planine je maximálne jeden meter) je výborným miestom na hranie sa s perspektívou na fotografiách, na druhej strane strácate pomerne rýchlo predstavu, kde sa vlastne nachádzate."

» www.cestujemespolu.com/2016/06/prejdit...

Vidíš teda ten rozdiel ? Na 100 km jazere by pri gulatej zemi by mal byť spád 793 metrov, ale ono je tam výškový rozdiel ani nie do 1 metru....
 
 fotka
johnysheek  8. 8. 2022 15:01
@tomas55555 vieš čo je to spád? spád je, keď máš jedno miesto vyššie položené ako druhé, to znamená že ťa to vďaka gravitácii "ťahá" z toho vyššieho miesta na to nižšie..

rovina znamená, že si rovnako ďaleko od centra gravitácie.. to za prvé...

argumenuješ tu rovinami a plochami, ale úplne ignoruješ fakt, že tie slová sú tam použité v ich základnom a teda úplne inom význame ako sa ty tváriš, že sú použité..

ja nikde netvrdím, že nejde o rovinu - teda že by tam bolo PREVYSENIE väčšie ako 1 m či koľko sa popisuje..
ja len tvrdím, že ide o "rovinu" na povrchu gule, ktorá, keďže je obrovská predstavuje zakrivenie..

čo mimochodom dokazuje práve tebou daný anglický článok, kde si sa veľmi NEMOTORNE vyhol argumentu s horami v pozadí a skutočnosti, že ich nie je vidieť celé... tak šup šup.. argumentuj... ja nepotrebujem slovenské články, to ty s apotrebuješ naučiť anglicky...
teda hneď potom, ako sa naučíš premýšľať a chápať veci v súvislostiach a logicky argumentovať a doštuduješ si asi milión základných vecí, o ktorých chceš diskutovať
 
 fotka
johnysheek  8. 8. 2022 15:03
@tomas55555 chudatenko moje.. a cital si, co som ti ppisal ja o zakriveni?

nechce sa mi googlit, nasiel som prvy odkaz.. pozri si obrazok tej gule s majakom

» koon.ru/sk/raschet-zakr...
 
 fotka
warble  8. 8. 2022 15:13
@tomas55555 jo, ved aj tvoje su hodne tvojho intelektu
 
 fotka
tomas55555  8. 8. 2022 15:22
@johnysheek

Viem čo je spád,


"ja nikde netvrdím, že nejde o rovinu - teda že by tam bolo PREVYSENIE väčšie ako 1 m či koľko sa popisuje.." ja len tvrdím, že ide o "rovinu" na povrchu gule, ktorá, keďže je obrovská predstavuje zakrivenie.."

Na povrchu guľe nemáš rovinu, nemal by si tam 100 kilometrovú rovinu s rozdielom výšky do 1 metra, ale s rozdielom výšky nad 700 metrov.... takéto základy nevieš ?

Najhoršie je na tom to, že aj ten link čo si mi poslal ti ukazuje že na guli by si nemal 100 kilometrovú rovinu, ale spád a ty stále zo svojej tvrdohlavosti a svojho povýšeného ega nie a nie priznať si omyl. smutné
 
 fotka
johnysheek  8. 8. 2022 15:27
@tomas55555 aký spád? čo je spád.. prosím hoď mi sem definíciu, lebo mne to slovíčko príde strašne smiešne vo význame ako ho používaš... áno chápem.. je to zahnuté, je tam teoreticky "hore a dole".. ale nie je to spád v tvojom význame, že "jeden koniec je vyššie o 700 m"...

lebo je to guľa.. takže oproti čomu je to vyššie o 700 m? veď oproti stredu gule je to stále rovnako ďaleko.. a stred gule je centrum gravitácie.. takže povrch je skutočne rovinný, hladký, bez výstupkov..ale nie je rovinatý, plochý vo význame plocha, rovina, lež vo význame plocha, rovina natiahnutá na povrchu gule..

tá gula sme si stanovili má priemer 6370 KILOmetrov.. a teda jej pol-obvod má 20 000 kilometrov.. a na ňom je 100km jazero, teda jazero, ktoré z tej vzdialenosti pokrýva 0,5%

proste. tvoja predstavivosť je nula.. a tam to celé troskotá
 
 fotka
tomas55555  8. 8. 2022 16:32
@johnysheek

Spád je výškový rozdiel medzi bodom A a bodom B z pohladu POZOROVATELA, nie v porovnaní so stredom Zeme !

Tu to máš aj pekne znázornené

» 04bea4989f.clvaw-cdnwnd.com/595766ef3f8d323... zeme 8.jpg
Napíš svoj komentár