Tak tu je dlhoocakavany blog o tom, preco su priemerne vyzerajuce a tuctove dievcata ovela vyberavejsie ako ich ovela krajsie "sokyne" Teraz vsak neidem vypisovat o priemerne vyzerajucich 14-rocnych dievcatach, ale o zenach. Takisto nechcem zovseobecnovat, len sa mi nechce vsade pisat NIEKTOREäVACSINA priemerne zeny, ktore som stretol.
Vzdy som zil v tom, ze na to, aby som zbalil fakt pekne dievca musim byt fakt velmi pekny alebo prachaty, najlepsie oboje. Takze som zamieril svoj zrak na tie priemerne, no co som zazil bol pravy opak. Uz len pri hoicakom rozhovore, niekedy aj fakt, ze vedenom bez umyslu ju zbalit, som narazil na to, ze dost vela tych priemernych zien vobec nebola mila, akoby sa spravali v style "ja som viac". Skoro kazda priemerna zena brala akukolvek konverzaciu ako balenie, a podla toho sa i spravali - proste zacali tie typicke zenske hry, pecka je, ked zacne so smiechom odvravat "Nie", ked ju len poziadam o obycajne pozicanie ceruzky. Ale to je len taka perlicka.
Priznam sa, ze nepoznam ani jednu milu priemerne vyzerajucu zenu. Vsetky co, som stretol boli bud drze alebo prehnane sebavedome alebo prehnane dominantne. Proste nikdy som si ani s takymi zenami nerozumel, nie to, aby som ich zacal balit alebo co
A teraz k tomu baleniu, priznam sa, ze obcas (este ked som ich tak nepoznal ) som zacal cielene balit tie menej pekne, ale to bolo este horsie ako s ovela krajsimi. Po prve: mali strasne prehnane naroky (neskor vyvsetlim), po druhe - odmietali kopu chlapov automaticky (vratane mna ,) co tiez vysvetlim, a samozrejme boli plne roznych komplexov.
Rozmyslal som nad tym, a toto ma napadlo:

1. Priemerne vyzerajucu zenu bali viac chlapov (nie len priemernych), lebo si myslia, ze je ju lahsie zbalit. Lenze je to tak, ze ona sa da lahsie zbalit len nejakym nadpriemerne vyzerajucim chlapom, ktory ide po "lahku" korist, a veru, ze priemernu zbali lahsie ako nadpriemernu. A o toto ide! Priemerne vyzerajuca si zacne mysliet, ze ma naviac, a vobec si neuvedomi, ze jediny dovod, preco ten onen "sexos" siel po nej, je len to, ze sa v podstate ani nemusel velmi "nadriet". Plus ked pripocitam, ze kvantitativne ide po nej viac chlapov ako po nadpriemernej, tak jej vystreli ego vysoko nad exosferu. Takze dopadne to tak, ze odmieta priemernych, a ide primarne za nadpriemernymi.

2. Priemerne vyzerajuca zena ma casto komplexy zo svojich ovela krajsich "sokyn", a preto potrebuje ovela atraktivnejsieho partnera ako sebapotvrdenie. Plus, ak sama sa nema rada, lebo vyzera "len" priemerne, ma rovnaky postoj aj k ostatnym priemernym. Toto dost casto vidim, ako vacsinou tie menej pekne az priemerne najviac rozoberaju cisto fyzicke kvality muzov, niekedy dost hanlivo, proste kompenzacia kompelxov.

3. Dalsou vecou, ktoru som si vsimol na tych priemernych je to, ze vyzaduju komplimenty. Proste s velmi peknou kamoskou som nikdy nemal problem - boli sme kamosi a nic viac, ale s menej peknymi kamoskami bol vzdy problem. Proste akoby chceli, aby som ich pozyval von (wtf, len kamosku?), aby som sa k nim spraval ako gentleman (t.j. obsluhoval ich a pod - tie najkrajsie to odo mna NIKDY nechceli ), a to je problem. Bud budeme len kamosi alebo nieco viac, ale viac nemozeme byt, lebo ked pride nejaky nadpriemerne pekny chlap, ktory si chce uzit, priemerne vyzerajuca neodola a vykasle sa na svojho "o trochu viac nez len kamarata". Potom ako sa na nu vyserie, sa samozrejme vrati, ale toto ziaden normalny clovek nechce.

4. Priemerne vyzerajuce zeny su podla mna promiskuitnejsie ako tie o dost krajsie. Vzdy som si myslel opak, ale nie je to tak. Zatial vsetky priemerne (a podpriemerne vyzeajuce) zeny bud nemali partnera a teda poriadne chodili po diskotekach alebo mali len "uspokojovaca" a zili stylom YOLO, hlavne si treba uzit, ked sme mladi a pod. Taktiez i na diskotekach vidim, ze najviac sa kurvia tie najskaredsie alebo take, ze "nudny priemer". To tiez suvisi s nizsim sebavedomim (a potrebou sebapotvrdenia) a komplexami. taktiez ma napadlo, ze mozno sa tie ovela krajsie vyburuli niekde na strednej, takze na vyske uz su "kludnejsie", ale i ked je to pravda, tak tie priemerne ich poriadne predbehli.

5. Len taka vec, ktoru som si vsimol - nikdy som nevidel priemerne vyzerajucu chodit s priemerne vyzerajucim chlapom. Vzdy mala o dost krajsieho priatela, a vacsinou si ho i dost casto chodila zhanat. Proste priemerne viac riesia vztahy a chlapov. Taktiez maloktora mala dlhotrvajuce vztahy, skor to vsetko boli "uspokojovaci" a stale vraveli, ze maju kopu ponuk na vztah, ale musia odmietnut, lebo to nie je ono. Vlastne, tie priemerne mi nikdy neprisli, ze by sa poriadne pozerali na to, aku povahu ma ten chlap, zato nadpriemerne ano.

Celkovo ked to zhrniem, tak ja osobne mam radsej kamosky, ale i potencialne pertnerky radsej tie krajsie. Mozno sa viac natrapim, ale su mi prijemnejsie a viac rozumnejsie ako tie priemerne, ktore mi vzdy prisli, ze ich zmyslom zivota bolo si najst co najlepsieho krasavca, vyzadovali, aby som sa k nim spraval ako k princeznej, striedali chlapov ako na beziacom pase a celkovo mi prisli take "drsnejsie". Neviem no, i v beznej konverzacii mi priemerne prisli dost "uzavrete" a az "nepriatelske", takze i nezavazna konverzacia je s krajosu zenou ovela priejmnejsia.

Nuz kazdy nech ide za tym, co chce, len aby neobanoval. Ja priemernu nechcem, ale ak to tu cita nejaky chlap, co vyzera jak model z obalky casopisu, tak bez za priemernymi, tie ti daju velmi lahko,ovela lahsie, ako nadpriemerne.

 Úvaha
Komentuj
 fotka
mojdedo  14. 7. 2014 00:01
praveze tento vikend som mal dost casu a tak som sa flakal po mestách, fotil, všímal si ľudí.. čakal nekonečne dlho na staniciach...

a všimol som si, že niektore dosť brutalne jebačky maju podla mna celkom priemernych az podpriemernych chlapov s faldami ovisajuceho sadla na bruchach a podobne... a neprisli mi nejak bohati ti chlapi, kedze cestovali mhd/vlakmi a podobne, nie autami.. a ich oblecenie nebolo draho vyzerajuce.... samozrejme, niekto kto ma audinu, tiez nemusi byt bohaty, moze byt napr. zadlzeny az po usi...

tak som sa teda nad tym zamyslal.. a neprisiel so na nic..
 fotka
afew  14. 7. 2014 15:23
nechapem tu logiku: drza, dominantna - nie je mila
 fotka
afew  14. 7. 2014 15:31
a celkovo mi to pride akoby ty ako nie model chces obalamutit ich tupy mozocek, lebo tupci su vsade, tym ze ich nasmerujes za nejakou skaredou aby tebe ostala nejak nadherna ktora by skor pasovala k nemu, co mi pride fakt odporna strategia.
 fotka
natyfuckingo  14. 7. 2014 15:34
nieco na tom bude ale echo - povedz mi teraz uprimne, preco ty toto tak strasne riesis?
 fotka
forgottenone  14. 7. 2014 17:11
@4 toto iste mam v hlave aj ja... ze preco ta tie zenske tak "zeru"...
 fotka
fairylady  14. 7. 2014 18:25
ja v prvom rade netuším ako vieš tak presne určiť že ktorá je len priemerne dobre vyzerajúca a ktorá je nadpriemerne dobre vyzerajúca. nemyslím na nejakých vyretušovaných fotkách ale reálne na ulici. že toto je už nadpriemer a toto je len priemer.
 fotka
sasuke  14. 7. 2014 20:35
@mojdedo nevidel si v stvrtok abo vcera mna s priatelom na stanici v TT nahodou ?
ale nie ja len zo srandy...

aaa @fairylady podla svojho vkusu jedine
 fotka
mojdedo  14. 7. 2014 21:04
@sasuke nie, tvoj priatel je skaredy lacno obleceny a ma velky pupek?
 fotka
sasuke  14. 7. 2014 21:08
@mojdedo no nie je taky ten typ ktory by mohol byt v casopise, oblieka sa obycajne (chodime spolu po vypredajoch) a ma az moc velky pupek este trochu a bude ho mat az po zem dokonca sa niekedy hanbim bo ma aj prsia vacsie ako ja
10 
 fotka
madiee  14. 7. 2014 21:15
hm.. som podpriemerne vyzerajúca (aspoň sa stavím o moju poslednú výplatu, že by si ma tam zaradil, ale to je jedno), ale s tvojou charakteristikou sa nestotožňujem. A vôbec, nemyslím si, že máš pravdu.. teda nájdu sa aj také, ale nemôžeš hádzať všetky ženy do pár skupín s presne určenými parametrami...
11 
 fotka
echoechoecho  14. 7. 2014 21:28
@mojdedo ved ty ale hovoris o jebacka-podsamec, ja hovorim o priemer-nadsamec...to sa nevylucuje...

@afew co je mile na drzosti a dominancii u zien? si papala lysohlavky? D a ja nerozumiem "logike" tvojho druheho omentu, to je uz na zvratenu telenovelu

@fairylady jezisi, sak mam oci, ne?

@natyfuckingo som studentom psychlogie so zameranim na sexuologiu...staci?

@sasuke sak tynevyzeras priemerne..a inak to, co pisem v blogu neplati naopak!!!!!

@madiee ja sa nestotoznujem s tvojim komentom, podla mas mas neprvadu a inak si si vobec neprecitala poriadne moj blog, ved pisem, ze nechcem zovseobecnovat, ale ma nebavi pisat vsade , ze vacsina...ach jaj, citanie s porozumenim je tvoj problem, popracuj na tom
12 
 fotka
klaudiqaaa  14. 7. 2014 21:34
v jednom máš pravdu. VžDY vidím páry- pekná žena+ škaredý chlap a pekný chlap+ priemerná až škaredá žena.
13 
 fotka
sasuke  14. 7. 2014 21:36
@echoechoecho preco neplati naopak ? a wuiiiiii aky kompliment (keby si ty vedel ze som cele to tu komentovala len pre to aby si mi presne toto napisal a ja som si pohonkala na tom !)

ja viem ja vyzeram podpriemerne ale kujem :happy:
14 
 fotka
likjul  14. 7. 2014 21:37
Tak to aby som si hľadal nadpriemerne peknú ženu.
15 
 fotka
echoechoecho  14. 7. 2014 22:05
@klaudiqaaa yop, ale vies, sem-tam vidim aj vyrovnane pary, ale iba fakt malokedy...

@sasuke truba, ved to nebolo myslene ako kompliment len som ti chcel dokazat, ze kecas a chod sa palcnut mimo birdz

@likjul urcite, chod...ved citovo vyspela a nadpriemerne vyzerjajuca zena praveze nebude chciet nadpriemerneho, lebo sa boji, ze by ju podvadzal
16 
 fotka
sasuke  14. 7. 2014 22:08
@echoechoecho ale ja si to bez B nedokazem urobit ! ale aj tak to budem brat ako kompliment !
17 
 fotka
likjul  14. 7. 2014 22:11
Keby som nebol dilino už na tom pracujem.
18 
 fotka
jessiqa  14. 7. 2014 22:16
@12 to ano, vacsinou

ja strasne nemam rada zovseobecnovanie, aj ked viem ze si napisal ze nezovseobecnujes no podla mna predsa len trochu hej... ale na druhu stranu v dost veciach si mal pravdu, tiez si toto vsimam na okoli
19 
 fotka
sisi092  14. 7. 2014 23:25
Aj mna to zaujalo ze co je priemerna a co je nadpriemerna ... A vacsina zien ma biedneho chlapa lebo tu si nenavyberas a podla mna pribuda tych nadpriemerne peknych zien nq slovensku su to aj 3 z 5 random girls. A casto vidim ten jav co spominala klaudiqaaa to sedi.
20 
 fotka
sisi092  14. 7. 2014 23:26
Napis o tom blog o deleni nadpriemernych a priemernych v com to spociva
21 
 fotka
mojdedo  15. 7. 2014 00:17
@sasuke great!

@echoechoecho ved hej, zle som to precital
22 
 fotka
afew  15. 7. 2014 08:27
no dobre mozno je to na zvratenu telenovelu, ale v zivote sa stavaju dokonca aj horsie veci nez vo zvratenej telenovele

vies co je na tom mile?
spytaj sa tych chlapov, ktori take zeny obletuju a hovoria im, ze robia drahoty, lebo su take krasne a im to dobyjanie za to stoji...
23 
 fotka
peculiar  15. 7. 2014 08:55
proste ta nechcu, to je vsetko.
24 
 fotka
ceruzisko  15. 7. 2014 13:57
oháňaš sa termínmi "pekný" a "škaredý" bez toho aby si ich nejak subjektívne (lebo bloguješ o svojom názore) a špecificky definoval. tým pádom celý tento traktát nemá žiaden konkrétny základ, od ktorého by sa mal odraziť.

a samozrejme že "škaredšie" ženy potrebujú viac pozornosti, ja som myslela že to je... fakt a nie hypotéza, ktorú treba overovať.
25 
 fotka
nikkaaa  18. 7. 2014 22:37
ja nechapem ako mozes takto skatulkovat... vacsina zien je teraz peknych lebo sa upravuju atd..a co ty myslis nad "nadpriemerne vyzerajucou " zenou? cierne dlhe vyzehlene vlasy a dokonaly makeup?

.

ale to ako kto vyzera je cisto subjektivne preboha taka co je pre teba skareda mze byt pre ineho nadpriemerna...

ja sa napriklad nepovazujem za nadpriemernu ale za nejaky priemer a totalne sa nenahanam za nejakymi modelmi a nepotrebujem aby ma niekto obskakoval alebo wtf proste
a potom poznam dost co su podla mna "nadpriemerne" a su kurvy napriklad
26 
 fotka
echoechoecho  27. 7. 2014 23:27
@peculiar nie je to vsetko, vysvetlujem dovody...nie kazdy je taky povrchny ako ty

@ceruzisko nepotrebujem to opisovat, lebo kazdy ma nejaku vlastnu definicu skaredeho a pekneho, a preto to bude sediet pre kazdeho na 90%...a myslim, ze ludia s estetickym citenim dokazu lahko urcit, kto je atraktivny a kto nie... i fakt je hypoteza....dogmy sa neoveruju, ale tym neverim

@nikkaaa ja nechapem, ako ty nedokazes precitat jeden blog s porozumenim...JASNE pisem, ze neskatulkujem, a ze sa jedna o niektore zeny...a inak ak sa vacsina zien upravuje, tak to je potom priemer, a nadpriemer je este krajsi - tie prirodzene pekne ..a inak chod do pice s tym, ze pre niekoho skareda by bola pre mna pekna, to neviem odkial mas take ropzravky pre boha
myslis, ze tato zena moze byt pre niekoho pekna? D
» www.thestudentroom.co.uk/attachment.php?...

a teba dokazem posudit, az ked ukazes fotku, inak neverim ani hovno o tvojom priemernom vyzore.....inak pre mna napdpriemerna neznaci, nadpriemerne vymalovana
Napíš svoj komentár