Načo robiť rozdiely v tom akú hudbu počúvate? Mne je to prakticky jedno (aj keď je fajn, keď máme z niekým podobnú obľúbenú hudbu - o tému na kecanie na viac). Bavím sa s hip-hopermi, technistami, popistami... Ale pravdou ostáva, že najviac sa kamoším z metlákmi, lebo sa medzi nich zaraďujem. Ale to ešte neznamená, že opovrhujem ľuďmi ktorí počúvajú inú hudbu. Relatívne každá hudba je rovnako hodnotná, či ju zložil Mozart alebo Rytmus. Ak si myslíte niečo iné, napíšte. Rád sa o tom porozprávam.

 Blog
Komentuj
 fotka
zemina  22. 12. 2006 19:14
Nesudim ludi podla hudby,to by bola hlupost.Aj mam nejakych kamaratov,ktori pocuvaju inu hudbu ako ja a absolutne tolerujem ich iny nazor na..Ale s tvrdenim ze hudba ako Rytmusova je hodnotna..v tomto sa skutocne daju robit rozdiely...porovnavat Mozartovu a Rytmusovu hudbu (hudbu?rytmus?hudba?) je strasne hlupe.Mozartovu hudbu ludia pocuvaju aj po niekolkych storociach a na Rytmusa sa rychlo zabudne.Ved co on dokazal dokelu?Pourazat vsetkych co sa len da a vyvysovat sa nad ostatnych dokazem aj ja..ale do hodnotnej hudby treba vlozit srdce a nejaky talent..a to uz je trochu tazsie..a tieto kriteria zial nesplnaju viaceri kvaziumelci..
 fotka
1ka  22. 12. 2006 19:39
Je mi jedno, kto co pocuva, sere ma len ten prejav - HH handry, krive siltovky, prezvachlovanie zuvaciek jak keby seno zrali, povysenectvo, primitivna gestikulacia, hlasovy prejav - to basnickovanie aj v beznej reci a ine. Zobral som si na musku len HH smer, lebo z toho ma najviac nadvihuje..
 fotka
ronny  22. 12. 2006 20:04
zemina má myslím pravdu. tentokrát
 fotka
dukenukem  22. 12. 2006 21:45
mne je jedno, kto co pocuva. Ja len opovrhujem hip-hopom, technom a pod....hudbou... ludia mi nevadia
 fotka
melcoire  22. 12. 2006 23:15
Suhlasim s 1ka. V zasade mas Dudri pravdu, nezalezi na tom kto aku hudbu pocuva, ale na tom ako sa chova, a treba uznat ze napriklad vacsina takych hiphoperov sa chovaju jak dementi A tym cest vynimkam... Teda chcem povedat ze hudba formuje osobnost cloveka a tym padom niekto kto pocuva hh sa chova inak jak niekto kto pocuva napr ten metal...aj ked dementi sa najdu medzi oboma...
 fotka
laciskoo  22. 12. 2006 23:15
Ono jedna vec je byt tolerantny a neodsudzovat ludi za to co pocuvaju ako sa obliekaju a podobne..

Avsak na druhej strane sa ludia daju sudit presne podla toho ,jednoducho isty styl ,istu hudbu a iste veci vyznava ista skupina ludi z istou kombinaciou osobnostnych vlastnosti a inych veci a na zaklade toho sa da vseobecne si povedat ze k tejto skupine mam mensie sympatie nez k inej ,ale samozrejme je to vzdy o jednotlivcoch ..
 fotka
filippp3  23. 12. 2006 01:16
Ja si vazim kazdeho co robi hudbu ci zla alebo dobra-samozrejme ze medzi metalom a rapom je rozdiel-raperi totiz nevedia hrat na gitare ani na bicich a je to omnoho primitivnejsia a jednoduchsia hudba....
 fotka
shirley666  23. 12. 2006 09:59
hej hej presne presne tak dudri....aj ja sa bavim s vela ludmi co zrovna njesu taki temniaci ako jaxDlol.
 fotka
aniz  23. 12. 2006 18:11
aj ja mám veľa kamarátov čo počúvajú hip-hop,ale ja ho neznášam, a Mozart a Rytmus sú neprirovnateľní,lebo Rytmus je primitív a "rap" nie je hudba.....
10 
 fotka
jeseter  23. 12. 2006 20:28
ale zas aby som sa zastal raperov(ale skor teraz sa zameram na americku spicku a tak co nenajdete ani naMTV) tak ti si zasluzia nejake to uznanie za rychlost cistotu prejavu....ako keby sa naucili hrat na svoj nastroj co je hlas,a niektori vedia aj spievat,ale inak hip-hop ani rap nemam rad....
11 
 fotka
chuchyalchucha  2. 1. 2007 14:12
urcite je hlupost sudit ludi podla toho co pocuvaju..ina vec je ked sa spravaju podla urciteho vyznania...to sa dotyka uz inych
12 
 fotka
keuska  8. 5. 2007 23:43
Porovnanie rytmusa a mozarta ma jemne pobavilo, doteraz som si myslela, ze tie dve mena sa ani nedaju zlucit do jednej vety ... nesuhlasim s tym, ze kazda hudba je rovnako hodnotna, pretoze nejaka jednoducha odrhovacka z radia urcite nema tu istu hodnotu ako trebars kvalitny jazz... minimalne pre mna, ked uz nic ine. Neopovrhujem ludmi co pocuvaju inu hudbu, neopovrhujem ani inou hudbou, opovrhujem ludmi, ktori dokazu vyrobit take strasne zvratky a este to hrdo nazyvat hudbou...
13 
 fotka
allisya  19. 7. 2007 15:53
Myslim, ze ide aj o to ,co komu ta hudba da.. Pre kazdeho to znamena nieco ine, sice je fakt, ze hip hop je nechutny a texty su zalozene na primitivnostiach typu, ze sa ozral, mal sortu, presukal nejaku kurvu a kazda ho chce atd.atd.. ale niekomu ta hudba mozno nieco dava(i ked nechapem co..) ..kazdy sme iny, no nie?.. len tolko som chcela..
14 
 fotka
zemina  21. 8. 2007 15:03
Ked sa tak spatne pozeram na svoj nazor tak viac menej suhlasim..

Az na to ze mam viac respektu k hudbe,ktoru nepocuvam
15 
 fotka
ciernaruzicka  28. 9. 2007 18:25
nemyslim si nic ine tak sa nemusime rozpravat
Napíš svoj komentár