Môj Blog - rubriky:
Moje ankety:
Moje diskusie:
Moje fotky:
Moje štatistiky:
Prihlásená včera 18:47
Registrovaná: 22. 2. 2011 - 822 dní
Status uživateľa:
· Megahviezda BIRDZu
Tajné číslo: 18792
3 dôvody prečo pes nemôže byť najlepším priateľom človeka
1. Nemá vás rád pre to, kto ste... má vás rád preto, lebo mu dáte jesť, má kde spať a po svete šteká čistý.
.... vy ho nerobíte šťastným, šťastným ho robí to jedlo čo mu dávate a loptička, ktorú mu hádžete
2. Opustil by vás, keby mu niekto ponúkol väčší luxus
3. Nikdy vám neporadí.. a vy si vnucujete pocit, že vás aspoň počúva, ked mu hovoríte o svojich problémoch (ak ste ten prípad)
Jediným najlepším priateľom človeka môže byť druhý človek.. pretože jedine s ním zažijeme chvíle plné smiechu alebo sentimentálnosti.
Jedine on nás podrží, jedine on za nás bude musieť niekedy rozmýšľať a dávať nám priateľské rady ked situáciu nebudeme zvládať pomocou vlastných síl.
Neutečie za iným preto, lebo od vás už nedostáva to, čo dostával ale bude sa snažiť nájsť riešenie a hlavne pôvod poklesu vášho vzťahu... a hovoríme o citoch, nie o materiálnych veciach.
Váš najlepší priateľ vás bude mať rád pre to, kto ste a nie pre to, aké výhody u vás má/nemá.
Páči sa ti článok?
Ohviezdičkovali: chingula, pepapepa5ka, beaux, veroniques, vreskot000, drejka, holandskasalama, mcvpn, flussica, crashhp, trubkos, bondulka, trdelniiiq, salkoo, daydreamaway, side3, greendgirl, anitchka, martinqa99, freia, freyaa,
36 komentov k článku
semhamforas TS 27. mája 2012 o 18:52
bolo viacero prípadov, že bes strážil svojho pána aj po jeho smrti a nechcel jeho telo opustiť, aj keď bol niekoľko dní hladný a tiež že taký pes odmietal potom už aj jesť.
A ďalej sa mi rozpisovať nechce.
beaux TS 27. mája 2012 o 19:36
Ono máš v podstate pravdu. Ja psy milujem, ale musím uznať, že tento článok má niečo doseba
flyleaf TS 27. mája 2012 o 20:31
to nie je pravda, psy sú veľmi verné a neopustia ta ani v hlade (sú to svorkové tvory, žijú v skupine) tak ako @1 takýchto prípadov je veľa.
drejka TS 27. mája 2012 o 20:55
..tak toto je taka picovina ze az. bez urazky. ale nechce sa mi zaobalovat slova.
holandskasalama TS 27. mája 2012 o 21:03
prepáč, ale absolútne nesúhlasím..v dnešnej dobe mi to platí úplne naopak, materiálne veci a priateľstvo to je to, čo sa v dnešnej dobe medzi ľuďmi nosí..máš peniaze, máš samozrejme aj priateľov..nehovorím samozrejme, že vždy..ja mám ozajstných priateľov okolo seba...ale jednoducho, každý sa určite už v človeku sklamal..ale pes, a vôbec zviera ako také...ťa nikdy jednoducho nesklame, nevie to..totiž príroda mu to do vienka na rozdiel od človeka nenadelila...myslím, že sa máme čo učiť od fungovania prírody, od chovania a prejavov zvierat...ale vlastne ti závidím tento názor, lebo asi ťa ešte žiaden človek nesklamal, pravdepodobne ti skôr utiekol pes alebo tak
veroniques TS 27. mája 2012 o 21:11
@beaux @vreskot000 dakujem 
@semhamforas @chingula @flyleaf @defender @drejka dakujem tiež za názor.
Podstatou tohto blogu bolo vyjadriť, že podľa mňa pes nemôže nahradiť človeka v pozícii najlepšieho priateľa a za tým si stojím 
@holandskasalama nemusíš sa ospravedlňovať, samozrejme že čakám aj iné názory ako je ten môj. áno to čo vravíš že "máš peniaze, máš samozrejme aj priateľov" je niečo čo v dnešnej dobe funguje ale tu sa nedá hovoriť o skutočnom priateľstve a už tobôž nie najlepšom priateľovi. Zažila som už sklamanie od človeka a nie len od jedného.. tak isto viem že tých sklamaní ešte zažijem veľa ale to nič nemení na tom, že som ľudom otvorená a nenahradzujem ich zvieratami. Pes mi neutiekol ani nič podobné.. síce sme pár doma mali ale nikdy som k nim nemala nejaký vzťah. Inklinujem k ľudom, nie k zvieratám
flyleaf TS 27. mája 2012 o 21:15
s tým samozrejme súhlasím že pes nemôže nahradiť človeka
...ja som len chcela vyvrátiť to tvrdenie o psoch.
holandskasalama TS 27. mája 2012 o 21:17
@veroniques ja mám rada aj ľudí aj zvieratá
v podstate s tebou v hlavnej myšlienke súhlasím, priateľstvo dvoch ľudí sa nemôže porovnávať so vzťahom medzi zvieraťom a človekom..ale na druhej strane môj názor je úplne odlišný, čo sa týka toho vzťahu človeka a psa, ktorý v podstate na celej čiare odpisuješ ako niečo čo vlastne neexistuje a je to postavené len na princípe granúl a luxusu a loptičky atď....
drejka TS 27. mája 2012 o 21:32
ja som pochopila pointu. Prve co ma teraz napadlo bolo, ze mi je luto, ze si nikdy nespoznala ten maximalne vynimocny kamaratsky vztah, ktory mozes mat len s hafanom. Na druhej strane som si uvedomila, ze si mozno jeden z tych stastlivcov co maju stastie na ludi a tak to vnimas tak ako si napisala. Takze ta tu o nicom nejdem presviedcat. A uprimne ti prajem (v pripade ze to je tak ako predpokladam) nech ti to vydrzi.. i ked si neodpustim povedat, ze o dost prichadzas...
darkkizz TS 27. mája 2012 o 21:36
Výnimočne... ale úplne súhlasím s @drejka
Toto je strašná pičovina.
darkkizz TS 27. mája 2012 o 21:37
A ešte samozrejme... Jedine "druhý človek" vás potom ako toho psa aj odkopne
takata TS 27. mája 2012 o 22:24
Moc s tým nesúhlasím. Prečo nemať najlepšieho priateľa psa a aj človeka? Človek bude mať tiež ťažké obdobie, môže to byť najlepší priateľ na svete ale deň pred skúškou (ak už inú šancu mať na ňu nebude)proste za tebou nepríde, lebo sa bdue učiť, lebo bude musieť ísť hento alebo tamto a nevypočuje ťa. Ale svojmu štvornohému miláčikovi sa do srstičky môžeš vyplakať vždy. A ak za ním aj neprídeš, vycíti že si smutná, položí ti hlavu na nohu a bude na teba pozerať pohľadom: Ak by som ti mohol nejako pomôcť tak ti pomôžem.
darkkizz TS 27. mája 2012 o 22:27
@drejka tak.. asi nemá čo..
@trubkos To som nepovedala
Mám priateľov, aj tých "najlepších". No ľudí beriem s rezervou, keďže nemám na očiach ružové okuliare a nedôverujem bezvýhradne.
Len som sa vyjadrila, že to čo napísala, je pičovina.
darkkizz TS 27. mája 2012 o 22:29
Mimochodom.
Táto časť:
"Neutečie za iným preto, lebo od vás už nedostáva to, čo dostával ale bude sa snažiť nájsť riešenie a hlavne pôvod poklesu vášho vzťahu... a hovoríme o citoch, nie o materiálnych veciach."
Je v pomere PES - ČLOVEK popísaná úplne opačne
veroniques TS 27. mája 2012 o 22:32
@darkkizz písala som o najlepšom priateľovi, nie o hociakom človeku.
trubkos TS 27. mája 2012 o 22:41
@darkkiz tak ty mas asi len "najlepsich",ale veroniques nepisala o "najlepsich", ale skutocne ozajstnych, resp. jednom najlepsom (kedze do bolo v paralele k tomu, co sa hovori o psovi), ktori ta maju radi pre to, aka si. snad nemyslis, ze pes ocenuje tvoje vnutorne kvality, on je len spokojny, ked dostava tych svojich par zakladnych potrieb, potom sa citi byt ti zaviazany, ale vedz, ze by ta lahko vymenil, keby dostaval u niekoho ineho nieco lepsie
a mimochodom, skus sa vyjadrovat trosku slusnejsie, patrilo by sa kometvat na urovni
darkkizz TS 27. mája 2012 o 22:51
@trubkos Nebudem sa vyjadrovať slušnejšie, ak nechcem. Je to moja osobná vec.
Vidím, že o psoch ako takých vieš asi toľko ako každý priemerný človek, čo ... no to je jedno. Nemôže byť každý kynológ a tak ďalej.
To, že pes by ťa ľahko vymenil je ale až príliš veľká somarina.
Áno, je pár takých rás, ktoré si rýchlo privyknú na iného majiteľa ale pes všeobecne je na svojho pána veľmi citovo naviazaný, takže .. o tom vieš asi hovno.
Prepáč, za výraz.
trubkos TS 27. mája 2012 o 23:10
@darkkizz tak hovor si ako chces, ale to potom nieco o tebe vypoveda, tak sa potom necuduj, ze ludia si o tebe budu mysliet svoje, len na zaklade tvojej reakcie
mas pravdu nie som kynolog, ani velmi nemam rad psy, no povazovat psa za svojho najlepsieho priatela je rosku chore, miestami smiesne. to, ze sa vedia citovo naviazat, je sice pekne, ale to ich hned robi najlepsimi priatelmi ludi?
drejka TS 28. mája 2012 o 08:33
@trubkos ty tvora, ktory vie najst zalezitosti od roznych chemickych latok po (zive ci mrtve) ludske tela, ktory dokaze (ze vraj) vycitit v tele rakovinu a v xy pripadoch sa vyslovene utrapil na smrt, ak mu majitel zomrel, ci sa nieco stalo, ktory vie ze ides napriek tomu, ze si este ani neprekrocil prah vchodovych dveri a tesi sa uplne nenormalne moc, ktory dokonca dokaze "prebrat" ci ziskat diagnozu ktoru ma aj jeho pan (co btw. mam potvrdene aj z najblizsieho realu) atd dokazes oznacit za nieco co ta vymeni za kus zradla???! Co ine ti na to povedat ako to, ze vies houby a je mi akurat tak luto, ze o takuto cennu vec v zivote prichadzas?
Takze odpoved, ANO, je x veci, ktore zo psa robia najlepsieho priatela. A to ze o nich nemas ani sajn, je len tvoj problem a nie fakt.
(odporucam film Hachiko)
trdelniiiq TS 28. mája 2012 o 14:03
bullshit..frajerka svojho psa vidi mozno 2-3x do mesiaca a vzdy, ked za nim pride, hoc ho nekrmi, neumyva, pretoze nie je doma, jej pes sa takmer vzdy od stastia az pocura.. to len tak naokraj...viac pisat nebudem, pretoze vsetko uz povedala @drejka
trubkos TS 28. mája 2012 o 14:09
@drejka mne je zase luto teba, ak tvoj najlepsi priatel je pes. skutocne to je prinajmensom divne, ak nie vadne. o cennu vec prichadzas akurat tak ty (a moze byt ten pes verny, sikovny a milujuci ako chce).
drejka TS 28. mája 2012 o 14:22
@trubkos
.. nepochopil si ani slovo z toho co som napisala. Skoda reci na teba uz. Pekny den
trubkos TS 28. mája 2012 o 15:00
@drejka ako myslis, ale mohla si ma nieco naucit a nemusela si to zahrat na mudru a odist so slovami "skoda reci".
P.S.: ked pojdes vencit, nezabudni psikovi porozpravat ako bolo v praci a co ta trapi
drejka TS 28. mája 2012 o 15:04
@trubkos nuz vies, komu niet rady...
PS: pes ta pozdravuje, vonku sme uz boli
elmsi TS 28. mája 2012 o 17:52
pes nemá rád človeka preto lebo mu dáva jesť atd ale preto že je dobrý, hrá sa s ním, má ho rád hladká ho atd
pes neodíde lebo ked je clovek dobrý na neho pes ho ma rad a ostane pri nom casto krat aj po smrti alebo ked ho opusti a necha ho napr pri obchode pes je tam schopny cakat dovtedy dokedy neumrie od hladu
nikdy nepodari ale ked sa prituli, pozrie tymi ocami hned je vsetko fajn.
ludia iba klamu, za chrbtom sa smeju a ohovaraju a opustaju
finrod TS 30. mája 2012 o 19:18
ad.2: nevymenil...ked sme chodili na dovolenky bol u otcovho kolegu-vo vacsom luxuse, starali sa o neho dobre...no ked nas po tyzdni uvidel neskutocne sa tesil a vraj sa uz dlhsie pytal prec...
a od kedy som ho videl na "smrtelnej posteli" u veterinara... aj v najlepsich priateloch som sa sklamal, alebo sa s nimi jednoducho pochytim...to on nedokaze, a aj ked na psa clovek obcas vrieska, vyzenie ho, vzdy pride s tymi svojimi ocami...
Ohviezdičkovali: chingula, pepapepa5ka, beaux, veroniques, vreskot000, drejka, holandskasalama, mcvpn, flussica, crashhp, trubkos, bondulka, trdelniiiq, salkoo, daydreamaway, side3, greendgirl, anitchka, martinqa99, freia, freyaa,
bolo viacero prípadov, že bes strážil svojho pána aj po jeho smrti a nechcel jeho telo opustiť, aj keď bol niekoľko dní hladný a tiež že taký pes odmietal potom už aj jesť.
A ďalej sa mi rozpisovať nechce.
Ono máš v podstate pravdu. Ja psy milujem, ale musím uznať, že tento článok má niečo doseba
to nie je pravda, psy sú veľmi verné a neopustia ta ani v hlade (sú to svorkové tvory, žijú v skupine) tak ako @1 takýchto prípadov je veľa.
..tak toto je taka picovina ze az. bez urazky. ale nechce sa mi zaobalovat slova.
prepáč, ale absolútne nesúhlasím..v dnešnej dobe mi to platí úplne naopak, materiálne veci a priateľstvo to je to, čo sa v dnešnej dobe medzi ľuďmi nosí..máš peniaze, máš samozrejme aj priateľov..nehovorím samozrejme, že vždy..ja mám ozajstných priateľov okolo seba...ale jednoducho, každý sa určite už v človeku sklamal..ale pes, a vôbec zviera ako také...ťa nikdy jednoducho nesklame, nevie to..totiž príroda mu to do vienka na rozdiel od človeka nenadelila...myslím, že sa máme čo učiť od fungovania prírody, od chovania a prejavov zvierat...ale vlastne ti závidím tento názor, lebo asi ťa ešte žiaden človek nesklamal, pravdepodobne ti skôr utiekol pes alebo tak
@beaux @vreskot000 dakujem 
@semhamforas @chingula @flyleaf @defender @drejka dakujem tiež za názor.
Podstatou tohto blogu bolo vyjadriť, že podľa mňa pes nemôže nahradiť človeka v pozícii najlepšieho priateľa a za tým si stojím 
@holandskasalama nemusíš sa ospravedlňovať, samozrejme že čakám aj iné názory ako je ten môj. áno to čo vravíš že "máš peniaze, máš samozrejme aj priateľov" je niečo čo v dnešnej dobe funguje ale tu sa nedá hovoriť o skutočnom priateľstve a už tobôž nie najlepšom priateľovi. Zažila som už sklamanie od človeka a nie len od jedného.. tak isto viem že tých sklamaní ešte zažijem veľa ale to nič nemení na tom, že som ľudom otvorená a nenahradzujem ich zvieratami. Pes mi neutiekol ani nič podobné.. síce sme pár doma mali ale nikdy som k nim nemala nejaký vzťah. Inklinujem k ľudom, nie k zvieratám
s tým samozrejme súhlasím že pes nemôže nahradiť človeka
...ja som len chcela vyvrátiť to tvrdenie o psoch.
@veroniques ja mám rada aj ľudí aj zvieratá
v podstate s tebou v hlavnej myšlienke súhlasím, priateľstvo dvoch ľudí sa nemôže porovnávať so vzťahom medzi zvieraťom a človekom..ale na druhej strane môj názor je úplne odlišný, čo sa týka toho vzťahu človeka a psa, ktorý v podstate na celej čiare odpisuješ ako niečo čo vlastne neexistuje a je to postavené len na princípe granúl a luxusu a loptičky atď....
ja som pochopila pointu. Prve co ma teraz napadlo bolo, ze mi je luto, ze si nikdy nespoznala ten maximalne vynimocny kamaratsky vztah, ktory mozes mat len s hafanom. Na druhej strane som si uvedomila, ze si mozno jeden z tych stastlivcov co maju stastie na ludi a tak to vnimas tak ako si napisala. Takze ta tu o nicom nejdem presviedcat. A uprimne ti prajem (v pripade ze to je tak ako predpokladam) nech ti to vydrzi.. i ked si neodpustim povedat, ze o dost prichadzas...
Výnimočne... ale úplne súhlasím s @drejka
Toto je strašná pičovina.
A ešte samozrejme... Jedine "druhý človek" vás potom ako toho psa aj odkopne
Moc s tým nesúhlasím. Prečo nemať najlepšieho priateľa psa a aj človeka? Človek bude mať tiež ťažké obdobie, môže to byť najlepší priateľ na svete ale deň pred skúškou (ak už inú šancu mať na ňu nebude)proste za tebou nepríde, lebo sa bdue učiť, lebo bude musieť ísť hento alebo tamto a nevypočuje ťa. Ale svojmu štvornohému miláčikovi sa do srstičky môžeš vyplakať vždy. A ak za ním aj neprídeš, vycíti že si smutná, položí ti hlavu na nohu a bude na teba pozerať pohľadom: Ak by som ti mohol nejako pomôcť tak ti pomôžem.
@drejka tak.. asi nemá čo..
@trubkos To som nepovedala
Mám priateľov, aj tých "najlepších". No ľudí beriem s rezervou, keďže nemám na očiach ružové okuliare a nedôverujem bezvýhradne.
Len som sa vyjadrila, že to čo napísala, je pičovina.
Mimochodom.
Táto časť:
"Neutečie za iným preto, lebo od vás už nedostáva to, čo dostával ale bude sa snažiť nájsť riešenie a hlavne pôvod poklesu vášho vzťahu... a hovoríme o citoch, nie o materiálnych veciach."
Je v pomere PES - ČLOVEK popísaná úplne opačne
@darkkizz písala som o najlepšom priateľovi, nie o hociakom človeku.
@darkkiz tak ty mas asi len "najlepsich",ale veroniques nepisala o "najlepsich", ale skutocne ozajstnych, resp. jednom najlepsom (kedze do bolo v paralele k tomu, co sa hovori o psovi), ktori ta maju radi pre to, aka si. snad nemyslis, ze pes ocenuje tvoje vnutorne kvality, on je len spokojny, ked dostava tych svojich par zakladnych potrieb, potom sa citi byt ti zaviazany, ale vedz, ze by ta lahko vymenil, keby dostaval u niekoho ineho nieco lepsie
a mimochodom, skus sa vyjadrovat trosku slusnejsie, patrilo by sa kometvat na urovni
@trubkos Nebudem sa vyjadrovať slušnejšie, ak nechcem. Je to moja osobná vec.
Vidím, že o psoch ako takých vieš asi toľko ako každý priemerný človek, čo ... no to je jedno. Nemôže byť každý kynológ a tak ďalej.
To, že pes by ťa ľahko vymenil je ale až príliš veľká somarina.
Áno, je pár takých rás, ktoré si rýchlo privyknú na iného majiteľa ale pes všeobecne je na svojho pána veľmi citovo naviazaný, takže .. o tom vieš asi hovno.
Prepáč, za výraz.
@darkkizz tak hovor si ako chces, ale to potom nieco o tebe vypoveda, tak sa potom necuduj, ze ludia si o tebe budu mysliet svoje, len na zaklade tvojej reakcie
mas pravdu nie som kynolog, ani velmi nemam rad psy, no povazovat psa za svojho najlepsieho priatela je rosku chore, miestami smiesne. to, ze sa vedia citovo naviazat, je sice pekne, ale to ich hned robi najlepsimi priatelmi ludi?
@trubkos ty tvora, ktory vie najst zalezitosti od roznych chemickych latok po (zive ci mrtve) ludske tela, ktory dokaze (ze vraj) vycitit v tele rakovinu a v xy pripadoch sa vyslovene utrapil na smrt, ak mu majitel zomrel, ci sa nieco stalo, ktory vie ze ides napriek tomu, ze si este ani neprekrocil prah vchodovych dveri a tesi sa uplne nenormalne moc, ktory dokonca dokaze "prebrat" ci ziskat diagnozu ktoru ma aj jeho pan (co btw. mam potvrdene aj z najblizsieho realu) atd dokazes oznacit za nieco co ta vymeni za kus zradla???! Co ine ti na to povedat ako to, ze vies houby a je mi akurat tak luto, ze o takuto cennu vec v zivote prichadzas?
Takze odpoved, ANO, je x veci, ktore zo psa robia najlepsieho priatela. A to ze o nich nemas ani sajn, je len tvoj problem a nie fakt.
(odporucam film Hachiko)
bullshit..frajerka svojho psa vidi mozno 2-3x do mesiaca a vzdy, ked za nim pride, hoc ho nekrmi, neumyva, pretoze nie je doma, jej pes sa takmer vzdy od stastia az pocura.. to len tak naokraj...viac pisat nebudem, pretoze vsetko uz povedala @drejka
@drejka mne je zase luto teba, ak tvoj najlepsi priatel je pes. skutocne to je prinajmensom divne, ak nie vadne. o cennu vec prichadzas akurat tak ty (a moze byt ten pes verny, sikovny a milujuci ako chce).
@trubkos
.. nepochopil si ani slovo z toho co som napisala. Skoda reci na teba uz. Pekny den
@drejka ako myslis, ale mohla si ma nieco naucit a nemusela si to zahrat na mudru a odist so slovami "skoda reci".
P.S.: ked pojdes vencit, nezabudni psikovi porozpravat ako bolo v praci a co ta trapi
@trubkos nuz vies, komu niet rady...
PS: pes ta pozdravuje, vonku sme uz boli
pes nemá rád človeka preto lebo mu dáva jesť atd ale preto že je dobrý, hrá sa s ním, má ho rád hladká ho atd
pes neodíde lebo ked je clovek dobrý na neho pes ho ma rad a ostane pri nom casto krat aj po smrti alebo ked ho opusti a necha ho napr pri obchode pes je tam schopny cakat dovtedy dokedy neumrie od hladu
nikdy nepodari ale ked sa prituli, pozrie tymi ocami hned je vsetko fajn.
ludia iba klamu, za chrbtom sa smeju a ohovaraju a opustaju
ad.2: nevymenil...ked sme chodili na dovolenky bol u otcovho kolegu-vo vacsom luxuse, starali sa o neho dobre...no ked nas po tyzdni uvidel neskutocne sa tesil a vraj sa uz dlhsie pytal prec...
a od kedy som ho videl na "smrtelnej posteli" u veterinara... aj v najlepsich priateloch som sa sklamal, alebo sa s nimi jednoducho pochytim...to on nedokaze, a aj ked na psa clovek obcas vrieska, vyzenie ho, vzdy pride s tymi svojimi ocami...
BIRDZ.SK je komunitný portál pre mladých od 11 do 29 rokov. Podmienky používania
© 2000-2011 P E R E X , a.s. a autori obsahu. Všetky práva sú vyhradené. BIRDZ® je ochranná známka.
Založil a vytvoril Tomáš Abaffy v roku 2000. Od roku 2008 člen skupiny P E R E X , a.s.













Som mačka, viem, že psy nefungujú tak ako my. 











