týpek, čo založil BIRDZ, Bratislava

Moje blogy

• Divný sen 1: Rýchlovlak do Trnavy vo sne stavať
    Občas mám divné sny. Minule sa mi snívalo, že som mal svatbu s jednou kamoškou (spali sme spolu iba raz, a teraz sa vlastne nerozprávame, neviem či to má súvis spolu :D) a ona na konci svatby plakala, ale nie od radosti... Skôr od žialu. Tak som si pov...
  • Chýba mi starý BIRDZ #1
    Včera som začal čítať knihu od jedného francúzskeho filozofa (po anglicky, keďže po francúzsky neviem, a on to vlastne aj tak písal po anglicky), síce tu a tam rozmýšlam nad významom, čítať filozofickú vec v angličtine je asi nad moje sily. Zatiaľ. Ale...
  • Život BIRDZu
    Občas, vlastne dosť často... Keď admini zmažú 10 neonacistických fotiek a jedenástu si nevšimnú, tak si čítam ako admini na všetko serú a nič nerobia. Keď zmažeme 10 debilných fór, a nejaké 1-2 ostanú, tak si čítam, ako admini na všetko serú a nič n...
  • Ach, títo sedláci slovenskí...
    Sporadicky mi prídu vyhrážky žalobami a neviem čím, že dotyčného uráža konkrétna diskusia na http://www.birdz.sk, že tam niekto rozoberá orientáciu pána speváka, že tam niekto píše, sťažnosť na konkrétnu taxislužbu, či najnovšie sa pýta na "názor na ko...
  • NAŠIEL SOM PENIAZE!
    Niekto si zabudol v bankomate peniaze! Išiel som po večeri s kamošom vybrať do bankomatu Tatrabanky v Poluse peniaze, keď som prišiel k bankomatu dnes o cca 20:23 (je ich tam viac, konkrétne myslím ten pri hlavnom vchode pod Food Courtom), tak v pries...
  • Tomášova spoveď
    Som smutný a štastný zároveň a trochu unavený. Po strašne dlhej dobe sme spustili nový BIRDZ, vlastne prvú fázu. Keďže do rána fungoval nový a starý BIRDZ súbežne, niektoré zmeny sme nemohli urobiť bez zásahu do starého BIRDZu, preto niektoré veci spus...
  • 10 mojich právd o (B)
    Začalo to včera, keď @sugy1 napísal 10 právd o birdzo.hu, potom @Zabudnuteheslo napísalo 10 pravdivejsich pravd o birdze, a dnes ráno @Tomias 10 halabala o birdz.tk, ktorých bolo až 12. Tak skúsim aj ja. 10 mojich právd o B 1. Keď položíte akúkoľvek...
  • Bratislavčania flinkajú Viedeň
    Mám pocit, že Bratislavčania flinkajú Viedeň. Ja síce nie som Bratislavčan, ale žijem tam už dlhé roky (od začiatku výšky), vlastne už tak dlho, že by bolo treba odísť inde... Počas môjho pobytu v Bratislave som bol veľa krát vo Viedni. Každý rok aspo...
  • Výlet po USA: Česko-slovenská dedina Czech Village
    Idúc po diaľnici smerom z východu USA na západ, som (ani netuším v akom meste) objavil odbočku na Czech and Slovak Museum. Čo nám prišlo trochu vtipné, ale zároveň nás zaujala zvedavosť. Odbočili sme z diaľnice, dali vyhľadať v navigácií Czech and Slov...
  • Výlet po USA: Autom po USA, 65-tky a prepaid benzín
    V minulých troch blogpostoch som písal o mojej ceste do USA a veciach, čo som videl v New Yorku. Náš výlet však nie je len o New Yorku. Chceli sme precestovať USA na prenajatom aute. Z New Yorku na Východnom pobreží až do San Francisca na Západnom pobr...
  • Výlet po USA: Čo turisti vyhľadávajú v New Yorku? Kancelárske budovy, predajňa Applu či námestie s reklamami
    V New Yorku som si uvedomil, že USA sú úplne iný svet. V Európe turisti navštevujú historické pamiatky alebo prírodné úkazy (hory, prírodné vodopády a pod). V Amerike je to úplne iné. V USA si turisti (aj tí z Európy) idú pozrieť kancelárske budovy, z...
  • Výlet po USA: 5 vecí, čo ma milo prekvapilo na Amerike
    Nepatrím k tým, čo milujú Ameriku. Dokonca som bol istú dobu alergický na "americké" veci. Teraz, keď som mal možnosť zostať v USA viac dní, musím povedať, že ma tu pár vecí milo prekvapilo... 1. Američania sú milší a priateľskejší ľudia než Európania...
  • Výlet po USA: Byrokracia, kontroly, nuda v lietadle
    Začínam písať seriál zážitkov z môjho tripu (roadtripu) po USA a možno bude aj pravý americký videoblog. Uvidíme. V tomto úvodnom článku napíšem o ceste do USA a všeliakých tých prehliadkách, ktoré som musel ako občan EÚ zažiť... 1. deň: Cesta do USA ...
  • Letný sci-fi horor: Zrada igelitových tašiek!
    POZOR: V blogu je použitá nadávka! Fakt škaredá nadávka! * * * Bol prvý letný prázdninový deň, mama mi povedala, že mi závidí moje auto s klimatizáciou, lebo vraj sa včera v fábií skoro uvarila, a že u mňa je pohodovo chladno príjemne... Cez deň som...
  • LOST: Môj bývalý najobľúbenejší seriál, 6. séria LOSTu je trápny hnus!
    O tom, čo mi vadí na šiestej sérií LOSTu a prečo to asi nedopozerám... UPOZORNENIE: TENTO ČLÁNOK NIE JE VHODNÝ PRE OSOBY, KTORÉ EŠTE NEVIDELI PRVÝCH PÄŤ SÉRIÍ SERIÁLU LOST (ZTRACENI/NEZVESTNÍ), lebo sa môžete dozvedieť spoilery, ktoré vám pokazia rado...
  • BIRDZ Skupiny a Facebook Fanpages sú dve rôzne odlišné veci...
    Najlepší slovenský komunitný portál pre študentov BIRDZ spustil novú sekciu Skupiny a hneď sa na nástenke začali objavovať smutné stavy, ako opakujeme po Facebooku, ako ideme dolu vodou (neviem, prečo sa "spúšťanie nových funkcií" považuje za "idenie d...
  • SkyEurope vyhlásila bankrot - zbohom a ďakujem za to, že ste existovali!
    No zbohom, napadlo ma ako prvé... A potom taký zvláštny pocit, normálne istá forma smútku či nostalgie. Neviem či som normálny, že som si vytvoril vzťah k leteckej spoločnosti, na ktorú som vlastne viac krát nadával, ale v každom prípade bol som na ňu...
  • Ako som pochopil hospodársku krízu - v kníhkupectve
    Pred pár dňami som šiel z porady z práce domov. Bol obed a tak som si povedal, že cestou sa niečo najem, mal som chuť ísť do takého mexického fast foodu, čo mám pri dome, a vedľa bolo kníhkupectvo - výpredaj kníh - likvidácia zásob. Povedal som si, as...
  • BIRDZ + Perex
    Čo sa to dnes vlastne stalo s BIRDZom? Nič vážne, iba BIRDZ má nového investora - je ním spoločnosť Perex, a.s, ktorá je vydavateľ denníka Pravda a spravodajského portálu www.pravda.sk, to ale neznamená, že by sa mal BIRDZ meniť. Stále ostávam tvárou B...
  • Chcel by som aspoň raz cestovať časom...
    Chcel by som cestovať časom, nie veľa, nie stále, iba raz, jeden jediný krát, vrátiť sa o polroka dozadu, nie viac, iba 6 mesiacov, všetko by bolo dnes inak, všetko by bolo fajn... Prečo človek pri narodení nedostane tabletku, aspoň jednu, aspoň jede...