Moje blogy

• Nový život 10.9.'20
       Dnes som ani nechcela písať, ale napokon predsa. Pokiaľ tým niekoho vyrušujem, tak sa hlboko ospravedlňujem, ale je to môj blog, takže si môžem robiť čo chcem. :D    Najzaujímavejšie na mojom dnešnom dni bola meditácia. Človek sa uzavrie sám do seba...
  • Nový život 9.9'20
       Deň sa začal ako každý iný. Ráno som vstala a odišla do práce. Neviem či som spomínala, ale včera sa ku mne pripojili nový dvaja členovia rodiny a to jeden malý kocúrik a jedna mačička.    V práci bolo všetko tak ako vždy, nič pozitívne ale ani nega...
  • Nový život 8.9.'20
       Dnes celý deň zle. V práci zle, doma zle. Nič som nestíhala nemám ani nič uvarené. Keď som prišla domov, čakala ma na stole obálka z mojimi výsledkami z nemocnice. Všetko zlé. Žiadna pozitívna správa. Jediné čo ma dnes potešilo je, že mi prišiel mal...
  • Nový život 7.9.'20
       Deň za dňom je to horšie. Cítim príliš veľkú bolesť aby som dokázala cvičiť. Napriek tomu, že som sa dnes postavila na pás, bola som na ňom asi len 12 minút. Potom som dostala kŕč a kosť ma bolela ešte viac ako cez deň. Ledva som sa odplazila do pos...
  • Nový život 6.9.'20
       Okolo štvrtej ma prebral hrom. Od vtedy som už nevedela zaspať čo spôsobilo, že som dnes celý čas unavená.    Chytá ma depresia, zlá nálada, vonku celý čas prší. Žeby to bol krok späť k tomu ako som žila predtým?    Nepresvedčila som sa ani k tomu a...
  • Veľká a Malá Skalka 5.9.'20
       Už dlhšiu dobu chcem navštíviť toto miesto. Často som naň pozerala a dúfala, že raz sa sem dostanem. Dnes prišiel ten deň, kedy to bolo možné.    Vyrazili sme o ôsmej ráno. Tento krát som so sebou brala susedu, jej mamu a moju mamu. Po ceste sme sa ...
  • Nový život 5.9.'20
       Dnešný deň sobota. Oddychový deň a zhodou okolností, dnes nejdem do práce. Našla som si však náhradný program a to výlet na Skalku o ktorom budem hovoriť v ďalšom blogu.    Dnešné raňajky tiež boli iné ako obvykle. Stihla som si dať len rožok so syr...
  • Nový život 4.9.'20
       Klasické ráno. S úsmevom som vyrazila do práce. Vedela som, že dnešný deň bude náročnejší, avšak bola som pripravená a oddýchnutá. Už dávno som ráno nevstávala s dobrou náladou. Okolo ôsmej prišli raňajky (jogurt) a potom len práca a práca. Snažila ...
  • Nový život 3.9.'20
       A čo dnes? Klasika, ráno budíček, po ceste som naložila kolegyňu a vybrali sme sa do práce, kde som ale že totálne nič nestíhala. Trošku ma to deprimovalo, ale veď predsa idem Nový život a tak som to len nejako rozdýchala a nevenovala som tomu pozor...
  • 2.9.'20 Nový život
       Ráno som vstala o tretej. Nedala som si ani raňajky, bola som unavená a potrebovala som sa dopraviť do práce na štvrtú. Po ceste som nestretla žiadne auto, ktoré by šlo oproti alebo za mnou. Všetci pokojne spali a ja som sa rútila pomedzi tmu, aby s...
  • Nový život 1.9.'20
       Dnes 12 minút na stacionárnom bicykli a 5 minút cvičenia. Samozrejme, nie je to veľa, ale stále je to viac ako včera či predvčerom. So stavmi, ktoré ma teraz prenasledujú je to však heroický výkon.    Som pripravená zmeniť svoj život. Včera večer so...
  • Zlé dni
       Jedného dňa vstaneš a nič sa ti zrazu nechce. Si smutný a ani nevieš z čoho. V myšlienkach by si chcel ísť niekam preč, ďaleko, do prírody, s priateľmi no v skutočnosti si doma a nechce sa ti ani otvoriť oči.    Poznáš ten pocit, keď ťa niekto volá ...
  • Hrad Zniev 2.8.'20
       Na druhý pokus sa vydávam na hrad Zniev. Auto zaparkujeme na cintoríne, kde nás už očakáva tabuľa s oznámením, že sme na mieste. Dnes sa to určite podarí.  Kráčame okolo cintorína smerom na kalváriu. Toto miesto už poznáme. Chodníkom vedú zastavenia...
  • Pustý hrad 1.8.'20
       Pustý hrad. Hrad o ktorom som predtým nikdy nepočula. Nachádza sa pri Zvolene. Dnes bol ten správny deň, aby som sa naň šla pozrieť. Z domu som vyrazila skoro ráno, no na miesto sme sa dostali o čosi neskôr ako obvykle, keďže trasa bola dlhšia. K hr...
  • Ostrá a Tlstá 30.7.'20
       Pre mňa jeden z najkrajších výletov. Ostrá a Tlstá. Nad touto turistikou som premýšľala veľmi dlhý čas.    Skoro ráno sme vyrazili do Blatnice konkrétne do Gaderskej doliny. Prvé prekvapenie bolo pre mňa platené parkovisko, ktoré tam predtým nebolo,...
  • Ľubochnianska dolina 29.7.'20
       Na dnes bolo pripravené romantické stretnutie s vysnívaným partnerom, avšak stretnutie zrušil. Čo s načatým dňom? Určite nebudem sedieť doma a tak šup do auta. Zamierila som do Ľubochnianskej doliny.    Auto som nechala zaparkované pred diabetologic...
  • Rozhľadňa Terchovské srdce 28.7.'20
       Tretí deň som sa rozhodla navštíviť nejakú rozhľadňu. Vybrala som rozhľadňu Tábor na Kysuciach. Po takmer hodine sme sa dostali k firme, pri ktorej sa nedalo nechať auto. Snažila som sa nájsť nejaké blízke parkovisko, no neúspešne. Našla som teda ďa...
  • Hrad Hričov + Hričovská skalná ihla 27.7.'20
    Druhý deň dovolenky, pekné počasie a tak by bolo škoda aby som ho nevyužila.    Ráno o siedmej vyrážame z domu a mierime do Hričova. Pod hradom sa nenachádza žiadne oficiálne parkovisko a tak stojíme pred krčmou. Chvíľu treba ísť pešo po dedine až sa n...
  • Straník 26.7.'20
       Žilina a okolie určite pozná jeden z okolitých vrchov Straník vo výške 769 m. n. m. Na začiatok mojej tohtoročnej dovolenky, som sa rozhodla vybehnúť si práve na tento známy vrch, na ktorom som už pár krát bola a mám naň tak dobré ako aj zlé spomien...
  • A mám toho dosť...
    Stačilo, už si viac nenechám ubližovať. Nikto nebude nonstop so mnou zametať. Je najvyšší čas pozbierať sa a posunúť ďalej. Uvedomiť si, že k životu žiadnych ľudí okolo seba nepotrebuješ. Priatelia sú falošný, partner nereálny. Možno to bude zniesť zat...